Een liedboekquote:Op zondag 7 december 2008 13:57 schreef Juvenalis het volgende:
Weet je wat ik krijg met kerst!?!?!?!
Jezus kan best op deze planeet rondgehuppeld hebben. Hij was echter niet de zoon van God, gezien die niet bestaat.quote:
En nu maar afwachten op de komst van koningdavid, die ons allemaal gaat uitleggen waarom Jezus wel de zoon van god wasquote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus kan best op deze planeet rondgehuppeld hebben. Hij was echter niet de zoon van God, gezien die niet bestaat.
Een harde piek tussen je kerstballen ja!quote:Op zondag 7 december 2008 12:25 schreef Catch_me het volgende:
ik krijg een kk harde bj voor de kerst
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 15:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezus kan best op deze planeet rondgehuppeld hebben. Hij was echter niet de zoon van God, gezien die niet bestaat.
Haha ja goed voorbeeld. Hij denkt wel dat hij het is in ieder geval.quote:Op zondag 7 december 2008 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is er nog wel misschien
Wtf, vliegende kinderen. Haal mijn geweer!quote:Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Met Kerst vier je de geboorte van Jezus Christus en ga je elkaar geen cadeaus geven of krijgen van de kerstman.
Stelling: Met kerst vier je de geboorte van Jezus, als je dit niet viert, vier je eigenlijk geen kerst.
[ afbeelding ]
Jezus geboren, tijdje terug
De hele manier waarop wij kerst vieren is heidens.quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een heidenen hier op fok
Jullie kom er nog wel achter !
NEE !quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
De hele manier waarop wij kerst vieren is heidens.
Leer er maar mee omgaan.
Of jij.quote:Op zondag 7 december 2008 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een heidenen hier op fok
Jullie kom er nog wel achter !
Wat een onzin. Op 25 december vier je de geboorte van Mithras.quote:Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Met Kerst vier je de geboorte van Jezus Christus en ga je elkaar geen cadeaus geven of krijgen van de kerstman.
Stelling: Met kerst vier je de geboorte van Jezus, als je dit niet viert, vier je eigenlijk geen kerst.
[ afbeelding ]
Jezus geboren, tijdje terug
quote:Op zondag 7 december 2008 14:27 schreef Juvenalis het volgende:
Jezus Christus, wat een gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |