Nogal ja..quote:Op zondag 7 december 2008 12:34 schreef RayMania het volgende:
Die openingsgoal moet echt snel gemaakt worden, want anders loop je weer de hele wedstrijd te kutkloten. Net zoals Manchester United - Sunderland gisteren.
Ik heb er een speciaal oog voor. Ik zie al gauw of iemand de x-factor heeft de ja of de nee. Hij heeft hét niet. Je ziet het al op de manier hoe hij naar de bal komt.quote:
Dus het is een miskoop van 7 miljoen?quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal oog voor. Ik zie al gauw of iemand de x-factor heeft de ja of de nee. Hij heeft hét niet. Je ziet het al op de manier hoe hij naar de bal komt.²
x-factor..quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal oog voor. Ik zie al gauw of iemand de x-factor heeft de ja of de nee. Hij heeft hét niet. Je ziet het al op de manier hoe hij naar de bal komt.²
Oh god, meneer zou naast Henk-Jan Smits moeten zitten.quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En hoe zijn z'n hamstrings?quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker de afloop en de manier waarop het doelpunt werk gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 12:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nogal ja..
Wat n kut wedstrijd was dat eigenlijk.
Klopt, LdL begint om 2 uur.quote:Op zondag 7 december 2008 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zeker de afloop en de manier waarop het doelpunt werk gemaakt.
Trouwens, er zijn op Radio 1 alleen maar flitsen van LDL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |