Is dat die jongen die verwerkt is in dat vliegtuig in 95 ?quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Cheiron het volgende:
Zo.. Blind lijkt een beetje op zn vader.
Dus hij zou 13 zijn nu? Denk eens even na sukkel.quote:Op zondag 7 december 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is dat die jongen die verwerkt is in dat vliegtuig in 95 ?
Hallo, het is Klaas niet.quote:Op zondag 7 december 2008 12:31 schreef RayMania het volgende:
Twee keer Cvitanich, ik voel het!
Maar kan zich op het veld verstaanbaar genoeg maken lijkt me.quote:Op zondag 7 december 2008 12:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Suarez spreekt ook nog onvoldoende Nederlands, bekende hij laatst in een interview.
Daarom juistquote:
Ja. Zijn arm is in een vleugel verwerkt en zijn linkerbeen in de startmotor.quote:Op zondag 7 december 2008 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is dat die jongen die verwerkt is in dat vliegtuig in 95 ?
Hij is toch naar Spanje vertrokken?quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Cvitanich is duidelijk geen El Hamdaoui.²
quote:Op zondag 7 december 2008 12:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij is toch naar Spanje vertrokken?
SinterKlaas natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nogal ja..quote:Op zondag 7 december 2008 12:34 schreef RayMania het volgende:
Die openingsgoal moet echt snel gemaakt worden, want anders loop je weer de hele wedstrijd te kutkloten. Net zoals Manchester United - Sunderland gisteren.
Ik heb er een speciaal oog voor. Ik zie al gauw of iemand de x-factor heeft de ja of de nee. Hij heeft hét niet. Je ziet het al op de manier hoe hij naar de bal komt.quote:
Dus het is een miskoop van 7 miljoen?quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal oog voor. Ik zie al gauw of iemand de x-factor heeft de ja of de nee. Hij heeft hét niet. Je ziet het al op de manier hoe hij naar de bal komt.²
x-factor..quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal oog voor. Ik zie al gauw of iemand de x-factor heeft de ja of de nee. Hij heeft hét niet. Je ziet het al op de manier hoe hij naar de bal komt.²
Oh god, meneer zou naast Henk-Jan Smits moeten zitten.quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En hoe zijn z'n hamstrings?quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker de afloop en de manier waarop het doelpunt werk gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nogal ja..
Wat n kut wedstrijd was dat eigenlijk.
Klopt, LdL begint om 2 uur.quote:Op zondag 7 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zeker de afloop en de manier waarop het doelpunt werk gemaakt.
Trouwens, er zijn op Radio 1 alleen maar flitsen van LDL
Ajax moet dat ook wat meer toestaan want anders valt er nooit ruimte.quote:Op zondag 7 december 2008 12:47 schreef Zero2Nine het volgende:
Volendam doet leuk mee
quote:Op zondag 7 december 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Zijn arm is in een vleugel verwerkt en zijn linkerbeen in de startmotor.
.
Vroeg ik me ook net afquote:Op zondag 7 december 2008 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom zie ik 2 minuten lang alleen het publeik en geen voetbal?
Ze proberen het allemaal veel te mooi te doen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Man wat is Ajax matig bezig vandaag.
Ik stel voor: 16 ploegen ipv 18. Zijn we gelijk van dat Volendam af...quote:Op zondag 7 december 2008 12:56 schreef RayMania het volgende:
Negatief voetbal weer. Alles voor een puntje.
Stel je voor dat je je probeert te handhaven.
zullen we dan eens beginnen met een ruime overwinningquote:Op zondag 7 december 2008 12:58 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik stel voor: 16 ploegen ipv 18. Zijn we gelijk van dat Volendam af...
Doet hij ook mee?quote:Op zondag 7 december 2008 13:00 schreef Vidacz het volgende:
Hoe is Cvitanich?
quote:Op zondag 7 december 2008 12:58 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik stel voor: 16 ploegen ipv 18. Zijn we gelijk van dat Volendam af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |