quote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!
En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.
Broodje bal was ook al niet zo goed.
Enfin, volgend jaar weer.
De wedstrijd of de muziek?quote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]Wat een marteling moet dat zijn geweest zeg.
Een minuutje of wat 'polopolopopopop' kwam ook nog voorbij.quote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!
En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.
Broodje bal was ook al niet zo goed.
Enfin, volgend jaar weer.
quote:Gerucht: 'Ajax gaat bieden op Vennegoor'
zondag 07 december, door SV, Amsterdam, 21:23u, Sunday Express
De BBC en Sunday Express melden het gerucht dat Ajax in de winterstop een bod gaat uitbrengen op Jan Vennegoor of Hesselink. De 30-jarige spits speelt op dit moment bij Celtic in Schotland.
Vennegoor of Hesselink, die in het verleden uitkwam voor FC Twente en PSV, speelt voor het derde seizoen bij de Schotten. Dit seizoen kwam hij, mede door een liesblessure, slechts zeven wedstrijden in actie. Hierin maakte hij twee doelpunten.
Bron?quote:
Met alleen talenten red je het niet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor![]()
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
Er zitten inderdaad weinig talenten in deze selectie!quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor![]()
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
Ik neem aan dat je ook geen problemen had toen Stam bij Ajax ging voetballen?quote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Een spits als Vennegoor is wel goed met mannetjes als Suarez, Sulejmani en Aissatti eromheen. Maarja om nou een psv'er te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |