abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63823007
Is er geen topic over India
pi_63823233
Nu wel
  zondag 7 december 2008 @ 14:10:07 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_63823317
India (deel 4)

dit is deel V dan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63823720
Ik ben in 2006 in India geweest, in het noorden zodat we ook door konden reizen naar Nepal
Fantastisch mooie reis en fascinerend land

Lhassi en Chai
pi_63824746
Zijn er mensen nog in Mumbai geweest na de aanslagen?

En ik ben op zoek naar een mooi kuuroord / reinigingsoord in India, mensen bekent hiermee?

In de zomer van 2009 ga ik ruim 5 weken naar India met mijn vriendin
  maandag 8 december 2008 @ 20:57:45 #6
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63860499
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:25 schreef Locusta het volgende:
Ik ben in 2006 in India geweest, in het noorden zodat we ook door konden reizen naar Nepal
Fantastisch mooie reis en fascinerend land

Lhassi en Chai
tof, dat ga ik ook doen
The line is a dot to you!
pi_63861148
ik vroeg me af of het nog veilig is om een langere tijd naar India te gaan. Na de aanslagen een paar weken geleden raden namelijk een hoop mensen mij af om een tijdje in Delhi te gaan wonen. Wat denken jullie?
-
-
  maandag 8 december 2008 @ 21:24:25 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63861244
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Tallz het volgende:
ik vroeg me af of het nog veilig is om een langere tijd naar India te gaan. Na de aanslagen een paar weken geleden raden namelijk een hoop mensen mij af om een tijdje in Delhi te gaan wonen. Wat denken jullie?
Ik denk dat de kans groter is dat je wordt dood gereden door een taxi
pi_63864980
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef kepler het volgende:
tof, dat ga ik ook doen
Waar ga je allemaal heen?
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Tallz het volgende:
Geen probleem, gewoon doen. Totdat minbuza een negatief reisadvies geeft, zou ik het niet laten om ergens heen te reizen
Bovendien wil een bomaanslag nog niet meteen een heel land onveilig maken
pi_63867577
ja maar een negatief reisadvies komt meestal wel vanaf het moment dat er al wat gebeurt is.
-
-
pi_63868900
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef versteegrob het volgende:
Zijn er mensen nog in Mumbai geweest na de aanslagen?

En ik ben op zoek naar een mooi kuuroord / reinigingsoord in India, mensen bekent hiermee?

In de zomer van 2009 ga ik ruim 5 weken naar India met mijn vriendin
In het zuiden heb je een paar moie hillstations. Als je wil kan ik de namen wel opzoeken voor je. Mijn buurman is er een paar maanden geleden nog geweest

Verder is er weinig veranderd aan India hoor. Zoals al gezegd hier. de kans dat je overhoop gereden wordt in het verkeer is nog altijd 1000000 keer groter dan dat je bij een aanslag betrokken raakt.

Ik heb van de firma een reisverbod op Noord India voorlopig. Ze moeten eerst die zaken met Pakistan maar eens proberen in rustiger vaarwater te brengen. Eigenlijk moet ik deze week nog naar Mumbai en Amhedabad.. Dat stel ik maar even uit naar Januari.
pi_63884206
Maar valt Delhi ook onder Noord India?
-
-
pi_63885120
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:46 schreef Tallz het volgende:
ja maar een negatief reisadvies komt meestal wel vanaf het moment dat er al wat gebeurt is.
Misschien kun je dan maar beter thuis blijven Loop je helemaal geen risico!
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:58 schreef Tallz het volgende:
Lijkt me wel, gezien de ligging
pi_63885250
quote:
Wat denk je zelf.
pi_63885297
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:31 schreef Locusta het volgende:

[..]

Misschien kun je dan maar beter thuis blijven Loop je helemaal geen risico!
[..]

Lijkt me wel, gezien de ligging
Ik probeer gewoon een beetje een indruk te krijgen over het daadwerkelijke "gevaar". Ik heb namelijk geen idee over de echte kans en het minbuza geeft eigenlijk alleen maar uitleg van wat er recentlijk is gebeurt. Te meer omdat het gericht was op westerlingen en Delhi een vergelijkbare stad is.
-
-
pi_63885374
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:38 schreef Tallz het volgende:

[..]

Na ik probeer een beetje een indruk te krijgen over het daadwerkelijke "gevaar". Ik heb namelijk geen idee over de echte kans en het minbuza geeft eigenlijk alleen maar uitleg van wat er recentlijk is gebeurt. Te meer omdat het gericht was op westerlingen en Delhi een vergelijkbare stad is.
Tja in India weet je het nooit zeker als je de afgelopen jaren eens terugkijkt. De kans is enorm klein maar het kan net verkeerd uitpakken.

Echter als je dit in je achterhoofd houdt kun je beter een ander land uitzoeken.. lijkt me niet fijn als je continue over je schouder kijkt tijdens je reis. Verbannen uit je hoofd of niet komen zou ik zeggen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:01:06 #17
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63885848
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef Locusta het volgende:

[..]

Waar ga je allemaal heen?

ja uuh geen idee nog

Op het lijstje staan iig de Blue City (?), Varanasi en de Taj Mahal. Verder zie ik wel wat ik tegenkom

In Nepal ga ik een tour doen door de Annapurna regio, en ook langs Chitwan National Park.
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:02:31 #18
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63885869
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Tja in India weet je het nooit zeker als je de afgelopen jaren eens terugkijkt. De kans is enorm klein maar het kan net verkeerd uitpakken.

tja, maar dat is ook het geval in de rest van de wereld. Zolang er niet dagelijks/wekelijks aanslagen zijn in India dan vind ik het wel meevallen. Tenzij India en Pakistan dadelijk echt ruzie gaan maken...
pi_63888690
mijn lief is nu in Agra, en heeft op delhi nix gemerkt van extra veiligheidmaatregelen!

Ik ga lekker over 9 dg naar hem toe
pi_63888735
quote:
je vraagt offut nog slim is om in india te gaan wonen.

Als je niet weet wara Delhi ligt, zou ik lekker thuis blijven en een tripje purmerend boeken.
Als je er met zo'n instelling naar toe gaat, weet je echt niet wat je gaat overkomen en ga je je er errug maar dan ook errug rot voelen.

pi_63889700
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:38 schreef Tallz het volgende:
Ik probeer gewoon een beetje een indruk te krijgen over het daadwerkelijke "gevaar". Ik heb namelijk geen idee over de echte kans en het minbuza geeft eigenlijk alleen maar uitleg van wat er recentlijk is gebeurt. Te meer omdat het gericht was op westerlingen en Delhi een vergelijkbare stad is.
Tja, ik neem aan dat je wat onderzoek doet naar het land dat je wilt gaan bezoeken (of niet, als je al moet vragen waar New Delhi ligt), maar dan zou je er achter kunnen komen dat in India al jaren spanningen (moslims en hindoes) zijn en het wat dat betreft een wisselvallig land is.
Als je dus op zoek ben naar wat minder "gevaar", zoals ik uit jouw posts proef, zou ik niet de EU gaan verlaten. Met Griekenland in gedachten is het misschien maar beter om binnen de Benelux te blijven.

Houd gewoon de website van mibuza in de gaten, die wordt regelmatig (meerdere malen daags) geüpdate, zeker in tijden van spanningen.

Sorry voor mijn ietwat knorrige toon, maar ik ben nogal gevoelig voor mensen die meteen "gevaar" "gevaar" gaan roepen zodra er ook maar iets gebeurt.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:01 schreef kepler het volgende:
ja uuh geen idee nog

Op het lijstje staan iig de Blue City (?), Varanasi en de Taj Mahal. Verder zie ik wel wat ik tegenkom

In Nepal ga ik een tour doen door de Annapurna regio, en ook langs Chitwan National Park.
Nice! Ik ben in de Pink City (Jaipur) geweest, Jodhpur schijnt ook erg mooi te zijn
En de andere steden die je noemt ben ik ook geweest. Varanasi was indrukwekkend en een openbaring, de Taj Mahal was hemels Was eigenlijk ook de reden waarom ik graag naar India wilde.

En laat me niet beginnen over het Annapurnagebergte Heb diverse hikes gemaakt door de Annapurna regio en de Himalaya en dat heeft een onuitwisbare indruk gemaakt. Indrukwekkend en beeldschoon. Kan ik je dus ook van harte aanbevelen.

En tja, Chitwan, erg mooi, alleen hebben we geen wild gezien Op een paar pauwen een krokodil en wat olifanten na.
Je weet dat je geluk moet hebben om "echt wild" tegen te komen, maar we waren toch een beetje teleurgesteld

[ Bericht 0% gewijzigd door Locusta op 09-12-2008 22:56:08 ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:44:17 #22
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63890129
ik vind een krokodil en olifanten wel wild genoeg

Ik hoop natuurlijk op een tijger, maar dat zal wel niet
pi_63890371
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef kepler het volgende:
ik vind een krokodil en olifanten wel wild genoeg

Ik hoop natuurlijk op een tijger, maar dat zal wel niet
Ik zat op de olifant, dus die kun je al wegstrepen Maar het is zeker wel de moeite waard hoor!
We hebben s'morgens vroeg een tocht met een jeep gemaakt en toen heb ik ook nog een stukje door het park mogen "crossen"
pi_63892001
Ik vraag naar Delhi omdat jpjedi zegt dat zijn firma een reisverbod heeft voor Noord India. Dan zijn mijn vragen toch niet zo heel gek? Ik kan Delhi ook wel op een kaart aanwijzen maar waarom zou een firma op dit moment een reisverbod op Delhi leggen?

Ik heb al aardig wat reiservaring en heb me ook aardig in India verdiept. Ik woon op dit moment echter niet in Nederland en ik heb op dit moment dus geen idee wat de sfeer in India is. Alleen familie en vrienden vertellen me dat er aanslagen op westerlingen worden gepleegd. Lijkt me niet zo heel vreemd om te vragen hoe de situatie is.
-
-
pi_63892954
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef Tallz het volgende:
Ik vraag naar Delhi omdat jpjedi zegt dat zijn firma een reisverbod heeft voor Noord India. Dan zijn mijn vragen toch niet zo heel gek? Ik kan Delhi ook wel op een kaart aanwijzen maar waarom zou een firma op dit moment een reisverbod op Delhi leggen?

Ik heb al aardig wat reiservaring en heb me ook aardig in India verdiept. Ik woon op dit moment echter niet in Nederland en ik heb op dit moment dus geen idee wat de sfeer in India is. Alleen familie en vrienden vertellen me dat er aanslagen op westerlingen worden gepleegd. Lijkt me niet zo heel vreemd om te vragen hoe de situatie is.
als je india op de kaart kan aanwijzen, dan had je ook geweten dat t idd in Noord India ligt. ei!
pi_63893482
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:11 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

als je india op de kaart kan aanwijzen, dan had je ook geweten dat t idd in Noord India ligt. ei!
ik heb het over delhi en niet over india op een kaart. En nogmaals het ging mij niet om de precieze locatie maar om waarom een bedrijf een verbod op delhi zou leggen. Verder bedankt voor je nuttige reactie.
-
-
pi_63894468
graag gedaan, india ligt voortaan ten zuiden van de evenaar
pi_63896579
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:48 schreef Babbelzz het volgende:
mijn lief is nu in Agra, en heeft op delhi nix gemerkt van extra veiligheidmaatregelen!

Ik ga lekker over 9 dg naar hem toe
* Locusta Jaloers is!
  woensdag 10 december 2008 @ 07:33:38 #29
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63896705
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef Tallz het volgende:

ow het is zeker geen gekke vraag, maar voorlopig blijft het bij deze ene aanslag in India. Zover ik weet is er daarna niks groots gebeurt, het probleem zit hem vooral in de spanningen tussen India en Pakistan door weer oplopen door de aanslagen. Maar misschien dat andere mensen je hier wat meer over kunnen vertellen
pi_64006777
Overal op de wereld gebeuren dingen. Ik zou er geen reis door afzeggen. Tenzij ze het vliegveld bezet houden, zoals toen in Bangkok .

Hier is nog een erg uitgebreid reisverslag te vinden over een rondreis door India:
http://india.reisverslagje.nl/

Als ik die foto's zie en de verhalen lees over drukke straten en koeien, dan heb ik wel zin om weer naar India te gaan!
pi_64006803
owwwwwwwwww ik ga lekker over 4 nachtjesssssss
mijn lief opzoeken en dan samen naar bangladesh
pi_64010955
Leuk weblog en leuke foto`s.

Altijd leuk om weblogs te lezen over hoe mensen India ervaren. De indruk en meningen zijn ook altijd totaal anders van insteek dan dat je hier als buitenlander woont en dus niet als toerist rondrijdt.

Zelf zou ik me niet voor kunnen stellen om te backpacken of een groepsreis in India.. moet er niet aan denken. Terwijl ik toch op een manier van het land ben gaan houden.

Verder is het rustig met de spanningen.. het gewoonlijke moddergooi gaat lekker door en Pakistan heeft onder druk van de VS en India die terroristenkamen binnengevallen en wat mensen aangepakt. Uiteraard meer galery play aangezien ze niet uitgeleverd worden. Maar goed.. druk lijkt even van de ketel.
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:20:31 #33
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64366119
kickje, ik ben op zoek naar een goed(koop) hotel/hostel in Delhi. Ik wil een hotel hebben met betrouwbare airport-pickup, dit omdat ik voor het eerst in Delhi aankom en niet gelijk in het diepe wil springen

Zelf heb ik de Smyle Inn gevonden, iemand hier toevallig ervaringen mee? Of andere tips?
pi_64371964
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef kepler het volgende:
kickje, ik ben op zoek naar een goed(koop) hotel/hostel in Delhi. Ik wil een hotel hebben met betrouwbare airport-pickup, dit omdat ik voor het eerst in Delhi aankom en niet gelijk in het diepe wil springen

Zelf heb ik de Smyle Inn gevonden, iemand hier toevallig ervaringen mee? Of andere tips?
Heb je een Lonely Planet? Daar staan imho prima hotels in Ik heb er iig goede ervaringen mee, dus daar zou ik eentje hebben uitgezocht. Ik weet zo ff niet meer in welk hotel ik heb geslapen, mocht je interesse hebben wil ik het wel voor je opzoeken.
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:12:46 #35
219682 JETAIME
Oui oui, je t'aime.
pi_64372347
Ik was afgelopen zomer in Noord India (Delhi met het vliegtuig naar Ladakh, Leh - aanrader! - en van daaruit met de bus terug naar Manali en Delhi). Als ik de kans zou hebben zou ik ook dit jaar weer gaan, aanslagen kunnen overal gebeuren. Zelfs thuis, en als je niet reist word je niet gemist maar ga jij wel veel missen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:16:24 #36
219682 JETAIME
Oui oui, je t'aime.
pi_64372404
quote:

Wij hebben in Hotel Kochar geslapen, heel net, prima, met airco! Toch wel fijn in Delhi!
Ik kon alleen dit voor je vinden:

Kochar International
18B/2, New market
Karol Bagh, New Delhi

vrijdag 26 december 2008 @ 11:55:03 #37
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64373054
Ik heb nog geen Lonely Planet, komt binnenkort

Ik wil wel graag een hotel/hostel dat online te boeken is (enige hostel wat ik vooraf ga boeken waarschijnlijk ), zodat ik in ieder geval de eerste paar dagen een slaapplek heb (en dus airport pick-up).

Over dat Smyle Inn lees ik gemixte verhalen, maar meestal positief
pi_64468231
Ik zal het erger maken; vorig jaar had ik een Rough Guide van Rajahstan, Delhi en Agra en mijn reisgenote had een Lonely Planet van India. Beide net uit. In de ene gids werd een hostel bijzonder aangeprezen, in de ander stond " this place is a shithole, don't even consider staying here".
Ga dus niet blind op een reisgids af.

Wij hebben trouwens de eerst nacht in Karol Bargh doorgebracht, maar vond het maar uit de richitng liggen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:55:00 #39
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_64579036
India

Meest indrukwekkende land waar ik tot op heden ben geweest!
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_64906929
Ik trap dit topic even omdat ik er van de zomer ook heen wil.
pi_64908784
Hebben jullie nog tips voor een hotel in Dehli. Heb nu alleen een ticket geboekt en wil 2 nachten reserveren en de rest in India regelen.

Zijn er wel eens mensen via India naar de Malediven geweest?
  zondag 11 januari 2009 @ 11:21:41 #42
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64908924
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:13 schreef versteegrob het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een hotel in Dehli. Heb nu alleen een ticket geboekt en wil 2 nachten reserveren en de rest in India regelen.

quote:

pi_64910124
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:13 schreef versteegrob het volgende:

Hotels heb je van 50 tot 50,000 INR

Wij gaan regelmatig naar de Malediven vanuit Bangalore.. 2 wekelijkse vlucht van Air India voor ingeveer 150 euro pp.

Iets meer dan en uurtje vliegen.
pi_64914061
Bedankt voor je reactie. Waar verblijf je op de malediven? Wil je verder je ervaringen vertellen over de malediven, is het echt zo bijzonder of is Goa ook even mooi?
pi_64914136
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:21 schreef kepler het volgende:

[..]

[..]

Heb het hotel even gezien alleen zit er nou airco bij? Zie alleen dit "All our rooms are Neat with Window, private bath and Unique Airflow system that keeps stale air away from the rooms. Breakfast is included in the price.
"
  zondag 11 januari 2009 @ 14:57:24 #46
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64914602
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Heb het hotel even gezien alleen zit er nou airco bij? Zie alleen dit "All our rooms are Neat with Window, private bath and Unique Airflow system that keeps stale air away from the rooms. Breakfast is included in the price.
"
Je kan kamers met Airco boeken zo te zien, maar alleen doubles

Ik heb verder geen ervaringen met dit hotel hoor, maar het is het beste wat ik kan vinden voor een redelijke prijs

Wanneer vertrek je eigenlijk?
pi_64914626
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:40 schreef versteegrob het volgende:
Bedankt voor je reactie. Waar verblijf je op de malediven? Wil je verder je ervaringen vertellen over de malediven, is het echt zo bijzonder of is Goa ook even mooi?
Ga Goa niet vergelijken met Malediven zeg..

Ik heb geen zin om hier een heel vakantie verslag te tikken en er is meer dan voldoende info beschikbaar op internet. Wij gaan naar Komandoo island (Noord Atol geloof ik) omdat het lekker rustig gelegen is en kleinschalig is opgezet. Het ritje met het watervliegtuig spreekt tot de verbeelding natuurlijk. Malediven is een van de werkelijke paradijzen op aarde. Persoonlijk vind ik het 2 keer zo mooi dan curaçao of Aruba. Aangezien men de US Dollar gebruikt is het goed betaalbaar afhankelijk wat je kiest natuurlijk en in welke tijd je gaat. Ik boek via expedia en dan is het betaalbaar. Ik adviseer wel een Atol te nemen ver van Male want dat is gewoon een drukke stad met vliegveld en haven waar je niet het paradijs zo snel zult vinden.

Goa stikt het van de Engelsen en Indiërs en daar willen we nu net eens niets mee te maken hebben op vakantie. Goa is weliswaar ietsjes netter dan menig andere plaats in India maar het blijft er een redelijke puinhoop. De architectuur geeft je meer een vakantiegevoel moet ik zeggen en de levensstijl is er aangenaam. Mensen uit Goa zijn ook beledigd als je ze Indiër noemt. Er zijn helaas de laatste jaren wel veel buitenlanders in de lokale "scene" terecht gekomen al dan niet naief en met slecht gevolg. De resorts zijn er weelderig maar ook erg duur moet ik zeggen.

Als ik het mag zeggen zou ik het wel weten.
pi_64915461
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:57 schreef kepler het volgende:

[..]

Je kan kamers met Airco boeken zo te zien, maar alleen doubles

Ik heb verder geen ervaringen met dit hotel hoor, maar het is het beste wat ik kan vinden voor een redelijke prijs

Wanneer vertrek je eigenlijk?
18 juli tot 24 augustus dus duurt nog even maar dit hotel ziet er prima uit. 2 nachten en airport pickup voor 24 euro. Wist niet dat India zo goedkoop was.
pi_64915549
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ga Goa niet vergelijken met Malediven zeg..

Ik heb geen zin om hier een heel vakantie verslag te tikken en er is meer dan voldoende info beschikbaar op internet. Wij gaan naar Komandoo island (Noord Atol geloof ik) omdat het lekker rustig gelegen is en kleinschalig is opgezet. Het ritje met het watervliegtuig spreekt tot de verbeelding natuurlijk. Malediven is een van de werkelijke paradijzen op aarde. Persoonlijk vind ik het 2 keer zo mooi dan curaçao of Aruba. Aangezien men de US Dollar gebruikt is het goed betaalbaar afhankelijk wat je kiest natuurlijk en in welke tijd je gaat. Ik boek via expedia en dan is het betaalbaar. Ik adviseer wel een Atol te nemen ver van Male want dat is gewoon een drukke stad met vliegveld en haven waar je niet het paradijs zo snel zult vinden.

Goa stikt het van de Engelsen en Indiërs en daar willen we nu net eens niets mee te maken hebben op vakantie. Goa is weliswaar ietsjes netter dan menig andere plaats in India maar het blijft er een redelijke puinhoop. De architectuur geeft je meer een vakantiegevoel moet ik zeggen en de levensstijl is er aangenaam. Mensen uit Goa zijn ook beledigd als je ze Indiër noemt. Er zijn helaas de laatste jaren wel veel buitenlanders in de lokale "scene" terecht gekomen al dan niet naief en met slecht gevolg. De resorts zijn er weelderig maar ook erg duur moet ik zeggen.

Als ik het mag zeggen zou ik het wel weten.
Oke, het wordt natuurlijk Malediven alleen zit ik nog een beetje te kijken naar een mooi resort want er zijn er zoveel. Wil ongeveer 700 tot 1000 euro voor 1 week uitgeven wel prima te doen toch? Ben je nog op meerdere resort verbleven of alleen Komandoo island

Was 2 jaar geleden op curaçao en daar waren de stranden toch wel erg blauw hoor. Ben benieuwd of dat te overtreffen is. Damn heb zo zin in deze vakantie.
  zondag 11 januari 2009 @ 15:26:28 #50
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64915569
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef versteegrob het volgende:

[..]

18 juli tot 24 augustus dus duurt nog even maar dit hotel ziet er prima uit. 2 nachten en airport pickup voor 24 euro. Wist niet dat India zo goedkoop was.
Het is niet een supergoed hotel, maar dat zie je ook aan de prijs Voor budget-reizigers/backpackers schijnt het prima te zijn:

Hier wat reviews:
http://www.tripadvisor.co(...)ritory_of_Delhi.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')