abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83460389
Oh, ik wil meedoen.
Nagels bijten doe ik al niet meer, de rest is het probleem. Ga nog net niet mijn arm op.
  maandag 12 juli 2010 @ 15:50:45 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83960933
Nog steeds niet gebeten... alles groeit maar mijn wijsvingers zijn zo wreed behandeld door mijn tanden, dat ze eerst helemaal tot rust moeten komen ofzo
Brakke webcamfoto:
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83961435
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet gebeten... alles groeit maar mijn wijsvingers zijn zo wreed behandeld door mijn tanden, dat ze eerst helemaal tot rust moeten komen ofzo
Brakke webcamfoto:
[ afbeelding ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83963447
ik heb gefaald maar Uniek!
Ja doei.
pi_83963471
Swiffer, ik deed altijd zachtjes vijlen met een wat grovere vijl. En veel smeren Van knippen krijg je weer losse stukjes, of stukjes die niet glad zijn, en dan blijf je aan de gang.
Een cuticle remover ofzo werkt inderdaad misschien ook wel, alleen daar had ik toen nog nooit van gehoord. Het kan wel vrij lang duren voor het zachter wordt en dan trekt de roodheid ook weg.

Uniekhoorn, netjes!
pi_83963623
Ik kom hier even pronken met mijn nagels (sorry voor phonepic, vriend heeft mijn camera mee)

2 maanden geleden (was toen al een week gestopt)

Ja echt (ok, linkerhand en rechterhand pics, maar ze waren er even erg aan toe). Mijn hele linker ringvingernagel en de donkere psuedomonas infectie die ik daar had, is uitgegroeid en afgeknipt (je kunt nog zien dat ie wel een stuk korter is) En ik vijl ze ook nog tussendoor ed, anders heb ik helemaal last van wildgroei.

Je ziet: het kan dus echt binnen een maand of 2-3 "normaal" uitziende nagels. Ik was nou niet echt een milde nagelbijter en schrik nu zelfs van de eerste foto's

Hier de oude pics die ik hier ook eerder had geplaatst

[ Bericht 12% gewijzigd door Dzjonka op 12-07-2010 18:18:18 ]
  maandag 12 juli 2010 @ 17:00:13 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83964235
Dzonkja...wow
Respect!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:03:41 #283
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_83992521
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef Holyme het volgende:
Swiffer, ik deed altijd zachtjes vijlen met een wat grovere vijl. En veel smeren Van knippen krijg je weer losse stukjes, of stukjes die niet glad zijn, en dan blijf je aan de gang.
Een cuticle remover ofzo werkt inderdaad misschien ook wel, alleen daar had ik toen nog nooit van gehoord. Het kan wel vrij lang duren voor het zachter wordt en dan trekt de roodheid ook weg.

Uniekhoorn, netjes!

ik ga maar smeren, dat vijlen werkt me op mn zenuwen tnx!
pi_86652667
schopje.

Uierzalf erop smeren voor het slapen gaan en katoenen handschoentjes aandoen ? Zou dat helpen?
pi_86656677
Ooooooooooh ;( Ik ben weer gaan studeren en heb morgen een tentamen, ieeeeeh! :(
I will take the sun in my mouth
  maandag 27 september 2010 @ 16:59:17 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86906393
Nou ik toch photobucket open heb...

pi_86907804
ik sluit me ook aan!

edit: alrdy lost :{ ill never quit
pi_93395594
even een poging om dit topic nieuw leven in te blazen :)
de huid rondom mijn nagels ziet er niet uit. het is rood en er zitten velletjes. weet iemand hoe ik deze huid weer goed kan laten herstellen? is hier misschien een speciaal middeltje voor?
  zondag 27 februari 2011 @ 16:26:28 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93395700
hernieuwde tvp ;( en nou moet ik wel :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93420376
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Bobooo het volgende:
even een poging om dit topic nieuw leven in te blazen :)
de huid rondom mijn nagels ziet er niet uit. het is rood en er zitten velletjes. weet iemand hoe ik deze huid weer goed kan laten herstellen? is hier misschien een speciaal middeltje voor?
Goed insmeren een paar keer per dag, bijvoorbeeld met lemony fluttercreme van lush of diamond cream van sally hanssen in je tas. En de vereelte stukjes voorzichtig wegvijlen.

Ik ben nog steeds bijtvrij bijna een jaar later! *O* Ben in mei 2010 gestopt en sindsdien gaat het goed. Ik heb supernagels! Moet eens een pic plaatsen
pi_93422652
lemony flutter *;

wat mij ook heel goed helpt is een aantal keer per week, voordat ik ga slapen, mijn nagels en handen insmeren met hand & nail balm van essence, katoenen handschoentjes aan, en dan lekker slapen.
volgende morgen ziet alles er 10 keer beter uit!

nadeel: die hand en nailbalm is tegenwoordig niet meer in nederland te verkijgen :{ wel in duitsland
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93429069
Ik ga het ook maar proberen. Mijn vingers zien er echt niet uit. ;( Vrijwel elke nagel/rond elke nagel heb ik tot bloedens toe afgebeten.
pi_93429086
Ik vind nagels als ze lang zijn voor mijn doen/ dus normaal voor jullie doen heel lelijk juist en heel raar met dingen pakken enz daarom bijt ik ze af :P Misschien raar maarja :D
pi_93429186
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:34 schreef Dastan het volgende:
Ik ga het ook maar proberen. Mijn vingers zien er echt niet uit. ;( Vrijwel elke nagel/rond elke nagel heb ik tot bloedens toe afgebeten.
Ik was er maanden vanaf... nu ook weer tot bloedens toe.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93434497
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Mirjam het volgende:
lemony flutter *;

wat mij ook heel goed helpt is een aantal keer per week, voordat ik ga slapen, mijn nagels en handen insmeren met hand & nail balm van essence, katoenen handschoentjes aan, en dan lekker slapen.
volgende morgen ziet alles er 10 keer beter uit!

nadeel: die hand en nailbalm is tegenwoordig niet meer in nederland te verkijgen :{ wel in duitsland
ik ga eens kijken naar de lemony flutter en die hand en nail balm.. dankje voor je reactie :)
pi_93434548
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Bobooo het volgende:

[..]

ik ga eens kijken naar de lemony flutter en die hand en nail balm.. dankje voor je reactie :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93447235
Waar halen jullie geschikte katoenen handschoentjes?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93447317
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef sigme het volgende:
Waar halen jullie geschikte katoenen handschoentjes?
gewoon bij de apotheek, voor handallergie hebben ze goede en goedkope. De bodyshop heeft ze ook.
pi_93461924
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Dzjonka het volgende:

[..]

gewoon bij de apotheek, voor handallergie hebben ze goede en goedkope. De bodyshop heeft ze ook.
^O^
Bodyshop heb ik wel eens gekeken, die had (toen?) niks. Apotheek is een goeie tip, dank
je!
pi_93587602
mijn nagels groeien eindelijk wel weer een beetje, maar die rode vingertoppen zien er dus echt niet uit :( ik smeer ze nu wel elke avond in met vaseline, maar mijn geduld is een beetje laag wat dit betreft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')