quote:
Sorry, ik heb gezegd, n.a.v. opmerkingen van derden over bannelingen (heb het dus niet aangezwengeld) dat ik gezien mijn ervaringen alles van die user in twijfel trek, dus ook dat! Dan staat er volgens mij niet zo hard dat het een leugen is, maar wel dat het een leugen KAN zijn. Verder lijkt het mij, zeker als ex-mod, niet slim om hier te vertellen wat derden per PM toegezonden krijgen. Jeweets, PM is persoonlijk.quote:Op zondag 7 december 2008 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt er wel allerlei zaken bij gaan halen, maar feit is dat jij insinueert dat iemand liegt over een overleden naaste.
En feit is dat jij een foto van het graf hebt ontvangen.
Dat jij dan niet je excuses maakt, maar over "een koekje van eigen deeg" begint, vind ik triest.
En laat ook duidelijk zijn dat jíj degen bent die dit heeft aangezwengeld, niet ik.
Je geblaat over weinig bewijs tegen neo, daar ga ik verder niet met je over in discussie. Ga er maar vanuit dat ook hiér bewijzen voor zijn. Maar een foto van een graf als bewijs, maakt ook geen indruk, dus.
quote:Wat betreft frustraties elders botvieren: bedoel je soms zoiets als waar jij je tijdens je ban mee bezig hield: valse passmailers sturen? Of was dat voor noekje en mij öók "een koekje van eigen deeg"?
Toch ff wennen, een andere modquote:Op zondag 7 december 2008 17:30 schreef BrandX het volgende:
hey gert en NMNS... just cut it.
Dank jullie
Wie gaat er over zijn nekquote:
Maar niet met een afloop zoals Bonjaski vs Hari, al la Brian vs Yuri. Wat een aanfluiting voor de sport is die Hari zeg. Net als Brian zeg maar.quote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef BrandX het volgende:
Ah yes!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jah....een soort van flasback kreeg ik toen ik gisteren dat filmpje zag.....quote:Op zondag 7 december 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar niet met een afloop zoals Bonjaski vs Hari, al la Brian vs Yuri. Wat een aanfluiting voor de sport is die Hari zeg. Net als Brian zeg maar.
Ik doe het makkelijk, babi pangang. Ze brengen het nog thuis ook.quote:Op zondag 7 december 2008 17:38 schreef hondjes het volgende:
geen idee..wat gaan we eten..om even wat anders te zeggen,
en Manu er niet is....
ahh verrassingquote:Op zondag 7 december 2008 17:38 schreef hondjes het volgende:
geen idee..wat gaan we eten..om even wat anders te zeggen,
en Manu er niet is....
Eigenlijk is het natrappen van Hari erger dan die trap van Brian. Ook onsportief natuurlijk maar Hari is wel een pro.quote:Op zondag 7 december 2008 17:40 schreef Laysa het volgende:
jah....een soort van flasback kreeg ik toen ik gisteren dat filmpje zag.....
Cool, je hebt macht.quote:Op zondag 7 december 2008 17:40 schreef BrandX het volgende:
goed, vanaf dit punt ga ik alle posts van NMNS en Gert in discussie met elkaar deleten
Al hun overige posts kunnen natuurrlijk gewoon blijven bestaan.![]()
Gewoon, omdat het kan.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool, je hebt macht.![]()
Ik ga Sinterklaas vieren. Nóg een keer, gewoon omdat het kan![]()
We noemen het 'Vieze Sint', en iedereen moest voor +/- een tientje iets kopen bij Christine Le D.
Ben benieuwd!
quote:Op zondag 7 december 2008 17:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool, je hebt macht.![]()
Ik ga Sinterklaas vieren. Nóg een keer, gewoon omdat het kan![]()
We noemen het 'Vieze Sint', en iedereen moest voor +/- een tientje iets kopen bij Christine Le D.
Ben benieuwd!
Daar ben ik ook benieuwd naar. Zelfs die tepeldingen kosten volgens mij meer dan een tientje.quote:
Is het helemaal totaal over met je lovah?quote:Op zondag 7 december 2008 17:47 schreef Copycat het volgende:
Pass maar wat naar mij door, als je er zelf niks mee kan.
Erger nog dan de werdstrijd van Brian Yuriquote:Op zondag 7 december 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar niet met een afloop zoals Bonjaski vs Hari, al la Brian vs Yuri. Wat een aanfluiting voor de sport is die Hari zeg. Net als Brian zeg maar.
helaas ja. Een gruwelijk anticlimax na zo'n heerlijk toernooi.quote:Op zondag 7 december 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat post ik ook om 17.44 uur.quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef blomst het volgende:
Erger nog dan de werdstrijd van Brian Yuri
quote:Op zondag 7 december 2008 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik doe het makkelijk, babi pangang. Ze brengen het nog thuis ook.
Ik heb net kant en klare minipannekoekjes gehad met eiersalade, een stuk brie, twee gebakken eieren met chocolademelk en nu zit ik aan de pepernoten.quote:Op zondag 7 december 2008 17:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
hetzelfde als vorige week...noodle-soep..![]()
![]()
![]()
plus een ham -kaas tosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |