Dat was voor mij ook echt het moment om het af te zetten. "Shit, de tv is er ook nog bijquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef IQM het volgende:
"Oeh, ik maak zogenaamd een foutje, terwijl ik dat soort foutjes gewoon in de voorstelling schrijf. Dat deed ik de vorige keer ook al met dat slecht zittende gebit"
Je bedoelt:quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk!
Heb het hardst gelachen met zijn liedje dat gedraaid moest worden op zijn begrafenis!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bedoelt:
[kijk eens hoe goed ik kan drummen]
["NAJIB IS DOOD"]
"JA, DOOD"]
"NAJIB IS DOOD"]
Daar ben ik blij om, E-.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef E- het volgende:
Heb niet gekeken... maar ik vind het fijn dat er over gerpaat word.
Devaluatie dus.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Hukkie het volgende:
Heb de show op dvd liggen, ga morgen kijken.
Devaluatie? Youp is al jaren niet grappig meer, Freek is een oude zeikerd geworden. Ik vind vond Najib best te pruimen.
wat was daar leuk aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maarre... als je hierover klaagt, valt het allemaal nog wel mee he
Dus flikker alsjeblieft op en laat KLB in zijn waarde
Even nadenken, hoor.... Nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maarre... als je hierover klaagt, valt het allemaal nog wel mee he
Dus flikker alsjeblieft op en laat KLB in zijn waarde
Oke misschien wel, maar je kan Najib niet aanrekenen dat Youp niet interessant meer is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
Devaluatie dus.
Dat doet ie toch ook niet? Hij rekent Najib aan dat Najib niet grappig is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Oke misschien wel, maar je kan Najib niet aanrekenen dat Youp niet interessant meer is.
Hij stelt dat Najib een devaluatie is tov Youp. Dus dat Najib nog minder grappig is dan Youp.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:27 schreef Stofje het volgende:
Dat doet ie toch ook niet? Hij rekent Najib aan dat Najib niet grappig is.
Eindelijk, ik kan het dus tóch met je een zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef Bob-B het volgende:
TS is een zeiksnor. Was gewoon vermaak.
quote:
Ik vond eerdere shows van 'm altijd erg leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is hij ooit grappig geweest dan?
Hier irriteerde ik mee ook aan ja!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:17 schreef IQM het volgende:
Hij was helemaal niet meer zo grappig als vroeger.
"Oeh, ik kan drummen"
"Oeh, ik ben Marokkaan"
"Oeh, ik maak zogenaamd een foutje, terwijl ik dat soort foutjes gewoon in de voorstelling schrijf. Dat deed ik de vorige keer ook al met dat slecht zittende gebit"
De devaluatie van het vaderlands cabaret, stop het!
De TV voorstellingen word altijd geknipt zodat de DVD nog wat meer te bieden heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik heb een echte voorstelling meegemaakt, en ik moet zeggen dat ze op dvd en voor op de tv heel wat dingen wegknippen om meer dynamiek in de show te brengen. Irl. is het dus een stuk minder dynamisch en wat slepender. Conclusie: een show irl. is ook niet 1.5 uur doorgaans grappig
Ms hebben ze een neiuwe knipper bij de televisie ingehuurd.
Ergerde!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:55 schreef Plots het volgende:
[..]
Hier irriteerde ik mee ook aan ja!
Desondanks was het laatste kwartier wel leuk, en die grap me de turkse taxcichauffeur.
Mensen die verkeerd quotenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
"Ja ik wil graag een bom melden"
"Wat voor bom? Een vette natuurlijk!"
Najib Amhali
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Netstorm het volgende:
Mensen die hans teeuwen met zijn puberale toilet humor nog grappig vinden mogen wat mij betreft ook de strop krijgen.
ik vind dat zooooo droog, dom, stom, onverwachts, kansloos, en zonder enige moraal erin dat het vanzelf grappig wordquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Netstorm het volgende:
Mensen die hans teeuwen met zijn puberale toilet humor nog grappig vinden mogen wat mij betreft ook de strop krijgen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:48 schreef Netstorm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |