quote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!
En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.
Broodje bal was ook al niet zo goed.
Enfin, volgend jaar weer.
De wedstrijd of de muziek?quote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
[..]Wat een marteling moet dat zijn geweest zeg.
Een minuutje of wat 'polopolopopopop' kwam ook nog voorbij.quote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef Silenus het volgende:
Het binnengaan bij de poortjes was overigens het totaal tegenovergestelde van Hamburg. Gewoon...door...lopen..wat een luxe!
En die muziek voor de wedstrijd, allemachtig zeg! Jan Smit en Nick&Simon kan ik nog wel aan, maar dit was me toch een partij palingmeuk waar de honden geen brood van lusten. Zit je daar met je drie uur slaap, een felle zon in je ogen en dan heel hard 'HE JALALALALAA WE ZIJN HIER IN VOLENDAM EN DAAR IS HET ALTIJD FEEEHEEEEEESSSSTTTTTT', uit een geluidsinstallatie uit het jaar 0, aargh.
Broodje bal was ook al niet zo goed.
Enfin, volgend jaar weer.
quote:Gerucht: 'Ajax gaat bieden op Vennegoor'
zondag 07 december, door SV, Amsterdam, 21:23u, Sunday Express
De BBC en Sunday Express melden het gerucht dat Ajax in de winterstop een bod gaat uitbrengen op Jan Vennegoor of Hesselink. De 30-jarige spits speelt op dit moment bij Celtic in Schotland.
Vennegoor of Hesselink, die in het verleden uitkwam voor FC Twente en PSV, speelt voor het derde seizoen bij de Schotten. Dit seizoen kwam hij, mede door een liesblessure, slechts zeven wedstrijden in actie. Hierin maakte hij twee doelpunten.
Bron?quote:
Met alleen talenten red je het niet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor![]()
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
Er zitten inderdaad weinig talenten in deze selectie!quote:Op zondag 7 december 2008 22:11 schreef toma het volgende:
Vennegoor![]()
Ik had gehoopt dat ze met het huidige bestuur wat beter ging scouten zodat de jongere talenten uit het buitenland gehaald konden worden. Maar ik hoopte ook dat dit soort wedstrijden als vandaag wat makkelijker gewonnen zouden kunnen worden. Ach .. misschien leg ik de lat wel te hoog.
Ik neem aan dat je ook geen problemen had toen Stam bij Ajax ging voetballen?quote:Op zondag 7 december 2008 22:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Een spits als Vennegoor is wel goed met mannetjes als Suarez, Sulejmani en Aissatti eromheen. Maarja om nou een psv'er te kopen.
Misschien is het wel slim inderdaad. Vennegoor kan ballen vasthouden, kopduels winnen, ballen kaatsen. Vennegoor samen met Sulejmani, Suarez en Aissatti is wel levensgevaarlijk.quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook geen problemen had toen Stam bij Ajax ging voetballen?
Aissati, Huntelaar, Rommedahl hadden natuurlijk ook geen PSV verleden.
Dat zeg ik ook niet. Maar wanneer ze iemand voor de spits willen halen dan ga je toch geen Vennegoor halen die z'n beste tijd al heeft gehad? Dan moet je een jonge gast halen wiens beste tijd nog moet komen zodat je aan lange termijn planning doet.quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met alleen talenten redt je het niet.
Ligt vooral aan de prijs. Als Cvitanich niet goed genoeg of niet fit genoeg blijkt te zijn om dit seizoen op niveau af te maken dan heb ik weinig tegen Vennegoor als aankoop mits hij niet al te duur is.quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef toma het volgende:
Dat zeg ik ook niet. Maar wanneer ze iemand voor de spits willen halen dan ga je toch geen Vennegoor halen die z'n beste tijd al heeft gehad? Dan moet je een jonge gast halen wiens beste tijd nog moet komen zodat je aan lange termijn planning doet.
Vennegoor kom op joh. Als hij gehaald wordt dan vind ik dat we geen progressie boeken wat het beleid betreft.
Noem eens een betere optie? Met Vennegoor weet je wat je in huis haalt, hij heeft zich ruim bewezen op Eredivisieniveau en ook in Europa. Andere spelers zijn een veel grotere gok.quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar wanneer ze iemand voor de spits willen halen dan ga je toch geen Vennegoor halen die z'n beste tijd al heeft gehad? Dan moet je een jonge gast halen wiens beste tijd nog moet komen zodat je aan lange termijn planning doet.
Vennegoor kom op joh. Als hij gehaald wordt dan vind ik dat we geen progressie boeken wat het beleid betreft.
Een spits die 30 is is nu juist op zijn sterkst.quote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef toma het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever dat hij Bodul voor de leeuwen gooit. Als je Vennegoor haalt dan neemt hij geen genoegen met een contract van een half jaar vanwege zijn leeftijd. Na dit seizoen zit hij alleen maar de ontwikkeling van jeugdspelers in de weg daar schiet je niks mee op. Als je nou een topspits op leeftijd binnen kunt halen moet je dat meteen doen. Maar Vennegoor kom op joh, dat is toch geen speler die Ajax op sleeptouw gaat nemen door er 20 in te schieten in de rest vd competitie.quote:Op zondag 7 december 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ligt vooral aan de prijs. Als Cvitanich niet goed genoeg of niet fit genoeg blijkt te zijn om dit seizoen op niveau af te maken dan heb ik weinig tegen Vennegoor als aankoop mits hij niet al te duur is.
Kan aan mij liggen maar Vennegoor is toch een type Huntelaar? Iets langer, kopsterker, beter aanspeelpunt maar een mindere afmaker.quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef Jasza het volgende:
Vennegoor tsja, het is niet mijn soort spits :p
Ik zou eerst eens een verdediger halen en Cvitanich de rest vh seizoen de kans gunnen. Als je Dario het vertrouwen niet gunt dat is er geen sprake van een slecht beleid maar van een dramatisch beleid. Wanneer in de zomer blijkt dat Dario het toch niet blijkt te kunnen dan kun je alsnog verder kijken.quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Noem eens een betere optie? Met Vennegoor weet je wat je in huis haalt, hij heeft zich ruim bewezen op Eredivisieniveau en ook in Europa. Andere spelers zijn een veel grotere gok.
En ben je inmiddels het kampioenschap misgelopen.....?quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
Wanneer in de zomer blijkt dat Dario het toch niet blijkt te kunnen dan kun je alsnog verder kijken.
Deels met je eens maar het moet je geen punten gaan kosten en daarmee de titel. Hij moet laten zien dat ie in de basis thuis hoort en zijn kans grijpen als ie hem krijgt.quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens een verdediger halen en Cvitanich de rest vh seizoen de kans gunnen. Als je Dario het vertrouwen niet gunt dat is er geen sprake van een slecht beleid maar van een dramatisch beleid. Wanneer in de zomer blijkt dat Dario het toch niet blijkt te kunnen dan kun je alsnog verder kijken.
Die man kan gewoon zeer waardevol zijn. Echt een etter waar je een hoop defensies in de eredivisie pijn mee kan doen door een simpele lange bal.quote:Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:
VoH zou prima zijn voor ons
maarja t is toch VoH he
Als je Dario het vertrouwen niet gunt dan ben je als club zijnde toch knettergek?! Je haalt hem in de zomer voor een hoop geld voor als Huntelaar vertrekt. Dat is op dit moment het geval, dan kun je hem niet het vertrouwen ontnemen op het moment dat hij in de eerste seizoenshelft niet veel heeft laten zien door oa een hamstringblessure. Dan gun je hem de kans niet, je kunt niet verwachten van een speler uit een totaal andere cultuur dat hij na een blessure direct Huntelaar opvolgt. Geef hem het vertrouwen de rest van het seizoen en laat hem z'n ding doen en gun hem de tijd om zich aan te passen. Je levert sowiezo in met het vertrek van Huntelaar dat is onvermijdelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 22:38 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
En ben je inmiddels het kampioenschap misgelopen.....?
Niks tegen Dario maar hij heeft nog niet genoeg (kunnen) laten zien dat hij een half seizoen dé spits van ajax kan zijn. En wat als hij geblesseerd raakt?
Dat is in ieder geval wat Huntelaar zegt.quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Noshiba het volgende:
Ze waren bij utrecht thuis al aan het praten met real?!
Maar Toma je begrijpt toch ook wel dat we ons nu geen misstappen kunnen verooloven? En dat hij gewoon ZELF iedere kans moet pakken die hij krijgt?quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef toma het volgende:
[..]
Als je Dario het vertrouwen niet gunt dan ben je als club zijnde toch knettergek?! Je haalt hem in de zomer voor een hoop geld voor als Huntelaar vertrekt. Dat is op dit moment het geval, dan kun je hem niet het vertrouwen ontnemen op het moment dat hij in de eerste seizoenshelft niet veel heeft laten zien door oa een hamstringblessure. Dan gun je hem de kans niet, je kunt niet verwachten van een speler uit een totaal andere cultuur dat hij na een blessure direct Huntelaar opvolgt. Geef hem het vertrouwen de rest van het seizoen en laat hem z'n ding doen en gun hem de tijd om zich aan te passen. Je levert sowiezo in met het vertrek van Huntelaar dat is onvermijdelijk.
Oh dat zou best nog wel eens handig kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef denthemen het volgende:
Als VOH komt is het alleen maar om de corners op te vangen die tegenwoordig steeds weer richting de andere tribune gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |