Had het eerst nog willen posten maar dan ben je weer zo vooringenomenquote:
Maar hij heeft wel smaakquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef Homdeck het volgende:
die spike met zijn verering van the who. zijn tommy cd-tje wordt in alle recensies finaal afgebrand
wel erg geobsedeerd, valt me nog mee dat ie het niet over tommy heeft gehad. als je pete townshend al de beste gitarist ooit noemt....quote:
Hij zei er ook bij dat techniek niet voor hem telt. Hij noemde ook Keith Richard.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wel erg geobsedeerd, valt me nog mee dat ie het niet over tommy heeft gehad. als je pete townshend al de beste gitarist ooit noemt....
wild thing, maar was niet te horen. ze vroegen naar de schrijver en lieten the troggs horenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:30 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Welk nummer van Chip Taylor was te horen in de uitzending?
Komt niet online vanwege allerlei rechten, misschien wel herhaald. Deden ze vorig jaar ook . . .quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas gemist, online maar even terugkijken binnenkort, altijd wel leuk.
Neenee niet Wild Thing. Toen ze dus zeiden dat Chip de schrijver was, lieten ze ook een nummer van hem horen waar hij zelf zong.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wild thing, maar was niet te horen. ze vroegen naar de schrijver en lieten the troggs horen
Je moet niet schrijven wat het publiek denkt, je moet schrijven wat je denkt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het eerst nog willen posten maar dan ben je weer zo vooringenomen
Misschien kan ik het straks bekijken via de TV.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
Helaas gemist, online maar even terugkijken binnenkort, altijd wel leuk.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Neenee niet Wild Thing. Toen ze dus zeiden dat Chip de schrijver was, lieten ze ook een nummer van hem horen waar hij zelf zong.
Dan maar de HD-recorder.quote:Op zondag 7 december 2008 20:09 schreef DrDurden het volgende:
Wat zei Spike precies over Roger Waters/Pink Floyd? Ik heb de uitzending helaas gemist en kan het ook niet terugzien op internet (zal ongetwijfeld met rechten te maken hebben).
Want dat is natuurlijk David Gilmour?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wel erg geobsedeerd, valt me nog mee dat ie het niet over tommy heeft gehad. als je pete townshend al de beste gitarist ooit noemt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |