abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2010 @ 21:01:53 #226
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79420789
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
wow, het leeft!

euh.. ik heb nog maar 1 keer gebeten, en mijn nagels beginnen te groeien.. zoooo verleidelijk
Is toch juist mooi lange nagels Als je ze dan lakt, misschien is de verleiding dan minder groot
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79420915
nagels lakken.. neuh..

daar ben ik 't type ook niet echt voor.. maar elke keer die bloedende en pijn doende vingers omdat ik weer 's te ver heb gebeten ben ik wel zat
Ja doei.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:55:32 #228
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_79430356
Ik ben ook een flinke tijd gestopt nadat ik weer begonnen was. Ik stopte er eigenlijk onbewust mee toen ik flink ging boksen + sportschool (lees agressiviteit kwijt moeten) Alleen mijn pinken blijf ik aan knagen, maar dit mag ik van mezelf voor als het echt even niet meer kan
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  Moderator zondag 21 maart 2010 @ 23:33:25 #229
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79432427
TVP... alweer... nog steeds
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 22 maart 2010 @ 10:48:24 #230
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_79440132
Nagelbijten heb ik al heel lang geleden afgeleerd. Dankzij Bytex. Heb dat spul maar 2 of 3 dagen gebruikt en daardoor ontdekte ik wanneer ik het deed: bij het tv kijken. Ben toen aan een haakwerk begonnen en toen was het nagelbijten snel afgelopen.

De droge velletjes is een ander probleem. Smeren? Ik ben eigenlijk altijd met mijn handen bezig en handcreme op mijn toetsenbord vind ik niet zo'n fris idee.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:07:37 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79440673
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef caroline88 het volgende:
Nagelbijten heb ik al heel lang geleden afgeleerd. Dankzij Bytex. Heb dat spul maar 2 of 3 dagen gebruikt en daardoor ontdekte ik wanneer ik het deed: bij het tv kijken. Ben toen aan een haakwerk begonnen en toen was het nagelbijten snel afgelopen.

De droge velletjes is een ander probleem. Smeren? Ik ben eigenlijk altijd met mijn handen bezig en handcreme op mijn toetsenbord vind ik niet zo'n fris idee.
lemony flutter van de lush is heerlijk.
gewoon een heel klein beetje pakken, en enkel je nagelriemen ermee insmeren.
works like a charm
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79440729
ik heb nagellak, die vieze nagellak, etc. alles geprobeerd maar het werkte gewoon niet

maar, weer een bijtvrije dag
Ja doei.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:27:57 #233
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_79541951
Dank, Mirjam.

Ik heb vandaag een huidschaartje gekocht bij de Hema. Ik ken dit model nog niet en heb nu geen velletjes dus kan ik het ook niet uitproberen.

Maar ik hoop dat dit de spreekwoordelijke first day of the rest of my life wordt...
pi_80470860
Count me in _!
pi_80471021
Bytex is wel een goed middel om je goede voornemen niet te vergeten.
Tegenhouden doet het mij niet, wel lekker bitter.

Nagel bijten ben ik nu al een tijdje van af, nu nog nagelriemen.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_80472122
Ik had net hele mooie lange nagels laten groeien, met mooie nagelriemen.. En toen ging het weer mis met m'n velletjes, en voor straf heb ik ook m'n nagels afgeknipt Af en toe gaat het hier een tijdje goed, en dan gaat het weer helemaal fout, en dan begin ik gewoon weer opnieuw..
I will take the sun in my mouth
pi_80590694
Ik ben sinds gister gestopt
M'n nagels vallen wel mee, die zijn gewoon kort (en lelijk) maar de velletjes eromheen hebben het zwaar te verduren bij mij. Ik zit nu dus ook echt met 6 pijnlijke vingers, dus het is nu over met de pret, ik ga voortaan van m'n vingers afblijven!
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
  donderdag 22 april 2010 @ 18:06:03 #238
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80604970
Ik heb Lush Lemony Flutter gekocht en sindsdien ben ik (nu 2 dagen ) vrij van velletjes om aan te bijten.. hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_80605044
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb Lush Lemony Flutter gekocht en sindsdien ben ik (nu 2 dagen ) vrij van velletjes om aan te bijten.. hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
Waar koop je dat?
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
pi_80610502
Mijn nagels beginnen eindelijk weer een beetje te groeien.
De velletjes kan ik soms een week met rust laten en dan begint het weer.
Ik heb alleen het idee dat die huid rondom mijn nagels (vooral eronder) nooit meer herstelt, het blijft rood..
  † In Memoriam † zaterdag 24 april 2010 @ 10:32:25 #241
137949 Disana
pi_80662143
-edit- verkeerde topic

[ Bericht 82% gewijzigd door Disana op 24-04-2010 10:57:39 ]
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:53:56 #242
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80662559
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:32 schreef Disana het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn eerste Champix geslikt. Misschien verbeeld ik me dat mijn laatste shagje naar as smaakte en dat mijn mond droog is... maar ik hoop van niet.
euhnm, ik geloof dat je een straatje te vroeg bent afgeslagen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 24 april 2010 @ 10:57:22 #243
137949 Disana
pi_80662631
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

euhnm, ik geloof dat je een straatje te vroeg bent afgeslagen?
Oh gut
pi_80664561
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef Bobooo het volgende:
Mijn nagels beginnen eindelijk weer een beetje te groeien.
De velletjes kan ik soms een week met rust laten en dan begint het weer.
Ik heb alleen het idee dat die huid rondom mijn nagels (vooral eronder) nooit meer herstelt, het blijft rood..
Komt goed. Echt!
Blijven smeren. Als doe je niets anders dan alleen iedere avond insmeren met vaseline. Blijven smeren en niet meer knagen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:18:24 #245
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80913478
Wat een ellende is het toch, echt hee. Dacht even dat ik er vanaf was, al mijn nagels lang, ze tikten weer op tafelbladen, kon er ruggen mee krabben -- en dan tóch weer in een minuut ofzo, alles eraf geknauwd.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_80917310
Ben ook weer een week gestopt, na weer een paar maanden flink geknauwd te hebben op mijn zorgvuldig gespaarde nagels

Ga binnenkort van onderzoek weer met patienten werken en dan kán het gewoon niet, die afgekloven poten... Zo ranzig ipv verzorgd. Maar zodra ik niet nette nagels MOET hebben voor mijn werk dan bijt ik ze voor ik het weet weer helemaal kaal...

Als ik stop, dan plak ik er een tijd nepnagels op, want als ik een randje heb, gaat het een stuk makkelijker om ze te behouden. Ik heb ook wel eens acrylnagels laten zetten, maar door het vijlen van je nagels is dat niet echt fijn als je er weer vanaf moet komen. Dus ik houd het bij plaknagels, ze houden ongeveer een week bij mij, doe dat een week of 4 en je eigen nagels zijn weer redelijk presentabel..... Na een maand of 3 zijn ze weer zo normaal als ze ooit zullen worden.

Maar goed, ik moet het6 gewoon niet meer doien natuurlijk, scheelt me een hoop gedoe
pi_80917394
Toen ik acrylnagels had kwamen mijn nagelriemen eindelijk tot rust Maar plaknagels werken dus ook, aloe vera? Toch eens proberen dan (ik vind acrylnagels zo afschuwelijk als ze loslaten, het ziet er dan niet uit!)

Ik knabbel er overigens nog lustig op los, tot bloedens toe nagelriemen dus, mijn nagels zelf laat ik redelijk met rust.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80918029
Ik faal echt met het stoppen _!
pi_80918515
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik acrylnagels had kwamen mijn nagelriemen eindelijk tot rust Maar plaknagels werken dus ook, aloe vera? Toch eens proberen dan (ik vind acrylnagels zo afschuwelijk als ze loslaten, het ziet er dan niet uit!)

Ik knabbel er overigens nog lustig op los, tot bloedens toe nagelriemen dus, mijn nagels zelf laat ik redelijk met rust.
Je moet wel wat handigheid krijgen in plaknagels.

Eerst goed uitzoeken welke het best op je nagel past en flink bijknippen en vijlen van de plakdingen. Dan nagelriemen terugduwen en je nagels goed ontvetten met wat alcohol of even goed wassen. Je hoeft je nagels niet te vijlen voor het aanbrengen is mijn ervaring. Dat is wel zo fijn, je nages worden hierdoor niet zo dun als bij acrylnagels.

Dan een drupje lijm op de plaknagel en die op je vingers aanbrengen en even 15 sec aandrukken. Hierna de rest van je vingers.

De meeste soorten zul je wel moeten lakken om het er niet superfake uit te laten zien, dus doe dat erna.

Lang in het water zitten is niet goed voor ze, afwassen en schoonmaken met handschoenen aan dus. En lang badderen zou ik ook niet doen.

Je merkt vanzelf of ze los gaan zitten, voor de zekerheid heb ik altijd de nagellijm mee en een pleister. Bij een losse nagel kan ik hem dan terugplakken (houdt dan meestal maar een dag), ben je de nagel kwijt, heb je nog een pleister waarmee je een ernstig ongeluk kunt veinzen

Wil je ze eraf hebben, week ze dan in warm water een kwartier en daarna evt nog in nagelakremover met aceton. Maar na het water kun je ze er meestal al prima vanaf trekken. Gun je nagels een nachtje vrijheid en ga dan voor de nieuwe serie plaknagels.
pi_80919429
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:01 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Je moet wel wat handigheid krijgen in plaknagels.

Eerst goed uitzoeken welke het best op je nagel past en flink bijknippen en vijlen van de plakdingen. Dan nagelriemen terugduwen en je nagels goed ontvetten met wat alcohol of even goed wassen. Je hoeft je nagels niet te vijlen voor het aanbrengen is mijn ervaring. Dat is wel zo fijn, je nages worden hierdoor niet zo dun als bij acrylnagels.

Dan een drupje lijm op de plaknagel en die op je vingers aanbrengen en even 15 sec aandrukken. Hierna de rest van je vingers.

De meeste soorten zul je wel moeten lakken om het er niet superfake uit te laten zien, dus doe dat erna.

Lang in het water zitten is niet goed voor ze, afwassen en schoonmaken met handschoenen aan dus. En lang badderen zou ik ook niet doen.

Je merkt vanzelf of ze los gaan zitten, voor de zekerheid heb ik altijd de nagellijm mee en een pleister. Bij een losse nagel kan ik hem dan terugplakken (houdt dan meestal maar een dag), ben je de nagel kwijt, heb je nog een pleister waarmee je een ernstig ongeluk kunt veinzen

Wil je ze eraf hebben, week ze dan in warm water een kwartier en daarna evt nog in nagelakremover met aceton. Maar na het water kun je ze er meestal al prima vanaf trekken. Gun je nagels een nachtje vrijheid en ga dan voor de nieuwe serie plaknagels.
Je bent geweldig! Bedankt voor deze uitgebreide lijst met tips en adviezen
Super handig en ik ga het zeker uitproberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')