abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63832794
Ben benieuwd hoe Van Basten het verdedigend neerzet de komende tijd. Opbouwend is er duidelijk een probleem, al kan Gabri misschien een en ander verhelpen nu Enoh niet in grootste vorm steekt, en ook puur verdedigend gingen er veel meer zaken fout dan de laatste tijd het geval was.

Van der Wiel was niet bepaald denderend op rechtsback (net als tegen Utrecht) en vandaar dat Silva weer eens mocht meedoen. Komt nog bij dat Oleguer opbouwend niks toevoegt, dus misschien dat Van der Wiel wel opschuift en er ruimte komt voor Silva ofzo.

Enoh moet misschien een beetje tegen zichzelf beschermd worden, want na zijn blessure lijkt die het ook een beetje kwijt te zijn. Plus dat Lindgren ook niet echt de nodige strijdlust brengt op het midden. Dus ja... schiet niet op.

Hoogtepunt wat mij betreft in Volendam was het op de foto gaan in traditionele visserskledij. Stonden we ineens met z'n vijven. Dat zegt ook wel weer wat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 7 december 2008 @ 21:06:11 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63833304
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!

En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.
Broodje bal was ook al niet zo goed.

Enfin, volgend jaar weer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63833655
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!

En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.

Wat een marteling moet dat zijn geweest zeg.
MOKUM XXX RATED
pi_63833812
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Wat een marteling moet dat zijn geweest zeg.
De wedstrijd of de muziek?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 7 december 2008 @ 21:25:15 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_63833938
haha beide denk ik!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_63834070
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:

Een minuutje of wat 'polopolopopopop' kwam ook nog voorbij.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63834131
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:22 schreef MaxC het volgende:

[..]

De wedstrijd of de muziek?

Zo had ik het ook niet bedacht
MOKUM XXX RATED
pi_63834940
quote:
Gerucht: 'Ajax gaat bieden op Vennegoor'

zondag 07 december, door SV, Amsterdam, 21:23u, Sunday Express

De BBC en Sunday Express melden het gerucht dat Ajax in de winterstop een bod gaat uitbrengen op Jan Vennegoor of Hesselink. De 30-jarige spits speelt op dit moment bij Celtic in Schotland.

Vennegoor of Hesselink, die in het verleden uitkwam voor FC Twente en PSV, speelt voor het derde seizoen bij de Schotten. Dit seizoen kwam hij, mede door een liesblessure, slechts zeven wedstrijden in actie. Hierin maakte hij twee doelpunten.
  zondag 7 december 2008 @ 21:57:01 #209
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63834995
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63835040
MOKUM XXX RATED
pi_63835042
Ik hoop en denk niet dat ze op zo'n oude lul gaan bieden. Marco wilt toch vrijwel uitsluitend met jonge spelers spelen?
pi_63835105
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Bron?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63835109
Je wil niet weten wat voor een gemiddelde Jan heeft bij Celtic
Brett Holman
pi_63835114
Jammer dat hij zo oud is... hij is wel een goede target man voor 4-3-3. Kent de eredivisie en scoort ook nog eens best vaak,
  zondag 7 december 2008 @ 22:02:07 #215
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63835193
Ondanks de kutwedstrijd was dit voor mij tot nu toe dé uitwedstrijd van het jaar Wat een geweldige dag.

Pizza-lied en de dijk
pi_63835200
Dat VoH gerucht was ook al door Radegast in dit topic vermeld.
  zondag 7 december 2008 @ 22:11:00 #217
144213 Adidah
Het was wraak
pi_63835537
Nou, dan nog liever VoH dan Sno .
pi_63835550
Vennegoor
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
pi_63835602
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
Met alleen talenten red je het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 07-12-2008 22:28:16 ]
pi_63835674
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef Adidah het volgende:
Nou, dan nog liever VoH dan Sno .
Liever geen van beiden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63835717
Vennegoor
pi_63835774
Van een voormalig topspits als Van Basten zou je toch verwachten dat hij graag een technische spits zou willen hebben. En niet die lompe beukboer Vennegoor .
pi_63835775
Een spits als Vennegoor is wel goed met mannetjes als Suarez, Sulejmani en Aissatti eromheen. Maarja om nou een psv'er te kopen.
lollig
pi_63835800
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor
Er zitten inderdaad weinig talenten in deze selectie!
pi_63835817
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Een spits als Vennegoor is wel goed met mannetjes als Suarez, Sulejmani en Aissatti eromheen. Maarja om nou een psv'er te kopen.
Ik neem aan dat je ook geen problemen had toen Stam bij Ajax ging voetballen?

Aissati, Huntelaar, Rommedahl hadden natuurlijk ook geen PSV verleden.
pi_63835968
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ook geen problemen had toen Stam bij Ajax ging voetballen?

Aissati, Huntelaar, Rommedahl hadden natuurlijk ook geen PSV verleden.
Misschien is het wel slim inderdaad. Vennegoor kan ballen vasthouden, kopduels winnen, ballen kaatsen. Vennegoor samen met Sulejmani, Suarez en Aissatti is wel levensgevaarlijk.
lollig
pi_63835989
Dat seizoen van Verhoeven kan denk ik niet meer stuk, geweldig die liedjes. Over de rest wil ik geen woorden aan vuil maken, dramatisch. Maar verder kan Volendam wel aan het lijstje worden toegevoegd van de gezellige uitwedstrijden.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_63836062
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met alleen talenten redt je het niet.
Dat zeg ik ook niet. Maar wanneer ze iemand voor de spits willen halen dan ga je toch geen Vennegoor halen die z'n beste tijd al heeft gehad? Dan moet je een jonge gast halen wiens beste tijd nog moet komen zodat je aan lange termijn planning doet.

Vennegoor kom op joh . Als hij gehaald wordt dan vind ik dat we geen progressie boeken wat het beleid betreft.
pi_63836138
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef toma het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar wanneer ze iemand voor de spits willen halen dan ga je toch geen Vennegoor halen die z'n beste tijd al heeft gehad? Dan moet je een jonge gast halen wiens beste tijd nog moet komen zodat je aan lange termijn planning doet.

Vennegoor kom op joh . Als hij gehaald wordt dan vind ik dat we geen progressie boeken wat het beleid betreft.
Ligt vooral aan de prijs. Als Cvitanich niet goed genoeg of niet fit genoeg blijkt te zijn om dit seizoen op niveau af te maken dan heb ik weinig tegen Vennegoor als aankoop mits hij niet al te duur is.
pi_63836218
quote:

[..]

Noem eens een betere optie? Met Vennegoor weet je wat je in huis haalt, hij heeft zich ruim bewezen op Eredivisieniveau en ook in Europa. Andere spelers zijn een veel grotere gok.
  zondag 7 december 2008 @ 22:29:55 #231
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_63836252
ik weet het niet. Enerzijds voelt Vennegoor niet bepaald als een superspits waar ik blij van wordt.
Anderzijds zie ik hem nog wel functioneren ook als Suarez, Sulejmani en misschien Aissati om hem heen spelen..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_63836270
quote:

[..]

Een spits die 30 is is nu juist op zijn sterkst.
En ik denk dat VoH met zijn type spel nog wel minimaal 3 jaar meekan bij Ajax of een andere Nederlandse Topclub.

Ik ben zelf niet supergecharmeerd van hem als speler maar ik zou zijn aankoop wel kunnen begrijpen.
Ervaren, spits, sterke speler als target man zodat Sulejmani en Suarez daar om heen kunnen zwerven, bekend met de Nederlandse competitie, international.
  zondag 7 december 2008 @ 22:31:12 #233
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63836302
KJH NU bij SV.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63836320
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ligt vooral aan de prijs. Als Cvitanich niet goed genoeg of niet fit genoeg blijkt te zijn om dit seizoen op niveau af te maken dan heb ik weinig tegen Vennegoor als aankoop mits hij niet al te duur is.
Dan heb ik nog liever dat hij Bodul voor de leeuwen gooit. Als je Vennegoor haalt dan neemt hij geen genoegen met een contract van een half jaar vanwege zijn leeftijd. Na dit seizoen zit hij alleen maar de ontwikkeling van jeugdspelers in de weg daar schiet je niks mee op. Als je nou een topspits op leeftijd binnen kunt halen moet je dat meteen doen. Maar Vennegoor kom op joh, dat is toch geen speler die Ajax op sleeptouw gaat nemen door er 20 in te schieten in de rest vd competitie.
pi_63836325
Lange Jan is welkom wat mij betreft.
Zal zeker een aanwinst zijn hoor!
pi_63836346
Vennegoor tsja, het is niet mijn soort spits
pi_63836420
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef Jasza het volgende:
Vennegoor tsja, het is niet mijn soort spits :p
Kan aan mij liggen maar Vennegoor is toch een type Huntelaar? Iets langer, kopsterker, beter aanspeelpunt maar een mindere afmaker.
pi_63836447
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef Radegast het volgende:

[..]

Noem eens een betere optie? Met Vennegoor weet je wat je in huis haalt, hij heeft zich ruim bewezen op Eredivisieniveau en ook in Europa. Andere spelers zijn een veel grotere gok.
Ik zou eerst eens een verdediger halen en Cvitanich de rest vh seizoen de kans gunnen. Als je Dario het vertrouwen niet gunt dat is er geen sprake van een slecht beleid maar van een dramatisch beleid. Wanneer in de zomer blijkt dat Dario het toch niet blijkt te kunnen dan kun je alsnog verder kijken.
pi_63836560
Net of VoH bij ons wil spelen stelletje katvangers!

Mocht ie willen dan is hij van harte welkom. Sterk in de lucht .. sterk aan de bal en maakt zo nu en dan een goal. Een spits die je nu dus brood nodig mist. Andere clubs zijn naarstig op zoek naar dit type spelers omdat ze schaars zijn en een team beter kunnen laten spelen . Dat komt niet zoweer omdat ze Romario's zijn maar omdat je daarmee het spel makkelijk kan verplaatsen en de druk daarmee bij het andere doel met 1 lange bal legt.
pi_63836574
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef toma het volgende:

[..]

Wanneer in de zomer blijkt dat Dario het toch niet blijkt te kunnen dan kun je alsnog verder kijken.
En ben je inmiddels het kampioenschap misgelopen.....?

Niks tegen Dario maar hij heeft nog niet genoeg (kunnen) laten zien dat hij een half seizoen dé spits van ajax kan zijn. En wat als hij geblesseerd raakt?
AFC Ajax
pi_63836615
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef toma het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens een verdediger halen en Cvitanich de rest vh seizoen de kans gunnen. Als je Dario het vertrouwen niet gunt dat is er geen sprake van een slecht beleid maar van een dramatisch beleid. Wanneer in de zomer blijkt dat Dario het toch niet blijkt te kunnen dan kun je alsnog verder kijken.
Deels met je eens maar het moet je geen punten gaan kosten en daarmee de titel. Hij moet laten zien dat ie in de basis thuis hoort en zijn kans grijpen als ie hem krijgt.
pi_63836812
VoH zou prima zijn voor ons

maarja t is toch VoH he
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63836948
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:
VoH zou prima zijn voor ons

maarja t is toch VoH he
Die man kan gewoon zeer waardevol zijn. Echt een etter waar je een hoop defensies in de eredivisie pijn mee kan doen door een simpele lange bal.
pi_63837148
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:38 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

En ben je inmiddels het kampioenschap misgelopen.....?

Niks tegen Dario maar hij heeft nog niet genoeg (kunnen) laten zien dat hij een half seizoen dé spits van ajax kan zijn. En wat als hij geblesseerd raakt?
Als je Dario het vertrouwen niet gunt dan ben je als club zijnde toch knettergek?! Je haalt hem in de zomer voor een hoop geld voor als Huntelaar vertrekt. Dat is op dit moment het geval, dan kun je hem niet het vertrouwen ontnemen op het moment dat hij in de eerste seizoenshelft niet veel heeft laten zien door oa een hamstringblessure. Dan gun je hem de kans niet, je kunt niet verwachten van een speler uit een totaal andere cultuur dat hij na een blessure direct Huntelaar opvolgt. Geef hem het vertrouwen de rest van het seizoen en laat hem z'n ding doen en gun hem de tijd om zich aan te passen. Je levert sowiezo in met het vertrek van Huntelaar dat is onvermijdelijk.
pi_63837187
Ze waren bij utrecht thuis al aan het praten met real?!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63837251
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Noshiba het volgende:
Ze waren bij utrecht thuis al aan het praten met real?!
Dat is in ieder geval wat Huntelaar zegt.
pi_63837637
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef toma het volgende:

[..]

Als je Dario het vertrouwen niet gunt dan ben je als club zijnde toch knettergek?! Je haalt hem in de zomer voor een hoop geld voor als Huntelaar vertrekt. Dat is op dit moment het geval, dan kun je hem niet het vertrouwen ontnemen op het moment dat hij in de eerste seizoenshelft niet veel heeft laten zien door oa een hamstringblessure. Dan gun je hem de kans niet, je kunt niet verwachten van een speler uit een totaal andere cultuur dat hij na een blessure direct Huntelaar opvolgt. Geef hem het vertrouwen de rest van het seizoen en laat hem z'n ding doen en gun hem de tijd om zich aan te passen. Je levert sowiezo in met het vertrek van Huntelaar dat is onvermijdelijk.
Maar Toma je begrijpt toch ook wel dat we ons nu geen misstappen kunnen verooloven? En dat hij gewoon ZELF iedere kans moet pakken die hij krijgt?

Hij voetbalt als een natte krant .. misschien dat hij met het tweede ritme op kan doen of dergelijke maar om die jongen als een vis op het droge in het eerste te laten ploeteren een half jaar vind ik overdreven kortzichtig. Het kampioenschap gaat boven alles. Jammer dat je inkoopbeleid op een punt faalt maar als je kampioen wordt hoor je daar niemand meer over en kan je die jongen een zomer lang in laten passen.
pi_63837695
Als VOH komt is het alleen maar om de corners op te vangen die tegenwoordig steeds weer richting de andere tribune gaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63837741
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef denthemen het volgende:
Als VOH komt is het alleen maar om de corners op te vangen die tegenwoordig steeds weer richting de andere tribune gaan
Oh dat zou best nog wel eens handig kunnen zijn.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 7 december 2008 @ 23:26:32 #250
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_63838240
Vennegoor, kom op zeg .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')