abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63832794
Ben benieuwd hoe Van Basten het verdedigend neerzet de komende tijd. Opbouwend is er duidelijk een probleem, al kan Gabri misschien een en ander verhelpen nu Enoh niet in grootste vorm steekt, en ook puur verdedigend gingen er veel meer zaken fout dan de laatste tijd het geval was.

Van der Wiel was niet bepaald denderend op rechtsback (net als tegen Utrecht) en vandaar dat Silva weer eens mocht meedoen. Komt nog bij dat Oleguer opbouwend niks toevoegt, dus misschien dat Van der Wiel wel opschuift en er ruimte komt voor Silva ofzo.

Enoh moet misschien een beetje tegen zichzelf beschermd worden, want na zijn blessure lijkt die het ook een beetje kwijt te zijn. Plus dat Lindgren ook niet echt de nodige strijdlust brengt op het midden. Dus ja... schiet niet op.

Hoogtepunt wat mij betreft in Volendam was het op de foto gaan in traditionele visserskledij. Stonden we ineens met z'n vijven. Dat zegt ook wel weer wat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 7 december 2008 @ 21:06:11 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63833304
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!

En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.
Broodje bal was ook al niet zo goed.

Enfin, volgend jaar weer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63833655
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!

En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.

Wat een marteling moet dat zijn geweest zeg.
MOKUM XXX RATED
pi_63833812
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Wat een marteling moet dat zijn geweest zeg.
De wedstrijd of de muziek?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 7 december 2008 @ 21:25:15 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63833938
haha beide denk ik!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63834070
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:

Een minuutje of wat 'polopolopopopop' kwam ook nog voorbij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63834131
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef MaxC het volgende:

[..]

De wedstrijd of de muziek?

Zo had ik het ook niet bedacht
MOKUM XXX RATED
pi_63834940
quote:
Gerucht: 'Ajax gaat bieden op Vennegoor'

zondag 07 december, door SV, Amsterdam, 21:23u, Sunday Express

De BBC en Sunday Express melden het gerucht dat Ajax in de winterstop een bod gaat uitbrengen op Jan Vennegoor of Hesselink. De 30-jarige spits speelt op dit moment bij Celtic in Schotland.

Vennegoor of Hesselink, die in het verleden uitkwam voor FC Twente en PSV, speelt voor het derde seizoen bij de Schotten. Dit seizoen kwam hij, mede door een liesblessure, slechts zeven wedstrijden in actie. Hierin maakte hij twee doelpunten.
  zondag 7 december 2008 @ 21:57:01 #209
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63834995
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63835040
MOKUM XXX RATED
pi_63835042
Ik hoop en denk niet dat ze op zo'n oude lul gaan bieden. Marco wilt toch vrijwel uitsluitend met jonge spelers spelen?
pi_63835105
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Bron?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63835109
Je wil niet weten wat voor een gemiddelde Jan heeft bij Celtic
Brett Holman
pi_63835114
Jammer dat hij zo oud is... hij is wel een goede target man voor 4-3-3. Kent de eredivisie en scoort ook nog eens best vaak,
  zondag 7 december 2008 @ 22:02:07 #215
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63835193
Ondanks de kutwedstrijd was dit voor mij tot nu toe dé uitwedstrijd van het jaar Wat een geweldige dag.

Pizza-lied en de dijk
pi_63835200
Dat VoH gerucht was ook al door Radegast in dit topic vermeld.
  zondag 7 december 2008 @ 22:11:00 #217
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63835537
Nou, dan nog liever VoH dan Sno .
pi_63835550
Vennegoor
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
pi_63835602
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
Met alleen talenten red je het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 07-12-2008 22:28:16 ]
pi_63835674
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef Adidah het volgende:
Nou, dan nog liever VoH dan Sno .
Liever geen van beiden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63835717
Vennegoor
pi_63835774
Van een voormalig topspits als Van Basten zou je toch verwachten dat hij graag een technische spits zou willen hebben. En niet die lompe beukboer Vennegoor .
pi_63835775
Een spits als Vennegoor is wel goed met mannetjes als Suarez, Sulejmani en Aissatti eromheen. Maarja om nou een psv'er te kopen.
lollig
pi_63835800
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor
Er zitten inderdaad weinig talenten in deze selectie!
pi_63835817
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Een spits als Vennegoor is wel goed met mannetjes als Suarez, Sulejmani en Aissatti eromheen. Maarja om nou een psv'er te kopen.
Ik neem aan dat je ook geen problemen had toen Stam bij Ajax ging voetballen?

Aissati, Huntelaar, Rommedahl hadden natuurlijk ook geen PSV verleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')