Beterschap, relmoppie!quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik een katje heb maar een klein boompje bovenop een kast staan waar ze niet bij kan
En nee, heb 'm nog niet opgezet, wil eerst m'n huis opruimen, maar was dit weekend te grieperig om dat te doen
Ja lekker geslapen, en ja gedichtjes waren op tijd af, meesterwerkjes waren het ookquote:Op zondag 7 december 2008 18:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Liesje,
lekker geslapen en nu de cadeautjes en gedichten brengen naar je schoonouders?
.
[..]
Zag eerst Blurk staan, terug scrollen, zoeken naar de post van Blurk.....edit Blomst.
Ja sorry Fluitert, ik haal die 2 namen altijd door elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 18:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Liesje,
lekker geslapen en nu de cadeautjes en gedichten brengen naar je schoonouders?
.
[..]
Zag eerst Blurk staan, terug scrollen, zoeken naar de post van Blurk.....edit Blomst.
nouquote:Op zondag 7 december 2008 19:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja sorry Fluitert, ik haal die 2 namen altijd door elkaar.
Nog steeds![]()
Ik ben een drama met namen. Ik ken iemand en die heet Bart maar ik noem hem regelmatig Jeroen.
Weet ook niet waarom
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, want Bart en Jeroen van BB zijn qua karakter en zoals ze overkomen ook bijna niet uit elkaar te houden.quote:Op zondag 7 december 2008 19:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik ben een drama met namen. Ik ken iemand en die heet Bart maar ik noem hem regelmatig Jeroen.
Weet ook niet waarom
Daar sta ik bijquote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef blomst het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
kijk eens waar dementor staat.quote:
Me like German white ass long time.quote:
Fan staat er 42equote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef blomst het volgende:
(Namen Blurk en Blomst met elkaar verwarren)quote:Op zondag 7 december 2008 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Nog steeds![]()
Ik ben geweaun neerlandsch, stelletje stommerdts.quote:Op zondag 7 december 2008 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Me like German white ass long time.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef blomst het volgende:
me too..quote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sta er niet in, maar ik post ook nog niet een jaar!
Dementor, gefeliciteerd met plaats 7!
ja jij staat ook aardig hoog, maar ook NMNS, en die is er drie maanden uit geweestquote:
Ik duik even onderquote:Op zondag 7 december 2008 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Me like German white ass long time.![]()
[ afbeelding ]
Da's waar, Lobasca zelfs nog boven Nmns en Disana daar vlak in de buurt. Pffff, dan valt het eigenlijk nog wel mee. Zou ik dan toch nog een leven hebben?quote:Op zondag 7 december 2008 20:18 schreef blomst het volgende:
ja jij staat ook aardig hoog, maar ook NMNS, en die is er drie maanden uit geweest
Inderdaad, en dan nog met de helft miner dan de nr 1quote:Op zondag 7 december 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
[..]
kijk eens waar dementor staat.
gelukkig heeft hij nu juud en post hij heel wat minder
vast welquote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's waar, Lobasca zelfs nog boven Nmns en Disana daar vlak in de buurt. Pffff, dan valt het eigenlijk nog wel mee. Zou ik dan toch nog een leven hebben?
Wie staat waar en hoe hoogquote:Op zondag 7 december 2008 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
2 december stond fanvanheteersteuur op 1 in de top50 van meeste posten Cbml
er was een poster die dat zelfs ziekelijk vond maar staat zelf bovenaan in de jaarlijst 2008.
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |