Heb wat conditie opgebouwd op dat gebied. ben er klaar voorquote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er bier, wodka en Jägermeister op me staat te wachten.
Je mag opzuipen wat over is als ik ergens in een hoekje lig te huilen.
Zolang er uiteindelijk niemand op me gaat staan vind ik het prima.quote:Op zondag 7 december 2008 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb wat conditie opgebouwd op dat gebied. ben er klaar voor![]()
Was lief van je, terwijl je al de hele week vroeg op moet voor de bouwvakkers,quote:Op zondag 7 december 2008 21:36 schreef hondjes het volgende:
ben vanmorgen al vroeg mijn bed uitgegaan, om je te feliciteren
Jongens, mijn dag eindigt als ik ergens in een coma lig.quote:Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was lief van je, terwijl je al de hele week vroeg op moet voor de bouwvakkers,
vannacht schreef Ian dat hij morgen jarig is.
Leuke foto'squote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Nummer 3 komt zich er ook mee bemoeien.
Ja, het zijn vampire kittens.![]()
Fuck die versiering.
had ik al gezegd dat ik het wel wist als ik NZ was??quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve NZ, wil je verkering met me zodat ik op mijn verjaardag voor het eerst in 150 jaar wél een vriendin heb?
Jij bent getrouwd, één huwelijk kapodt maken per maand, babequote:Op zondag 7 december 2008 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik het wel wist als ik NZ was??![]()
Maar dat topic bestaat nietquote:Op zondag 7 december 2008 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
2 december stond fanvanheteersteuur op 1 in de top50 van meeste posten subforum-Cbml
er was een poster die dat zelfs ziekelijk vond maar staat zelf bovenaan in de jaarlijst 2008.
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Laat elkaar lekker posten.
Alsof ie de wanhoop nabij isquote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve NZ, wil je verkering met me zodat ik op mijn verjaardag voor het eerst in 150 jaar wél een vriendin heb?
Skattie, ik ben toch heul NZ niet?! Ik ben niet zo tof ende hendig en heul niet zo digitaalquote:Op zondag 7 december 2008 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent getrouwd, één huwelijk kapodt maken per maand, babe
Tuurlijk wil ik dat skattie!quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
NZquote:Op zondag 7 december 2008 21:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat skattie!![]()
Het was toch al 'aan' sinds vanochtend?![]()
Ja, volgens mij waren we ook al verloofd, maar goed.quote:Op zondag 7 december 2008 21:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, ik neem alles terug, ava-wondertje.quote:Op zondag 7 december 2008 21:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 7 december 2008 21:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Dementor, gefeliciteerd met plaats 7!
quote:Op zondag 7 december 2008 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[FORUM STATS] Top 500 posters van 2008 - update topic
Manu het bestaat wel hoor.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Fan ik wilde het net aan je doorgeven en zag je het topic ingaan,
met een rode muts.
Ik sta er niet in.quote:
Namens Dementor bedankt voor alle felicitaties.quote:Op zondag 7 december 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jah...... ook felicitaties namens mij :p
Je wilde gewoon nog even zekerheid, ik snap het hoor skattiequote:Op zondag 7 december 2008 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, volgens mij waren we ook al verloofd, maar goed.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Namens Dementor bedankt voor alle felicitaties.
En ook in 2009 wil hij het "shaken, not stirred."
Ach het was leuk voor de kinderenquote:
Hij is er niet ziek onder?quote:Op zondag 7 december 2008 21:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Namens Dementor bedankt voor alle felicitaties.
En ook in 2009 wil hij het "shaken, not stirred."
Ik zat meer hier:quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
DAt vraagt om een romantisch muziekje.....
twee...hoe datquote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het was leuk voor de kinderen
Voor de volwassenen is het niet zo belangrijk wat ze krijgen
En dan zijn er volgend jaar nog 2 extra ook blijkbaar
Schaam me nergens voor, zit hele dagen achter de pc en post ook nog in andere dingenquote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ga je schamen da's toch niet normaal !!!!!!!!!
ow.....![]()
![]()
sowwy........
twee nog wel, ach die snappen er volgend jaar nog niet vanquote:Op zondag 7 december 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het was leuk voor de kinderen
Voor de volwassenen is het niet zo belangrijk wat ze krijgen
En dan zijn er volgend jaar nog 2 extra ook blijkbaar
Je kent me hè, onzeker.quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je wilde gewoon nog even zekerheid, ik snap het hoor skattie![]()
Hey Ruudquote:Op zondag 7 december 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was een grapje hoor, ik neem alles terug, ava-wondertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |