Nee, dat niet, als niemand hier nog wat wil zeggen dan ga ik even over de grens. Maar daar is het nu ook vrij stil.quote:Op zondag 7 december 2008 21:15 schreef hondjes het volgende:
volgens mij zegt hij..hij heeft ons even niets te zeggen..mooie boel
buona notte pozzo di sonno dell'enquote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Allora, nessuno niente a dire qui? Poi vado a Italia adesso
welke grensquote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat niet, als niemand hier nog wat wil zeggen dan ga ik even over de grens. Maar daar is het nu ook vrij stil.
comunichi prego il dutchquote:Op zondag 7 december 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, vast wel. En dat rijmt op Belen. Ken je haar?
gek maar wel liefquote:Op zondag 7 december 2008 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Totalmente pazze, le donne olandese, maar wel lief.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor, gefeliciteerd met plaats 7!
Ik heb begrepen dat er bier, wodka en Jägermeister op me staat te wachten.quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Witte Bergen, en heel Fok mag komen zuipen op jou kosten?
Die lijst is gay.quote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jah...... ook felicitaties namens mij
Weet ik niet, maar als je mij wil spreken zou ik het dinsdag proberenquote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe laat worden we morgen verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |