abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4197427
...dan zal ik ook zeker van de partij zijn.

Jeez, alle verhalen die ik al eens hoorde eerder in mijn leven en dit en enkele andere topics waren toch best weer raar om te lezen. Ik kan me sowieso al niet voorstellen dat zoveel mensen, ook die ik in het dagelijks leven redelijk ken, dit graag verzinnen.

Daarbij geloof ik sowieso veelal in bovennatuurlijke dingen. Mocht er iets georganiseert worden met "experts", post het dan please.

dinsdag 4 juni 2002 @ 22:28:52 #52
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4451022
mij lijkt het TE eng...
ik wil nog langer leven dan nu, duz ik blyf er mooi van af, zeker na deze verhalen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4452534
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 11:20 schreef Eriksie het volgende:

[..]

Dat is dus echt heel, heel erg. Maar ik heb er wel heel, heel erg hard om gelachen.

pi_4452701
quote:
Op dinsdag 02 april 2002 13:50 schreef MAY-be het volgende:

Ik zou het eerlijk gezegd ook graag willen filmen, maar dat hoeft niet per se..

Heeft er niet iemand een link ofzow naar filmmateriaal?
pi_4452850
quote:
Op zondag 12 mei 2002 19:48 schreef iteejer het volgende:

[..]

inderdaad, omdat het fascineert
overigens is het er over schrijven net zoiets als praten over de smaak van chocola. kun je doen, kun je heel lang volhouden.
maar je zou het inderdaad gewoon eens moeten doen!

zijn er hier mensen die dit regelmatig doen? en die een soort verantwoorde meeting hierover zouden kunnen houden?

Count me in.
Lijkt me wel wat indien het verantwoordelijk gebeurd..
pi_4452942
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:02 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Count me in.
Lijkt me wel wat indien het verantwoordelijk gebeurd..

Wil ook wel meedoen hoor!!
pi_4490317
Moet je eik met een groep/meerdere zijn om glaasje te draaien of kun je het ook in je eentje doen?
pi_4490398
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 13:38 schreef Sphere het volgende:
Moet je eik met een groep/meerdere zijn om glaasje te draaien of kun je het ook in je eentje doen?
Wat jij wil, raadt het je niet aan, kom niet bij mij klagen
  vrijdag 7 juni 2002 @ 13:56:41 #60
24218 THE-SILENCE
I' am sinking in this sil
pi_4490560
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 19:12 schreef vosss het volgende:
Heb het een keertje gedaan en heb er absoluut geen behoefte aan om dit nog eens te doen

Glaasje draaien, bladieblabla, contact met een 'geest'.
Toen vroeg iemand of 'ie (die geest dus) een sigaret wilde.
Reply: Ja.

Prima, ik steek een Gaullie op en leg die horizontaal op het omgekeerde glas.
Niemand zat onder de tafel of zat met z'n handen aan die peuk noch het glas

Peuk trekt in 1 keer helemaal op en alle rook zit in het glas. (freaky shit he) Is nog niet alles.
Wij kijken naar die filter. (als je hard aan een sig trekt word die filter toch donkerbruin) In die filter pik maar dan ook pikzwart de vorm van een hakenkruis.

Mij niet meer gezien iig!

Ohja voor de sceptici onder ons die dit onzin vinden:
I don't give a fuck, we waren met zn 7 of 8en en hebben dit allemaal gezien en nee we hadden geen drugs gebruikt

Meen je dat echt joh?

Dat is echt wel SCARY / BIZAR

vrijdag 7 juni 2002 @ 14:04:46 #62
24218 THE-SILENCE
pi_4490648
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 13:56 schreef Sphere het volgende:
On-line oujabord
werkt dat dan ook?
pi_4490658
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 14:04 schreef THE-SILENCE het volgende:

[..]

werkt dat dan ook?

Dat vraag ik me dus juist af!!

Probeer jij het even?

vrijdag 7 juni 2002 @ 14:06:28 #64
24218 THE-SILENCE
pi_4490665
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 14:06 schreef Sphere het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus juist af!!

Probeer jij het even?

no way
pi_4490916
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 14:06 schreef THE-SILENCE het volgende:
no way
lol
pi_4490939
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 14:06 schreef THE-SILENCE het volgende:

[..]

no way

pi_4491484
Nog een heldere uitleg mbt Ouija:
http://www.ping.be/aura-oasis/Ouija.html
pi_4493278
kheb er zelf geen donder ervaring mee, maar paar jaar geleden vertelde mn tante, had een vriendin van haar t dus ook geprobeerd met de domme vraag :' wanneer ga ik dood'...antwoord:'nu'. uit angst rende ze naar beneden, viel van de trap, gebroken nek...dood....ja er gaat nog een heel verhaal aan vooraf maar dat weet ik niet meer precies...dus vraag niet dezelfde domme vraag, maar bv. 'wat voor weer wordt t morge' ofzo...hehe
pi_4495294
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 13:56 schreef Sphere het volgende:
On-line oujabord
Hmmm, tja..., als mijn muis dan spontaan begint te bewegen geef ik eerder Bill Gates de schuld als de geesten

(heb microsoft muis)

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
pi_4509908
OK, ik heb dus ook de meest enge dingen meegemaakt met geesten oproepen

Ik was op vakantie en daar gingen we s middags op een open plek met zijn allen pendelen, dus allemaal in een kring zitten en handen vast en een iemand een slinger vasthouden. Dan vraag je of er iemand is, en bij iedereen begon dat ding toch te zwiepen, niet normaal, echt zo erg dat niemand dat zelf kon doen.

In het begin was het allemaal wel spannend en leuk, maar op een dag ging het goed mis toen we vergaten te vragen of het een goede geest was.. Ondertussen hadden we al allerlei namen genoemd, ook van die jongen waar mee ik op vakantie was. Naderhand bleek het een slechte geest te zijn en stopten we snel.

Dat was dus te laat..

We liepen terug naar de tent en toen we bij de tent zaten liepen we de caravan in en plotseling lag daar een mes op het bed, die in de la hoorde te liggen! We keken elkaar aan van hoow kut wat is dit? En toen liepen we naar buiten en zagen we het tafelkleed op grond liggen, terwijl er allemaal spullen op stonden, die nog op dezelfde plek stonden (dit is dus natuurkundig niet mogelijk.. )

Daarna gebeurden er in een uur zooo veel dingen, handdoeken die van waslijnen af waaiden (zonder wind) enz..

Trouwens, toen we zaten te pendelen lag er een papiertje voor ons, die kon de geest ook laten bewegen en laten stoppen, echt raar!

Maar goed uiteindelijk bleek dus die vriend van mij het slachtoffer van de geest te zijn, want als wij de ketting waarmee we gependeld hadden gingen draaien, kwam er een knoop in die er alleen uitgehaald kon worden door de sluiting los te halen, bij hem kwam er geen knoop in. een knoop betekent dat er een kwade geest was die nu voor jou weg is.

´s Avonds zitten we ergens bij een bar en opeens valt de stoel waar die vriend van mij zat de heuvel af, zo het randje af. Hij zit achter een speelautomaat en ploef! dat ding valt gewoon UIT!

Wij wisten echt niet wat we moesten doen. We gingen maar opnieuw pendelen en kijken of we de geest konden kalmeren ofzo, wisten wij veel. Maar dat ding bleef maar NEE! NEE! NEE! draaien, zo hard dat ie bijna niet te stoppen was.

Uiteindelijk raad gevraagd aan de moeder van een vriendin van de camping, die ook ervaring had op spiritueel gebied.
Zij adviseerde mijn vriend heel sterk aan een witte cirkel te laten denken, waarin je veilig bent voor alles en iedereen. (reken maar dat wij bang waren, samen in een tentje ´s nachts.. )

Toen bleef het een tijdje rustig, en de rest van de vakantie is er weinig gebeurd.

Thuis zijn er nog een paar kleine voorvalletjes geweest, bewogen glazen en klapperende deuren, maar nu is alles weer rustig!

Ik ben er niet door getraumatiseerd ofzo Maar het heeft wel diepe indruk op mij gemaakt en ik ben ook een hele tijd heeeel bang er voor geweest..

Dit is 4 jaar geleden gebeurd, dus is het misschien een beetje een vaag verhaal

NB. Dit is dus allemaal waar, ik heb geen reden om hier onzin uit te gaan kramen, misschien heeft het toch een doel gehad allemaal, ik ben nu dus heilig overtuigd in het bestaan van geesten!

Sommigen hier lachen je gewoon uit als je het vertelt, ik wou dat zij er bij waren, die angst, die paniek toen, echt niet normaal!

Zo lang verhaal..

pi_4510966
quote:
In het begin was het allemaal wel spannend en leuk, maar op een dag ging het goed mis toen we vergaten te vragen of het een goede geest was..
Nu heb ik weinig kennis van geesten oproepen, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je gaat vragen of het een goede geest is...

Geesten kunnen ook liegen enzow...

pi_4512878
dat online bord werkt iig niet
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_4513266
Nou, volgens mij moest je het 3x vragen ofzo, en drie keer goed dan was het ok, tenminste dat dacht ik..
pi_4519751
quote:
Op zondag 09 juni 2002 15:02 schreef NiKos het volgende:
Nou, volgens mij moest je het 3x vragen ofzo, en drie keer goed dan was het ok, tenminste dat dacht ik..
Hmmmm, ja owkee...

Maar wat zie jij dan als een geest?, ik bedoel, jij ziet een geest als een dood persoon. Maar je denkt dat een geest niet 3 keer achter elkaar kan liegen?

Zoals ik al zei, ik heb hier weinig kennis van, maar ik neem aan dat als een geest 1 keer kan liegen, die dit ook 3 keer achter elkaar kan...

pi_4535624
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 16:45 schreef ShagNaaT het volgende:
kheb er zelf geen donder ervaring mee, maar paar jaar geleden vertelde mn tante, had een vriendin van haar t dus ook geprobeerd met de domme vraag :' wanneer ga ik dood'...antwoord:'nu'. uit angst rende ze naar beneden, viel van de trap, gebroken nek...dood....ja er gaat nog een heel verhaal aan vooraf maar dat weet ik niet meer precies...dus vraag niet dezelfde domme vraag, maar bv. 'wat voor weer wordt t morge' ofzo...hehe
Hoe kan die tante dit dan weten als die vrouw naar beneden is gerend? Heeft ze eerst nog even een briefje neergelegd voor als ze van de trap af zou vallen? Of heeft ze eerst nog even iemand opgebeld om het te vertellen? Dit lijkt mij duidelijk onzin.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')