Inderdaad erg irritantquote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
quote:Muziek wordt gebruikt om de emotie van een acteur beter over te laten komen. Wil je weten welke muziek GTST gebruikt? Lees het hier!
Lijstje met muziekquote:De meeste e-mail die de redactie van GTST ontvangt, gaat over muziek. Wij geven je ieder week een overzicht van de gedraaide liedjes in Goede Tijden, Slechte Tijden. Voor vragen of opmerkingen mail je naar: redactie!
Ja, Sjors vind ik sowieso allejezus heilig naar voren komen, terwijl ze het niet is. Het is de Helen Helmink van deze tijd.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Perico het volgende:
Wel vind ik de scenes tussen Ronja en Sjors om van te huiveren. Sjors wilde gewoon zelf peilen of ze voor Bing de Heilige nog competitie heeft, buiten Lorena.
Dat maakt het duiveltje wel afquote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Perico het volgende:
Ook valt er vandaag en gisteren een irritante lelijke rode schittering in de ogen van Nina te noteren in de Rozenboom.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die gaan vast trouwen![]()
Hai Desii
Niet te hopen voor de serie. Tis ook erg jammer dat Stange weer weg is, je zag meteen de kwaliteitsimpuls.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef waterreus23 het volgende:
Dan rekent Ludo af met Rene en komen ze weer samen
Ik hoop het niet. Begint dat gezeik weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die gaan vast trouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |