gewaagd...quote:
Toch hequote:
En je doet een goed woordje voor mij zodat ik ook zoiets kan doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
Ow dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee. De TT gaat over het onderwerp dat in het vorige deel besproken werd.
Mijn god wat een klotebaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Zo. Vandaag weer 8 mensen mogen inschrijven als donateur voor Stop Aids Now. Dat betekent dus voor mij 30 euro startsalaris + 8x7 euro + 20 euro bonus omdat ik meer dan 7 heb gehaald. Dat maakt bij elkaar 106 euro voor 3 uur aanbellen bij mensen.
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
Haren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat er al niet aan de strijkstok blijft hangen
wat?quote:
Ik vind het geweldig werkquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god wat een klotebaan.![]()
Maargoed, je bent vast een keer de huid volgescholden door iemand zonder interesse. VETREL!
Ja. Dat klopt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:49 schreef sezten het volgende:
[..]
en jou salaris word betaald door de donateus die jij zojuist aan de haak had geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |