quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds niet gebeten... alles groeit maar mijn wijsvingers zijn zo wreed behandeld door mijn tanden, dat ze eerst helemaal tot rust moeten komen ofzo
Brakke webcamfoto:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef Holyme het volgende:
Swiffer, ik deed altijd zachtjes vijlen met een wat grovere vijl. En veel smerenVan knippen krijg je weer losse stukjes, of stukjes die niet glad zijn, en dan blijf je aan de gang.
Een cuticle remover ofzo werkt inderdaad misschien ook wel, alleen daar had ik toen nog nooit van gehoord. Het kan wel vrij lang duren voor het zachter wordt en dan trekt de roodheid ook weg.
Uniekhoorn, netjes!

Goed insmeren een paar keer per dag, bijvoorbeeld met lemony fluttercreme van lush of diamond cream van sally hanssen in je tas. En de vereelte stukjes voorzichtig wegvijlen.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Bobooo het volgende:
even een poging om dit topic nieuw leven in te blazen![]()
de huid rondom mijn nagels ziet er niet uit. het is rood en er zitten velletjes. weet iemand hoe ik deze huid weer goed kan laten herstellen? is hier misschien een speciaal middeltje voor?

Ik was er maanden vanaf... nu ook weer tot bloedens toe.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:34 schreef Dastan het volgende:
Ik ga het ook maar proberen. Mijn vingers zien er echt niet uit.Vrijwel elke nagel/rond elke nagel heb ik tot bloedens toe afgebeten.

ik ga eens kijken naar de lemony flutter en die hand en nail balm.. dankje voor je reactiequote:Op maandag 28 februari 2011 00:08 schreef Mirjam het volgende:
lemony flutter
wat mij ook heel goed helpt is een aantal keer per week, voordat ik ga slapen, mijn nagels en handen insmeren met hand & nail balm van essence, katoenen handschoentjes aan, en dan lekker slapen.
volgende morgen ziet alles er 10 keer beter uit!
nadeel: die hand en nailbalm is tegenwoordig niet meer in nederland te verkijgenwel in duitsland

quote:Op maandag 28 februari 2011 12:18 schreef Bobooo het volgende:
[..]
ik ga eens kijken naar de lemony flutter en die hand en nail balm.. dankje voor je reactie

gewoon bij de apotheek, voor handallergie hebben ze goede en goedkope. De bodyshop heeft ze ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:18 schreef sigme het volgende:
Waar halen jullie geschikte katoenen handschoentjes?

quote:Op maandag 28 februari 2011 17:20 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
gewoon bij de apotheek, voor handallergie hebben ze goede en goedkope. De bodyshop heeft ze ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |