abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64016804
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:

Heb 1x een vriendin gehad toen k 17 was maar was voor een weekje(niets bijzonders). De reden hiervoor is voornamelijk vanwege mijn geloof. Ik ben niet strenggelovig ofso maar k hou me graag aan de vereiste "geen sex voor het huwelijk".

na dit wilde ik al niet meer verder lezen sorry hoor!
Lambo of Rekt
pi_64043627
PS. Het aantal walgelijke reacties in deze (en andere) topics, hoewel vast niet zo serieus bedoeld, doen mij alleen maar meer overtuigd zijn van het feit dat het beter is geen relatie aan te gaan met niemand niet, want driekwart lijkt er een belachelijk denigrerende visie op na te houden en het vooroordeel 'het alleen maar doen voor de seks' te bevestigen.
pi_64043901
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef diginoob het volgende:
PS. Het aantal walgelijke reacties in deze (en andere) topics, hoewel vast niet zo serieus bedoeld, doen mij alleen maar meer overtuigd zijn van het feit dat het beter is geen relatie aan te gaan met niemand niet, want driekwart lijkt er een belachelijk denigrerende visie op na te houden en het vooroordeel 'het alleen maar doen voor de seks' te bevestigen.
kun je aub ff jou idee/visie nader uitleggen ? Ben benieuwd naar wat jij denkt
I(L)Music
pi_64053427
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:34 schreef rockky het volgende:

[..]

kun je aub ff jou idee/visie nader uitleggen ? Ben benieuwd naar wat jij denkt
Nou ja, het gaat eigenlijk om 2 dingen. Een aantal vindt mensen die willen wachten tot het huwelijk e.d bekrompen maar wil zelf niet verder lezen en komt met nog bekrompener reacties. Ik ben er ook niet voor tot het huwelijk te wachten, maar het komt in sommige gevallen tamelijk respectloos over.
En ten tweede, de typische fokreacties iha die ik vaak tegenkom waarin TS totaal niet serieus genomen wordt en aangemoedigd wordt tot het gewoon 'volblaffen van een willekeurig wijf', de standaard neukuhhhhh reacties dus.

Gelukkig zijn er wel een aantal serieuze en respectvolle reacties te ontwaren, maar dus ook een aantal waar ik me aan irriteer. Als ik nou in mijn dagelijks leven en omgeving merkte dat het echt alleen maar geintjes waren had ik het miss niet zo erg gevonden, maar ik heb ook te vaak gemerkt en om me heen gezien hoe jongens/mannen willen scoren, voor wie de vagina een goal is die ze 'vol moeten blaffen'. Ik stond laatst zelf bij een gesprek tussen twee jongens, waarbij de een vrolijk opschepte dat hij een lelijk dik wijf 'had gehad', die iedereen 'had gehad'. Wie weet wat dat meisje allemaal gedacht en gevoeld heeft, je zou toch denken, waarom wil je zomaar een 'lelijk dik wijf' neuken?

En waar ik me dan het meest aan irriteer is dat een aantal mensen het normaal vind om gebruikt te worden en te gebruiken.

Met respect gebruiken is nog wat anders, als je beide aangeeft puur voor de seks te gaan en je geniet daar beide van zonder bijbedoelingen, en je gaat niet voor of achteraf je in zulke woorden uitlaten, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Maar (lelijke dikke) wijven neuken om op te oefenen vind ik waanzinnig egoïstisch. Zo'n meisje is misschien wel op zoek naar warmte en liefde en voelt zich achteraf goed genaaid/bedrogen. Dat is dan beider verantwoordelijkheid maar als jongen ben je dan toch echt fout bezig imo.
pi_64069402
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef PSEArcher het volgende:

[..]

Beste,

Ik zag het vroeger ook zo (ben 29 en nog steeds single, met ook maar een - nog niet eens heel serieuse - relatie achter de rug). Mij hebben ze (mijn ouders) dat ook aardig ingedramd, totdat ik bijna al een geval voor de psychiatrie was. Ik durfte geen vrouw aan te spreken. Laat staan aan te raken (heb ik vandaag nog problemen mee.) Gelukkig heeft me drie jaar geleden een goede vriend een keer bij gepraat. Hij kon me van een heel belangrijk feit overtuigen:

LIEFDE EN SEKS ZIJN TWEE APARTE DINGEN EN HEBBEN OOK ABSOLUUT NIKS MET ELKAAR TE MAKEN!

Zeker ga je met iemand seks hebben van wie je heel erg houdt. Dat is dan alleen een bevestiging voor de relatie. Maar er is absoluut niets slechts aan ook met een dame naar bed te gaan die je gewoon leuk vindt, maar waar de kans bestaat haar nooit meer terug te zien.

Volgens mij is jouw instelling gewoon tegelijkertijd oorzaak van jouw probleem. Je begint flauw te worden omdat je bij elke meid, die je leuk vindt begint te denken: "Is het wel de ware? Wat als het niks wordt en ik heb al met haar geslapen?" En dan komen de standaard vragen zoals "Vindt ze me wel leuk? etc." nog eens bij. En die zijn al lastig genoeg.

Jij zet jezelf daarmee ENORM onder druk de ware te vinden. Zo erg dat je het lichamlijk begint te voelen.

Een feit blijft dat bijna 50 % van de huwelijken stuk gaan, andere 30 % blijven gehuwd, maar het is hel op aarde, ze doen het voor de kinderen of om welke redenen dan ook. Dat zijn maar 20 % van de mensen die echt maar een partner hebben en met hem ook een hele leven gelukkig zijn. Denk daar maar eens goed over na. Het is gewoon niet voor iedereen weggelegd.

Aan eerste plaats moet jezelf staan. Dat je gelukkig wordt, ook al is jouw leven niet precies zo als zich jouw dominee dat voorsteld. En je kunt met heel veel mensen gelukkig worden en maar heel zelden in je leven kom je iemand tegen die perfect is. En het bestaat de mogelijkheid dat je dan al 60 bent. In jouw plaats zou ik me afvragen: ben ik echt bereid om zo lang te wachten? En hoe groot is de kans, dat diegene ook nog maagd is? Heel klein, geloof me dat maar!

Ook al heb je met andere vrouwen geslapen, als jij de moeite doet, dan kun je ook later de "ware" laten merken, dat het iets bijzonders is. Wat ik zo van vriendinnen heb begrepen is een maagd alleen hinderlijk in bed: zenuwachtig, weet niet wat men moet doen, geen flauw idee wat leuk is of niet en erg onhandig.

Je wilt toch ook dat deze ervaring mooi wordt voor jouw toekomstige? Of niet? Dus zou ik zeggen: ga maar alvast oefenen!
dit dus...

cut the crap en laat je penis de vrije loop...
pi_64105606
tvptje
pi_64110252
Je moet de film "There is something about Mary" eens gaan kijken. In het begin word jouw probleem besproken. Heb je in ieder geval minder last van die gespannenheid, zonder je geloofsovertuigen helemaal overboord te hoeven gooien.

Veel succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')