Is dat niet gewoon omdat je ze nat maakt, en dat ze, als je er lang genoeg aan sabbelt, week worden? Net als in bad.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Wijsneuzerig weetje van de dag: Wist je dat speeksel je nagels zwakker maakt? Door er op te sabbelen breken ze dus sneller af.
Ik denk door de enzymen in je speeksel.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je ze nat maakt, en dat ze, als je er lang genoeg aan sabbelt, week worden? Net als in bad.
Jup klopt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk door de enzymen in je speeksel.
Hmpf. Ik gooide deel 1 dichtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme is de TS? Haha, dat had ik niet verwacht![]()
Same here. Hopelijk blijft het zo tijdens m'n naderende tentamens..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 05:00 schreef sigme het volgende:
Hier is het knagen verminderd, niet gestopt.
quote:Allan24
alledagenheeldruk
Apekoek
Barcaconia
Bobooo
Bravebart
ChipsZak.
freako
Frollo
Frosting
Isabeau
JediMasterLucia
Lente_ninja
Little_Acorn
Maria2.0
Marmex
Mendeljev
Miriampje
MisterO
Morgane
Nad-ja
Nantes
oh-oh
PartyHardy
RayMania
Re
sigme
Sneeuwwit
TheWizz
Timoot
Tonio-mcdo
Warrel
Linkerhand redelijk, rechterhand drama.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef Re het volgende:
rechterhand ok, linkerhand drama
Woo dat vind ik echt knap.. mij is het nog steeds niet geluktquote:Op zondag 21 maart 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sta nog steeds in de lijst zie ik. Ik denk dat ik wel uit kan inmiddels want ik heb sinds ik me hier aangemeld heb nooit meer gebeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |