quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Dank je voor het aanbieden van je kaartje. Je hebt het volgende kaartje aangeboden:
Wedstrijd: Feyenoord - AZ
Tijdstip: 2008-12-13 20:45:00
Aantal kaartjes: 1
Vak: X1
We hopen dat je kaartje succesvol verkocht wordt. Op het moment dat je kaartje verkocht is laten we je dat direct weten!
Als je kaartje is verkocht, wordt je seizoenkaart automatisch geblokkeerd voor de wedstrijd die je hebt verkocht. Je kan hem dus gewoon voor andere wedstrijden blijven gebruiken!
quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Dank je voor het aanbieden van je kaartje. Je hebt het volgende kaartje aangeboden:
We hopen dat je kaartje succesvol verkocht wordt. Op het moment dat je kaartje verkocht is laten we je dat direct weten!
Als je kaartje is verkocht, wordt je seizoenkaart automatisch geblokkeerd voor de wedstrijd die je hebt verkocht. Je kan hem dus gewoon voor andere wedstrijden blijven gebruiken!
Ik ken maar een rap mannetje die ook voetbalt en dat is Rio Babel.quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Zit er ook een rap mannetje op de bank bij De Graafschap?
Wat met zoveel ruimte achterin bij Feyenoord nu counter je ze er zo uit..
Voor welke club ben je nu?quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Roosendaal is lekker dichtbij.quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef elby1988 het volgende:
Prachtig, na deze wedstrijd staat feyenoord 5 punten van nacompetitie af'
Assaidiquote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Zit er ook een rap mannetje op de bank bij De Graafschap?
Wat met zoveel ruimte achterin bij Feyenoord nu counter je ze er zo uit..
quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken maar een rap mannetje die ook voetbalt en dat is Rio Babel.
niet zo negetief over mijn clubje, De Graafschap is veel meer dan menig eredivisieclub.quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef Fredo55 het volgende:
En dat tegen een amateurclubje als de graafschap.![]()
Hardenberg speelden ze zo uit.
Je vergeet die pimp uit Madrid, de Dquote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken maar een rap mannetje die ook voetbalt en dat is Rio Babel.
Ik vind de Graafschap niet slecht spelen hoor. Ziet er best aardig uit.quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef Fredo55 het volgende:
En dat tegen een amateurclubje als de graafschap.![]()
Hardenberg speelden ze zo uit.
Ja, doe dat eens!quote:
De Royston naar de Drenthe.quote:Op zondag 7 december 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je vergeet die pimp uit Madrid, de D
Misschien moet je eens met Asskicker gaan praten. Die weet precies hoe je van favoriete club moet overstappen.quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Achterhoeks voor als dat moet dan moet hetquote:Op zondag 7 december 2008 15:54 schreef Reddiablo het volgende:
wat is dat achterlijke attamottamotta dan de hele tijd???
Was bij AZ al zo.quote:Op zondag 7 december 2008 15:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind Cziommer toch wel wat tegenvallen bij Utreg
Een veel scorende spits, misschien iets voor Ajax of Feyenoord.quote:Op zondag 7 december 2008 15:55 schreef TheArt het volgende:
Demouge met de 1-1.
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Vitesse aan eind van seizoen boven de graafschap staat...quote:
Ja dat is wel te hopen , maar dan graag zonder Westerhof , als hij nog even mag blijven dan weet ik het nog niet.quote:Op zondag 7 december 2008 15:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je mag er toch wel vanuit gaan dat Vitesse aan eind van seizoen boven de graafschap staat...
toch...
quote:Op zondag 7 december 2008 15:58 schreef Reddiablo het volgende:
NAC 0-2 ADO
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS!
Je weet wel dat je nu zelf een grote voorzet geeft hequote:Op zondag 7 december 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een goal van geert, ik roep al 1.5 jaar zou die niet moeten komen ofzo ?
nee is degradatie voetballer
gelul
Hij doet het altijd chillquote:Op zondag 7 december 2008 15:58 schreef RayMania het volgende:
Prachtige voorzet van Purrel, wederom!
"Feyenoorders blijven altijd in het stadion, ook als het niet loopt, kun je van Ajacieden niet zeggen!"quote:Op zondag 7 december 2008 15:57 schreef NoizEkick het volgende:
Ja hoor, daar verlaten de eerste mensen het stadion al.
Putdeksel bedoel jequote:Op zondag 7 december 2008 15:57 schreef Zwansen het volgende:
Waar is die knaap die gister nog zei dat Feyenoord en PSV een vrijwel gelijkwaardige selectie hadden?
ze kunnen hem toch niet betalenquote:Op zondag 7 december 2008 15:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet wel dat je nu zelf een grote voorzet geeft he
Dan past hij perfect bij Feyenoordquote:Op zondag 7 december 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een goal van geert, ik roep al 1.5 jaar zou die niet moeten komen ofzo ?
nee is degradatie voetballer
gelul
quote:Beste jorien,
Wedstrijd: Feyenoord - Willem II
Tijdstip: 2009-01-24 20:45:00
Het Skelper team
Skelper - Dé online handelsplaats voor kaartjes!
quote:Beste jorien
Wedstrijd: Feyenoord - Sparta
Tijdstip: 2009-02-04 20:00:00
Het Skelper team
Skelper - Dé online handelsplaats voor kaartjes!
Klopt. Op advies van de Verkeersdienst.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
Twintig minuten voor tijd de Kuip verlaten.
Of, iedereen kan voetballen, behalve Feyenoord 1.quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef Reddiablo het volgende:
Jingle bells, jingle bells - jingle all the way
iedereen ken voeballuh behalve N.A.C.
HEY!
quote:
Gister zei je dat Feyenoord zou winnen met 3-0, hoe denk je er nu over?quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze kunnen hem toch niet betalen
Niet zo heel vreemd lijkt mequote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef RayMania het volgende:
Twintig minuten voor tijd de Kuip verlaten.
dat kan nu niet meer he.quote:Op zondag 7 december 2008 16:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gister zei je dat Feyenoord zou winnen met 3-0, hoe denk je er nu over?
Had ie dat al niet eerder gedaan? en toen ze weer wonnen weer geannuleerd...quote:
Ik geloof niet dat feyenoord in europa wordt gemist.quote:Op zondag 7 december 2008 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie overigens Feyenoord nooit meer PSV, NAC, Ajax, Twente, Groningen, NEC inhalen dit jaar. Dus weer een jaar niet Europees.
Ja was tip vanquote:Op zondag 7 december 2008 16:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gister zei je dat Feyenoord zou winnen met 3-0, hoe denk je er nu over?
quote:Op zondag 7 december 2008 16:04 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAA CZIOMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 1-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 7 december 2008 16:04 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAA CZIOMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR 1-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, maar goed ook.quote:Op zondag 7 december 2008 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie overigens Feyenoord nooit meer PSV, NAC, Ajax, Twente, Groningen, NEC inhalen dit jaar. Dus weer een jaar niet Europees.
Feyenoord zal ook wel weer geschorst worden door de uefa... dusch tja.. waar doe je het dan nog voor.quote:Op zondag 7 december 2008 16:04 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat feyenoord in europa wordt gemist.
ze hebben er ook niets van gemaakt. dan geef ik de kans liever aan heerenveen, nec etc.
en ik dacht dat die van ons slecht waren.quote:Op zondag 7 december 2008 16:04 schreef venomsnake het volgende:
Die corners van Feyenoord zijn echt waardeloos.
Marcel, ga je Zondag niet?quote:
Die was gisteravond alquote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef Prosac het volgende:
wordt dit de comeback van het weekend?
Kopen kopen ??/quote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef Dos37 het volgende:
Mooi hé voor Feyenoord voetballen El Ahdramadi
Jammer dat ze zich niet laten horen als ze er moeten zijnquote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef venomsnake het volgende:
Lekker cynisch die Feyenoord aanhang.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:09 schreef TheArt het volgende:
0-3 ADO, Knopper.
Valt ook wel mee.quote:Op zondag 7 december 2008 16:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich niet laten horen als ze er moeten zijn
Alleen held Engelaar mag terugkomen de rest nietquote:
Jij bent het perfecte voorbeeldquote:
Wij Feyenoorders zijn veel minder kinderachtigquote:Op zondag 7 december 2008 16:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Valt wel op trouwens hier dat als Ajax 1-0 achterkomt tegen Volendam er 2 feyenoorders en een psv'er ofzo zijn die hier komen lachen.... en als feyenoord achterkomt is het niet te tellen hoeveel mensen (mij incl) hier komen lachen
quote:Op zondag 7 december 2008 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Terug halen in de winter![]()
![]()
De verlosser
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2008 16:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Valt wel op trouwens hier dat als Ajax 1-0 achterkomt tegen Volendam er 2 feyenoorders en een psv'er ofzo zijn die hier komen lachen.... en als feyenoord achterkomt is het niet te tellen hoeveel mensen (mij incl) hier komen lachen
Moet je eens zien als PSV achterstaat. Posten er soms 10 Ajacieden op rij.quote:Op zondag 7 december 2008 16:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinterklaas is al voorbij.quote:Op zondag 7 december 2008 16:10 schreef Borizzz het volgende:
wat de eindstand ook wordt
feiten blijven:
onthutsend slecht spel van feyenoord
goed gedaan graafschap
De echte zitten gewoon in het stadionquote:Op zondag 7 december 2008 16:11 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij Feyenoorders zijn veel minder kinderachtig
Of misschien, heel misschien dik in de minderheidquote:Op zondag 7 december 2008 16:11 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wij Feyenoorders zijn veel minder kinderachtig
Dat is wel een feit. VBL is gewoon een soort Ajax-netwerk.quote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Of misschien, heel misschien dik in de minderheid
Ook een mogelijkheidquote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Met joden modsquote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is wel een feit. VBL is gewoon een soort Ajax-netwerk.
Het is zeg maarquote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik tel er maar 9?quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Het is zeg maar
10/10
6 ajacieden
2 feyenoorders
1 utregger
quote:Op zondag 7 december 2008 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 16:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Doe niet zo semi-grappig. Het is toch waar?
quote:Dat is wel een feit. VBL is gewoon een soort Ajax-netwerk.
Mijn vermoeden wordt eindelijk eens bevestigtquote:Met joden mods![]()
Zal ik dan maar van club veranderen zodat er wat meer fans van andere clubs zijn?quote:Op zondag 7 december 2008 16:15 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 16:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
Mijn vermoeden wordt eindelijk eens bevestigt
Ze missen Penders en Amoahquote:Op zondag 7 december 2008 16:16 schreef Kriegel het volgende:
Wat gebeurt er allemaal met NAC ineens? Alweer 0-4
Gefeli paultjuhhhquote:Op zondag 7 december 2008 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Groningenquote:Op zondag 7 december 2008 16:17 schreef starla het volgende:
Na dit weekend had Twente eigenlijk 2de moeten staan en Groningen 3de
quote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef Dos37 het volgende:
Alle uitslagen konden bijna niet beter vandaag, alleen Ajax verpest het weer.
Ze houden het liever bij 3-1 dan bij 4-1 of 5-1. Dan krijgen ze misschien nog een applaus van het zeer intelligente Legioen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:18 schreef msnk het volgende:
Waarom gooit Feyenoord de bal weg
Stel idioten, zij moeten juist geen tijd verspillen
weer een twente fan die denkt dat twente een concurrent van Ajax isquote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef Dos37 het volgende:
Idd, Twente zal het ook dit jaar weer beter doen dan Ajax.quote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
weer een twente fan die denkt dat twente een concurrent van Ajax is
quote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax speelde ook hartstikke slecht vandaag.quote:Op zondag 7 december 2008 16:19 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2008 15:22 schreef Suijk het volgende:
Feyenoord en NAC zetten dat wel recht na de rust.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef Fortitudo het volgende:
nac hopeloos uit vorm, bij feyenoord is de vorm er de afgelopen anderhalf seizoen niet geweest
HAHAHAHAHAAAAAquote:Op zondag 7 december 2008 16:15 schreef Crane het volgende:
[..]
Feli paulus.quote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Morgen gaat de Utregsjaal de hele dag om hoor !
Dat is inderdaad het belangrijkste vandaag, als Feyenoorder danquote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ajax speelde ook hartstikke slecht vandaag.
Dos is Ajaciedquote:Op zondag 7 december 2008 16:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ja sorry in deze kijk ik toch even naar mijn eigen clupie voor jullie kon het allemaal niet slechtquote:
Aldus onze held achter het toetsenbordquote:Op zondag 7 december 2008 16:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat mij betreft slaan ze hem het ziekenhuis in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |