Is toch juist mooi lange nagelsquote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
wow, het leeft!
euh.. ik heb nog maar 1 keer gebeten, en mijn nagels beginnen te groeien.. zoooo verleidelijk
lemony flutter van de lush is heerlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef caroline88 het volgende:
Nagelbijten heb ik al heel lang geleden afgeleerd. Dankzij Bytex. Heb dat spul maar 2 of 3 dagen gebruikt en daardoor ontdekte ik wanneer ik het deed: bij het tv kijken. Ben toen aan een haakwerk begonnen en toen was het nagelbijten snel afgelopen.
De droge velletjes is een ander probleem. Smeren? Ik ben eigenlijk altijd met mijn handen bezig en handcreme op mijn toetsenbord vind ik niet zo'n fris idee.
Waar koop je dat?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb Lush Lemony Flutter gekocht en sindsdien ben ik (nu 2 dagen) vrij van velletjes om aan te bijten..
hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
euhnm, ik geloof dat je een straatje te vroeg bent afgeslagen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:32 schreef Disana het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn eerste Champix geslikt. Misschien verbeeld ik me dat mijn laatste shagje naar as smaakte en dat mijn mond droog is... maar ik hoop van niet.
Oh gutquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhnm, ik geloof dat je een straatje te vroeg bent afgeslagen?
Komt goed. Echt!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef Bobooo het volgende:
Mijn nagels beginnen eindelijk weer een beetje te groeien.
De velletjes kan ik soms een week met rust laten en dan begint het weer.
Ik heb alleen het idee dat die huid rondom mijn nagels (vooral eronder) nooit meer herstelt, het blijft rood..
Je moet wel wat handigheid krijgen in plaknagels.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik acrylnagels had kwamen mijn nagelriemen eindelijk tot rustMaar plaknagels werken dus ook, aloe vera? Toch eens proberen dan
(ik vind acrylnagels zo afschuwelijk als ze loslaten, het ziet er dan niet uit!)
Ik knabbel er overigens nog lustig op los, tot bloedens toenagelriemen dus, mijn nagels zelf laat ik redelijk met rust.
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:01 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Je moet wel wat handigheid krijgen in plaknagels.
Eerst goed uitzoeken welke het best op je nagel past en flink bijknippen en vijlen van de plakdingen. Dan nagelriemen terugduwen en je nagels goed ontvetten met wat alcohol of even goed wassen. Je hoeft je nagels niet te vijlen voor het aanbrengen is mijn ervaring. Dat is wel zo fijn, je nages worden hierdoor niet zo dun als bij acrylnagels.
Dan een drupje lijm op de plaknagel en die op je vingers aanbrengen en even 15 sec aandrukken. Hierna de rest van je vingers.
De meeste soorten zul je wel moeten lakken om het er niet superfake uit te laten zien, dus doe dat erna.
Lang in het water zitten is niet goed voor ze, afwassen en schoonmaken met handschoenen aan dus. En lang badderen zou ik ook niet doen.
Je merkt vanzelf of ze los gaan zitten, voor de zekerheid heb ik altijd de nagellijm mee en een pleister. Bij een losse nagel kan ik hem dan terugplakken (houdt dan meestal maar een dag), ben je de nagel kwijt, heb je nog een pleister waarmee je een ernstig ongeluk kunt veinzen![]()
Wil je ze eraf hebben, week ze dan in warm water een kwartier en daarna evt nog in nagelakremover met aceton. Maar na het water kun je ze er meestal al prima vanaf trekken. Gun je nagels een nachtje vrijheid en ga dan voor de nieuwe serie plaknagels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |