abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63838276
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maar Toma je begrijpt toch ook wel dat we ons nu geen misstappen kunnen verooloven? En dat hij gewoon ZELF iedere kans moet pakken die hij krijgt?

Hij voetbalt als een natte krant .. misschien dat hij met het tweede ritme op kan doen of dergelijke maar om die jongen als een vis op het droge in het eerste te laten ploeteren een half jaar vind ik overdreven kortzichtig. Het kampioenschap gaat boven alles. Jammer dat je inkoopbeleid op een punt faalt maar als je kampioen wordt hoor je daar niemand meer over en kan je die jongen een zomer lang in laten passen.
Je kunt Dario nu toch niet veroordelen tijdens een wedstrijd waarin het collectief heeft gefaald? Je mag dan toch niet verwachten dat hij de boel op sleeptouw neemt. Ik weet ook wel dat Cvitanich misschien niet de kwaliteit heeft om net zo goed te worden als Huntelaar is, maar als hij een functionele spits blijkt te zijn die zijn positie goed invult dan kun je daar het seizoen toch ook mee afmaken? Daar heb je Vennegoor toch niet voor nodig? Je hebt met Leonardo en Bodul ook nog wat achter de hand en als je het vertrouwen echt niet hebt, koop dan een talentje ipv een ouwe lul.
  zondag 7 december 2008 @ 23:40:25 #252
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_63838696
Bayern lacht een bod van FC Köln weg

1. FC Köln heeft zijn zinnen gezet op de terugkeer van Lukas Podolski en heeft een bod uitgebracht bij Bayern München.

Bayern lacht het bod echter weg. "Ik wil niet zeggen over welk bedrag het gaat", zegt Bayern-manager Uli Hoeness."Ik vraag me af of Köln Podolski wel echt wil." Het bod is zeker minder dan de tien miljoen euro die Bayern in 2006 op de rekening van de Keulenaars overschreef.

"We zijn geneigd om Podolski een mooi afscheid te geven, maar dat hangt ook af van een spits die hem moet vervangen. En die transfer komt er zeker niet in de winterstop", zegt Hoeness nog.

Bron Europesoccer.nl

Ik zeg, kom er maar in Ajax. En leg die 10 miljoen op tafel!
pi_63838713
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:26 schreef StarGazer het volgende:
Vennegoor, kom op zeg .
Nee, we kunnen beter weer zo'n halfbakken Scandinavische speler halen..
pi_63838841
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:41 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee, we kunnen beter weer zo'n halfbakken Scandinavische speler halen..
Zoiets als Zlatan bedoel je?
  zondag 7 december 2008 @ 23:45:42 #255
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63838853
Kluivert.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63838890
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:27 schreef toma het volgende:

[..]

Je kunt Dario nu toch niet veroordelen tijdens een wedstrijd waarin het collectief heeft gefaald? Je mag dan toch niet verwachten dat hij de boel op sleeptouw neemt. Ik weet ook wel dat Cvitanich misschien niet de kwaliteit heeft om net zo goed te worden als Huntelaar is, maar als hij een functionele spits blijkt te zijn die zijn positie goed invult dan kun je daar het seizoen toch ook mee afmaken? Daar heb je Vennegoor toch niet voor nodig? Je hebt met Leonardo en Bodul ook nog wat achter de hand en als je het vertrouwen echt niet hebt, koop dan een talentje ipv een ouwe lul.
Tsjah maar als je 7 miljoen hebt gekost dan moet je toch wel wat Volendammers van je af kunnen houden? Hij heeft vandaag amper een duel gewonnen.
lollig
pi_63838911
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Zoiets als Zlatan bedoel je?
Zeven jaar geleden dat daar nog iets fatsoenlijks vandaan kwam.

Ik dacht meer aan rommelaars als Kennedy, Rommedahl, Rosenberg en Lindgren.
  zondag 7 december 2008 @ 23:48:05 #258
203638 DurQ
pi_63838930
Hoe zit het eigenlijk met luque, die is toch nog steeds van Ajax? komt ie volgend seizoen weer naar Amsterdam? Speelt ie nu goed? Iemand enig idee?
pi_63838977
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zeven jaar geleden dat daar nog iets fatsoenlijks vandaan kwam.

Ik dacht meer aan rommelaars als Kennedy, Rommedahl, Rosenberg en Lindgren.
Rosenberg een rommelaar? Die gozer is gewoon super bij Werder
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 7 december 2008 @ 23:52:24 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63839056
Bij ons is het probleem dat de meeste na 5 wedstrijden al beginnen te kankeren op spelers.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63839191
Rosenberg is misbruikt als buitenspeler, die zou nu eigenlijk niet misstaan als opvolger van KJH.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 7 december 2008 @ 23:58:13 #262
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63839219
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef Houniet het volgende:
Bij ons is het probleem dat de meeste na 5 wedstrijden al beginnen te kankeren op spelers.
Inderdaad, ik denk dat als ze iets langer het vertrouwen krijgen dat dat echt wel werkt. Vooral bij jongere spelers en nieuwkomers (laten we er daar nou een hoop van hebben), voor hun is het al zo moeilijk om onder die druk te presteren.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63839416
Heb echt dubbel gelegen om de wedstrijd vanmiddag. Het was zo bedroevend dat het grappig werd... ook om de "ooooooooh PIZZA" kon ik wel lachen.

Het is alleen wel minder dat we volledig afhankelijk lijken van Suarez idd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63839528
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rosenberg een rommelaar? Die gozer is gewoon super bij Werder
Nou, volgens mij zijn ze niet zo tevreden hoor in Bremen.
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:57 schreef BB-boy het volgende:
Rosenberg is misbruikt als buitenspeler, die zou nu eigenlijk niet misstaan als opvolger van KJH.
Heeft hij niet voldoende kansen gehad als centrumspits? Ajax kocht KJH niet voor niks.
  maandag 8 december 2008 @ 00:14:49 #265
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63839638
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef DurQ het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met luque, die is toch nog steeds van Ajax? komt ie volgend seizoen weer naar Amsterdam? Speelt ie nu goed? Iemand enig idee?
Speelt amper, laatst wel bij een invalbeurt een zeer fraaie goal gemaakt.
pi_63839655
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

Heeft hij niet voldoende kansen gehad als centrumspits? Ajax kocht KJH niet voor niks.
Inderdaad. Rosenberg is geen Ajax-spits. Laten we eerst maar eens een verdediger halen ipv een opvolger voor Klaas-Jan. Oleguer zag er wederom niet zo fris uit vandaag en zoveel hebben we nou ook niet achter de hand verdedigend gezien.
pi_63839679
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:14 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Hij heeft ondertussen toch al 10 keer gespeeld dit seizoen. Maar Luque is over the hill.
pi_63839687
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij zijn ze juist wel tevreden over hem bij Werder. De Duitse Nos voetbaluitzending had laatst nog een klein item over hem. Speelt veel, is betrokken bij veel goals en scoort zelf ook nog wel wat. Bovendien ga je toch geen speler terughalen die min of meer mislukt is bij Ajax.
  maandag 8 december 2008 @ 00:18:38 #269
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63839729
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:14 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Na zo'n 40 sec. zeg maar.
pi_63839754
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze juist wel tevreden over hem bij Werder. De Duitse Nos voetbaluitzending had laatst nog een klein item over hem. Speelt veel, is betrokken bij veel goals en scoort zelf ook nog wel wat. Bovendien ga je toch geen speler terughalen die min of meer mislukt is bij Ajax.
20 keer gespeeld, 5 goals, 2 assists.
  maandag 8 december 2008 @ 00:21:17 #271
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_63839784
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:16 schreef toma het volgende:

[..]

Hij heeft ondertussen toch al 10 keer gespeeld dit seizoen. Maar Luque is over the hill.
Volg jij 'm? Heeft 'ie ook al in de basis gestaan? Dacht dat hij alleen zo af en toe mocht invallen.
  maandag 8 december 2008 @ 00:23:35 #272
203638 DurQ
pi_63839826
maar tot wanneer heeft ie een contract bij Ajax dan? mss kan ajax m nog voor een bedragje verkopen?
pi_63839827
quote:
Na de 2-1 zong het vak met Ajax-fans massaal over een nieuwe Blind als ‘échte Ajacied.’ Aan het einde van een bewogen transferweek zorgde een tiener zo op twee manieren voor bevlogenheid: als speler met geldingsdrang binnen de lijnen. En daarbuiten als voetballer met wie de achterban van Ajax zich identificeert in een periode waarin kort na elkaar Heitinga, Stekelenburg en Huntelaar in die rol zijn weggevallen.
Kut-AD.

Schrijf gerust op dat er voor de 1-2 ook al werd gezongen voor Blind. Nu lijkt men weer een stel gloryhunters en als ik ergens een hekel aan heb...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63839855
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Volg jij 'm? Heeft 'ie ook al in de basis gestaan? Dacht dat hij alleen zo af en toe mocht invallen.
Nee ik volg het Spaanse voetbal niet ik weet alleen wel dat hij regelmatig speelt.
  maandag 8 december 2008 @ 00:26:21 #275
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63839879
We hebben toch een spits? VoH is totaal overbodig.Cvitanich is gehaald als opvolger van Huntelaar. Elke spits die je nu eventueel koopt moet voor de lange termijn zijn. Al is dit niet echt nodig omdat Bodul en Castillion over een tijdje bij het eerste komen. Ajax kan zich beter richten op de zwakke plekken in het elftal.
#FreeHat
pi_63839891
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:15 schreef toma het volgende:

[..]

Laten we eerst maar eens een verdediger halen ipv een opvolger voor Klaas-Jan. Oleguer zag er wederom niet zo fris uit vandaag en zoveel hebben we nou ook niet achter de hand verdedigend gezien.
Eduardo Ferreira van Ajax CT schijnt wel goed bezig te zijn. Misschien geeft de trainer daar straks weer een belletje richting Amsterdam..
pi_63839919
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
We hebben toch een spits? VoH is totaal overbodig.Cvitanich is gehaald als opvolger van Huntelaar. Elke spits die je nu eventueel koopt moet voor de lange termijn zijn. Al is dit niet echt nodig omdat Bodul en Castillion over een tijdje bij het eerste komen. Ajax kan zich beter richten op de zwakke plekken in het elftal.
Juist. Dat zeg ik dus ook. Eerst maar eens een fatsoenlijke verdediging en een speler die de boel op sleeptouw neemt als het kut gaat.
  maandag 8 december 2008 @ 00:28:43 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63839939
Jammer dat Davids weg is. Die schreeuwt alles bij elkaar.
pi_63839945
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Eduardo Ferreira van Ajax CT schijnt wel goed bezig te zijn. Misschien geeft de trainer daar straks weer een belletje richting Amsterdam..
Het lijkt erop dat die instelling toch nog wat oplevert
  maandag 8 december 2008 @ 00:30:04 #280
166976 DuvelDuvel
pi_63839964
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kut-AD.

Schrijf gerust op dat er voor de 1-2 ook al werd gezongen voor Blind. Nu lijkt men weer een stel gloryhunters en als ik ergens een hekel aan heb...
Echt geweldig zijn debuut. Niet alleen heeft hij een van de grootste iconen van Ajax als vader maar hij kan zelf ook nog goed voetballen. Heel zijn jeugd bij Ajax gezeten,aardige gast die komt er wel
(wacht ook met spanning op rodney)
#FreeHat
pi_63840048
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Echt geweldig zijn debuut. Niet alleen heeft hij een van de grootste iconen van Ajax als vader maar hij kan zelf ook nog goed voetballen. Heel zijn jeugd bij Ajax gezeten,aardige gast die komt er wel
(wacht ook met spanning op rodney)
Ik ben ook wel benieuwd naar Alderweireld.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63840064
Misschien niet echt een ajax spits.. maar als je Podolski voor 10 miljoen kunt halen zou dat best eens goed uit kunnen pakken..
Brett Holman
  maandag 8 december 2008 @ 00:36:30 #283
166976 DuvelDuvel
pi_63840090
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef Houniet het volgende:
Jammer dat Davids weg is. Die schreeuwt alles bij elkaar.
Het is ook een beetje omdat het niet loopt nu. En in vergelijking met vorig jaar mis je in elke linie een bepalende speler. Stekelenburg-Heitinga-Davdis-Huntelaar. Als het niet draait zijn dat soort (Nederlandse)jongens toch belangrijk. Maar in principe zouden Vertonghen,Vermaelen,Lindgren, Suarez dit ook wel moeten doen. Em Gabri doet het met zijn spel alleen Oleguer valt me echt tegen.Ik had echt verwacht dat hij een persoonlijkheid zou zijn die leiding zou geven van achteruit. En ik snap wel dat hij moet wennen maar hij komt van Barcelona. Je zou verwachten dat hij voetballend makkelijk mee zou kunnen.
#FreeHat
pi_63840132
Iemand trouwens ook gehoord dat bij nac - ado suarez gescandeerd werd na een schwalbe van de speler? Hoe triest ben je dan zeg..
pi_63840238
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Iemand trouwens ook gehoord dat bij nac - ado suarez gescandeerd werd na een schwalbe van de speler? Hoe triest ben je dan zeg..
Ik hoorde het ook
Achja, dat is de algemene afkeer tegen de Ajacieden.
pi_63840239
quote:
Het wordt maar weer is duidelijk dat ze bij ADO in alles hopeloos achter de feiten aanlopen
X
X
X
  maandag 8 december 2008 @ 00:43:19 #287
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63840241
quote:
Dat hoorde ik ook ja .
  maandag 8 december 2008 @ 00:44:23 #288
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63840272
poepon doet het ook wel redelijk bij willem2
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63840307
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:44 schreef Fortitudo het volgende:
Apart, hij speelt bij Sparta.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63840308
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:44 schreef Fortitudo het volgende:
sparta
lollig
  maandag 8 december 2008 @ 00:47:24 #291
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63840320
sparta ja idd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63840347
Maar redelijk bij Sparta is slecht bij Ajax
pi_63840393
quote:
Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Het is ook een beetje omdat het niet loopt nu. En in vergelijking met vorig jaar mis je in elke linie een bepalende speler. Stekelenburg-Heitinga-Davdis-Huntelaar. Als het niet draait zijn dat soort (Nederlandse)jongens toch belangrijk. Maar in principe zouden Vertonghen,Vermaelen,Lindgren, Suarez dit ook wel moeten doen. Em Gabri doet het met zijn spel alleen Oleguer valt me echt tegen.Ik had echt verwacht dat hij een persoonlijkheid zou zijn die leiding zou geven van achteruit. En ik snap wel dat hij moet wennen maar hij komt van Barcelona. Je zou verwachten dat hij voetballend makkelijk mee zou kunnen.
Ik vind niet dat je op iedere linie een speler moet hebben die iedereen scherp houdt en anderen zegt waar het op staat als het niet goed draait. Maar we missen wel een échte aanvoerder zoals Davids, Stam en ook Blind dat waren. Vermaelen zou dat wel kunnen naar mijn mening maar hij mist misschien de ervaring. Gabri heeft de mentaliteit maar mist de taalvaardigheid om snel te communiceren. Lindgren? Ik vind hem niet bijzonder en hij is niet een echte leider. Wordt Stekelenburg dan onze aanvoerder die ons door moeilijke tijden helpt? Ik vraag het me af.
pi_63843768
quote:
Afscheid Huntelaar bij duel tegen ADO
Na een afscheid van de spelersgroep dit weekend, vertrekt Huntelaar vandaag naar Madrid om daar zijn revalidatie te vervolgen. Volgens het Algemeen Dagblad is het de bedoeling van Ajax om hem rond het duel tegen ADO Den Haag op 28 december afscheid te laten nemen van het publiek.
pi_63843818
We staan lekker 2e en AZ pakken we thuis wel
pi_63844941
De nummers 1-5 tot aan de winterstop:

Ajax - NAC
Feyenoord - AZ
FC Groningen - Twente
Vitesse - PSV

AZ - FC Utrecht
NAC - Vitesse
PSV - Feyenoord
Twente - Willem II
De Graafschap - Ajax

Feyenoord - NAC
PSV - Twente
AZ - NEC
Ajax - ADO
pi_63844980
AZ moet volgende week tegen Feyenoord uit, zie ze niet zo heel makkelijk winnen hoor
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63844991
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef Dvm86 het volgende:
De nummers 1-5 tot aan de winterstop:

Ajax - NAC
Feyenoord - AZ
FC Groningen - Twente
Vitesse - PSV

AZ - FC Utrecht
NAC - Vitesse
PSV - Feyenoord
Twente - Willem II
De Graafschap - Ajax

Feyenoord - NAC
PSV - Twente
AZ - NEC
Ajax - ADO
AZ heeft een lastiger programma dan dat wij hebben
pi_63845019
Ajax heeft een eenvoudiger programma dan AZ en Twente tot de winterstop.
pi_63845168
Helaas doen we het slecht in makkelijke programma's.

VoH is wat mij betreft welkom, goede spits.
Nu wil ik niet meteen Cvitanich afschrijven, maar als de kans er is om Jan te halen moet je dat niet laten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')