Jij kan er wel om gaan lachen en grapjes over makenquote:Op zondag 7 december 2008 01:00 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het maar een beetje stom, "Allah" kan toch nooit hebben gewild dat er elk jaar een x tiental/hondertal mensen dood gaan omdat ze vertrapt worden.
Stel stel stel.. waar wil je naartoe eigenlijk met stel.quote:Op zondag 7 december 2008 01:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Stel dat de aliens ons weer komen bezoeken en per ongeluk in Mekka belanden tijdens de Hadj. Zouden ze dan niet denken dat ze voor het lapje gehouden worden?
Maar, er zijn 1,3 miljard moslims. En er zijn 3 nu niet meer dan 3 miljoen. Je zou eerder 20 a 30 miljoen moslims verwachten, aangezien iedereen minstens één keer moet tijdens zijn leven. Zijn zoveel moslims zo arm, of drukken ze zich?quote:Op zondag 7 december 2008 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij kan er wel om gaan lachen en grapjes over maken
Maar voor de Moslims is dit een serieuze zaak. Dit is een van de 5 pilaren van de Islaam en iedereen die er in staat is en financieel in orde moet een keer in zijn leven hadj doen.
S. Arabie stelt per land een maximum van bedevaartgangers per land. dit is vanwege organisatie hotels en het veiligheid o.a.quote:Op zondag 7 december 2008 01:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar, er zijn 1,3 miljard moslims. En er zijn 3 nu niet meer dan 3 miljoen. Je zou eerder 20 a 30 miljoen moslims verwachten, aangezien iedereen minstens één keer moet tijdens zijn leven. Zijn zoveel moslims zo arm, of drukken ze zich?
Welke steen ??quote:Op zondag 7 december 2008 01:09 schreef mirved het volgende:
Moslims leven onder een steen het blijkt maar weer
Makkah Mouqaramah is heel anders dan Makkum.quote:Op zondag 7 december 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:Makkum dat is toch in Friesland??????
Eg nie!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 december 2008 01:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Makkah Mouqaramah is heel anders dan Makkum.
Beetje lullig wel… want dan worden er best wel veel moslims uitgesloten van de mogelijkheid tijdens hun leven de Hadj te doen.quote:Op zondag 7 december 2008 01:08 schreef Meki het volgende:
S. Arabie stelt per land een maximum van bedevaartgangers per land. dit is vanwege organisatie hotels en het veiligheid o.a.
Als er geen maximum per land was.. dan was het nu geen 3 miljoen maar 30 miljoen bedevaartgangers
Nee hoor om Hadj in goede banen te laden.. hebben ze per land een maximum gesteld.quote:Op zondag 7 december 2008 01:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Beetje lullig wel… want dan worden er best wel veel moslims uitgesloten van de mogelijkheid tijdens hun leven de Hadj te doen.
Ik probeer dit soort dingen te begrijpen. Maar ik kom er nooit uit en de aliens zullen het met me eens zijn dat het uiteindelijk allemaal bullshit is. Zij hebben immers het geloof al miljoenen jaren opzij geschoven ten bate van de zuivere wetenschap.quote:Op zondag 7 december 2008 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Stel stel stel.. waar wil je naartoe eigenlijk met stel.
Bullshit. Ga lekker op Marokko.nl je leugens verspreiden.quote:Dit is de allergrootste bedevaart van alle religies.
Maar met 3 miljoen per jaar duurt het 430 jaar voordat je 1,3 miljard moslims op de Hadj hebt gehad. Maar dat van die intentie is wel makkelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 01:13 schreef Meki het volgende:
Nee hoor om Hadj in goede banen te laden.. hebben ze per land een maximum gesteld.
Dit doen ze met o.a. visums verstrekken.
Geen enkele Moslim wordt uitgesloten hiermee want het gaat om je intenties van de Islaam.
Dit is geen traditie geen cultuur maar juist een van de 5 pilaren van een Moslimzijnde.quote:Op zondag 7 december 2008 01:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik probeer dit soort dingen te begrijpen. Maar ik kom er nooit uit en de aliens zullen het met me eens zijn dat het uiteindelijk allemaal bullshit is. Zij hebben immers het geloof al miljoenen jaren opzij geschoven ten bate van de zuivere wetenschap.
Meki, tradities, trots en religie.. .dat is wat ons naar de klote helpt. Alsjeblieft onthouden, niet vergeten.. nooit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |