quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum. De reden hiervoor is: Irritant gedrag.
Gebanned op het scholieren.com forum.
Wie had dat verwacht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum. De reden hiervoor is: Irritant gedrag.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Ik gaf wel goede tips vond ikquote:
Tuurlijk, wie kan ik anders bedoelen?quote:
Ja sorry, ik ging eerst even etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Eindelijk een nieuw deel wtf beter opent degene met de lapo hem meteen.
Vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gaf wel goede tips vond ik.
quote:Toen dus door het lot de zonen en dochters van alle mensen gegeven werden, en het lot niemand uitzonderde en al bijna alle zonen en doch¬ters opgegeten waren, is volgens een vaste volgorde de enige dochter van de koning volgens het lot gegrepen en aan de draak toegewezen.
Niemand, aangezien ik BP ben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie kan ik anders bedoelen?
Volgende keer dan meteen openen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ging eerst even eten
Er schijnt nu ook zo'n nieuwe te zijn he: Behangplakkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand, aangezien ik BP ben.
Er was rijstquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgende keer dan meteen openen.
Jammer dan, ik blijf de BP.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er schijnt nu ook zo'n nieuwe te zijn he: Behangplakker
haha neequote:
Dat ze eens een cursusje Nederlands moesten nemenquote:
Wtf, Nederlands literatuur?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik haat middeleeuwse stukken![]()
[..]
quote:
Zullen we een keer dat forum overvallen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ze eens een cursusje Nederlands moesten nemen. En bij liefdesproblemen van meisjes ten aanzien van jongens dat ze moesten switchen naar de vrouwenliefde en dat ik daar wel bij kon helpen
.
Jullie smsden over een goed boek?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef afcajos het volgende:
Heey behangplakker wat een spannend smsverkeer hadden wij vannacht
Weer een fok! raid op een ander forum. Dat was zo tof.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zullen we een keer dat forum overvallen?
Ik zat tot vorig jaar met zijn neefje in de klas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
Najiib komt straks op tv met z'n nieuwste show.Nederland 1 6 december 2008 20:25 - 22:05 uur
Tvoje Maminkaquote:
quote:
Ik wilde op 1 stemmen maar door een spastische handeling stemde ik op 2quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Welke kerst UI?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1: [ afbeelding ]
2: [ afbeelding ]
Ik zal 'm een beetje over laten lopen. Goed voor de lak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, tot het randje. Of zal ik wachten tot de benzine nog goedkoper wordt?
#1 van de poll.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ja, Die topic van mijfiets gejat, na de fietsenlampjes
*Zoekt worthless without pics - plaatjequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef sezten het volgende:
[..]
#1 van de poll.
Jou fiets kan ik in me kont steken (had ik nog niet verteld dat ik hem had gejat?)
quote:
quote:
quote:
Respekt 2 YourATquote:
BT ik ga je weer bellen vannacht als ik lam ben okequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles goed? Nog plannen voor de nacht?
Slapen om 12 uur.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles goed? Nog plannen voor de nacht?
Doe maar niet want ik slaapquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
BT ik ga je weer bellen vannacht als ik lam ben oke
Oehh maak je zelf kledingquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Slapen om 12 uur.Zie 2 posts eerder.
Voor de rest gaat alles prima, heb eindelijk stof voor nieuw rokje.
Ja! Ik ben niet van wereldniveau, maar een a-lijn rokje is goed te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehh maak je zelf kleding?
(Ik wilde eerst typen 'kun je naaien' maar ehhh)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe maar niet want ik slaapik ga niet uit vannacht
!
Ik maak ook wel eens dingen maar meestal mislukken ze echt grandioosquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja! Ik ben niet van wereldniveau, maar een a-lijn rokje is goed te doen.
ik wil nog een nieuwequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens dingen maar meestal mislukken ze echt grandioos
nu hou ik het op kettinkjes enzo, dat kan ik aan!
Noem een onderwerp.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ga godverdomme eens praten ofzo! Ik heb de hele dag geleerd en nu eis ik VERMAAAAAK!
Noob, regel dan vervoer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
smaatjes mislopen doordat je fiets gejat is
quote:
Haha, stiekem heeft die sma jouw fiets gejat en dus zat je eigenlijk op je eigen fiets.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Ik kon bij smaatje achterop fietsen
![]()
Alleen dat neemt niet weg dat die fiets gejat moest worden
Ik zie 't verschil tussen een smaatjesfiets en een mountainbike nog net welquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, stiekem heeft die sma jouw fiets gejat en dus zat je eigenlijk op je eigen fiets.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 heur! Nog helemaal ongebruikt.[ afbeelding ]
Maar je fiets is dus gejat? Dat zou ik wel ironisch vinden aangezien ik in je vorige topic nog zei dat je blij moest zijn dat je je fiets nog hadquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Ik kon bij smaatje achterop fietsen
![]()
Alleen dat neemt niet weg dat die fiets gejat moest worden
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 heur! Nog helemaal ongebruikt.[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik speel NOOIT meer voor zwarte piet
Ondankbare kankerkinderen !quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet?
Op m'n werk hadden we vrijdag superlol met 2 zwarte pieten.
Ik moest best wel hard lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ondankbare kankerkinderen !
MEER SNOEP
MEER SNOEP
En eentje schold mij zelfs uit voor neger
Wat een baas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ondankbare kankerkinderen !
MEER SNOEP
MEER SNOEP
En eentje schold mij zelfs uit voor neger
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:11 schreef Noorsbloed het volgende:
En in het bejaarden tehuis van mijn oma,
was er serieus iemand bang dat ik der tas zou stelendementerend kut bejaarden.
Dinsdag waren m'n Fietslampjes gestolen, toen had ik inderdaad m'n fiets nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je fiets is dus gejat? Dat zou ik wel ironisch vinden aangezien ik in je vorige topic nog zei dat je blij moest zijn dat je je fiets nog had
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Noorsbloed het volgende:
maar goed
Skoll !
Fijne avond
Ik ga mijn bezatten.
idd zeker zondequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn fiets (althans die van mn moeder) was in elkaar getimmerd bij de bushalte![]()
Nu is het niet zo heel erg, omdat die fiets al 20+ jaar was, maar toch zonde...
Iddquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
idd zeker zondemoet je weer geld gaan uitgeven terwijl je nog iets goeds had
Dat vind ik pas sneu. Neem die fiets dan gewoon mee, heeft tenminste iemand er nog iets aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn fiets (althans die van mn moeder) was in elkaar getimmerd bij de bushalte![]()
Nu is het niet zo heel erg, omdat die fiets al 20+ jaar was, maar toch zonde...
pubers die zich willen bewijzenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd
Ik snap die mensen ook niet zo goed, die andersmans spullen kapot maken / stelen![]()
Hoe kun je daar nou een goed gevoel aan over houden...
Ik snap het ook niet...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik pas sneu. Neem die fiets dan gewoon mee, heeft tenminste iemand er nog iets aan.
Nohh...quote:
mensen die enorm dronken zijn vaak dan toch volgensmijquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd
Ik snap die mensen ook niet zo goed, die andersmans spullen kapot maken / stelen![]()
Hoe kun je daar nou een goed gevoel aan over houden...
Daar is toch helemaal geen lol aan lijkt mij?quote:
Nou het is echt heel vakkundig gedaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
mensen die enorm dronken zijn vaak dan toch volgensmij![]()
Waarschijnlijk ligt mijn fiets ondertussen ergens te dobberen in de 'rivierachtigding' van de stad
Ja, das net zoiets als bushokjes kapot trappen ofzo...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen lol aan lijkt mij?
'Ooh jaaaa goed vermaak met zn allen tegen die fiets aan trappen..'
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das net zoiets als bushokjes kapot trappen ofzo...
wow, das wel zwaar kut idd. echt lullig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het is echt heel vakkundig gedaan![]()
Dus enige fijne motoriek was vereist...
Ze hadden de spijlen helemaal verbogen etc.
Ik had namelijk helemaal niet in de gaten dat ie stuk was gemaakt, totdat ik probeerde weg te rijden...
ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen lol aan lijkt mij?
'Ooh jaaaa goed vermaak met zn allen tegen die fiets aan trappen..'
Ik ook, maar ik kijk naar de oom van een oud klasgenoot van me.quote:
Das eigenlijk nog best wel leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit lijm in het het slot van de gymzaal gespoten. Kregen ze dat hok niet meer open. Slotenmaker werd gebeld voor een nieuw slot. Dat was in de 1e klas.![]()
Verder sloop ik niks, saai he.
Ik vind 'm dit keer niet zo grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kijk naar de oom van een oud klasgenoot van me.
Najib dus.
Ik sloop altijd andere mensen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb ooit lijm in het het slot van de gymzaal gespoten. Kregen ze dat hok niet meer open. Slotenmaker werd gebeld voor een nieuw slot. Dat was in de 1e klas.![]()
Verder sloop ik niks, saai he.
hoe liefquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sloop altijd andere mensen...
Per ongeluk...
quote:
Het is een beetje makkelijk inderdaad vind ik meestalquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen super cabaretier. Maar hij kan wel wat worden.
Klinkt als mijn zusje en haar fiets / de computer / de televisie / de schuurdeur / haar kamerdeur etc...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Alles wat ik aanraak gaat stuk.
Geen grapje.
Oh en laatst had ze haar auto stukgereden...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als mijn zusje en haar fiets / de computer / de televisie / de schuurdeur / haar kamerdeur etc...
Ochja. Toen kwam de directeur alle klassen af. Vragen wie dat slot gesloopt had omdat pas over 3 dagen het slot vervangen kon worden en dat het duur was en schorsen en blabla.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Das eigenlijk nog best wel leukmaar 't is geen vernielen
Wtf.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en laatst had ze haar auto stukgereden...
Er moest een band vervangen worden, wegens lomp parkeergedrag...__!
No comment...quote:
Op dat autoslopen na, lijk ik wel op je zusje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als mijn zusje en haar fiets / de computer / de televisie / de schuurdeur / haar kamerdeur etc...
Jij hebt ook om de haverklap een lekke band?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Op dat autoslopen na, lijk ik wel op je zusje.
Hij was al 'wat' imo. Maar dit is niet echt 'wat'.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen super cabaretier. Maar hij kan wel wat worden.
Hij is gewoon standaard leeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ook om de haverklap een lekke band?
Omdat ik te moe ben en geen zin heb om dingen te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Waar hebben we het over? En waarom zitten we op Fok!, op zaterdagavond?
Lees je in.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Waar hebben we het over? En waarom zitten we op Fok!, op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef behangplakker het volgende:
Omdat ik te moe ben en geen zin heb om dingen te doen.
Kom, laat ik even anderhalf topic bagger terug gaan lezenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lees je in.
Stel ergens anders zulks domme vragen.
tsunaaaaaaamiquote:
Vond je? Ik vond het een vette showquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom, laat ik even anderhalf topic bagger terug gaan lezen
mwah, ik moet toegeven ik heb het niet helemaal gezien, maar wel het laatste half uur ofzo.. vond het niet echt super, het was wel OK. Alleen door de teleurstelling zij ik slechtquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het een vette showSoms zakte het iets in maar pakte hij het wel goed op
Je moet eigenlijk alle topics van de SC hebben gelezen...quote:
Ik heb me er ook zeer mee vermaaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het een vette showSoms zakte het iets in maar pakte hij het wel goed op
Nou ja zeg...quote:
Ja, maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me er ook zeer mee vermaakt
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook geen gevoel voor humor.
Blijkbaar ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:31 schreef The_Terminator het volgende:
Rustig hier. Is iedereen naar de kroeg ofzo...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
Kauntrie roods, teek mie hoom. Toe te plees, ai bielong!!!
Ja ik heb geen leven op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, ons aller baggeraar BT is er gelukkig nog wel
teek mie hoom...quote:
Ik ga wel slapen straksquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zolang het kan? Niet gaan slapen he
neeeee! HBB internationalquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen straksdus snel, kom met leuke gespreksstof
!
wie wat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wtf. Bijna 70 miljoen keer bekeken.
LOL
Heb weinig te vertellen helaasch. Het enige wat op het moment in mijn kop zit is de search die ik nog dit jaar af wil krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dus snel, kom met leuke gespreksstof!
"Hahaha"quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wtf. Bijna 70 miljoen keer bekeken.
LOL
Heb het topic al gelezen + filmpje gekeken. Echt nasty jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En ga door na 4:40.
Was K1 finale van vandaag tussen 2 nederlanders. Alleen 1 geeft zo'n smerige trap na op zen hoofd![]()
In het topic ik ben zooo boos vind je wel meer informatie
die hebben het gecuvert, beetje meer sfeer erinquote:
Goh, ik werd er spontaan een beetje nat van.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb weinig te vertellen helaasch. Het enige wat op het moment in mijn kop zit is de search die ik nog dit jaar af wil krijgen.
soms wel, het nageschilderde zit in iig wel meer werk in dan KRAS KRAS KRAS ik ben nu van gogh de beroemde schilderaarquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij vind nageschilderde meesterwerken zeker ook beter dan het origineel?
Op het voorhoofd?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, ik werd er spontaan een beetje nat van.
Boh meid.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, ik werd er spontaan een beetje nat van.
Je droomt elke nacht lieverdquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij weer voor het eerst sinds een half jaar gedroomd.![]()
Een korte, maar toch.
Had expres mijn sokken aan gehouden om een droom te kunnen hebben.
ook al nat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens volgens mij weer voor het eerst sinds een half jaar gedroomd.![]()
Een korte, maar toch.
Had expres mijn sokken aan gehouden om een droom te kunnen hebben.
Waarom kijken wij dezelfde tv programma's?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
Saw, opzich een toffe film reeks.
ABER: degene die al die dingen heeft verzonnen moet toch echt heel goed ziek zijn mên.
Die zou ik normaal ook op steken rond deze tijdquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
Tijd voor een jointje. Misschien dat er dan wel wat gespreksstof naar boven komt drijven.
Dat klopt, maargoed, nu heb ik er zegmaar eentje onthouden sinds een half jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je droomt elke nacht lieverddan heb je m dit keer gewoon onthouden!
Van mij mag je posten...quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
ik ben er nog! Maar ik ben bang dat ik niet meer mee mag doen van 4EBE
Wat houdt je tegen om het niet te doen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zou ik normaal ook op steken rond deze tijd!
Haha oké, zeg dat danquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat klopt, maargoed, nu heb ik er zegmaar eentje onthouden sinds een half jaar.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kijken wij dezelfde tv programma's?
- Ik ben nu thuis bij papa en mamaquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het niet te doen?
So what, ik ook.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- Ik ben nu thuis bij papa en mama
De shop is vast nog wel openquote:- Ik heb geen wiet & andere benodigheden
Mijn papa en mama zijn zo tof dat ik van ze mag zuipen neuken smoken en noem maar op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
- Ik ben nu thuis bij papa en mama
- Ik heb geen wiet & andere benodigheden
Mijn ouders denken dat ik heel lief en braaf ben en zoiets nooit zou doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So what, ik ook.
[..]
De shop is vast nog wel open
Agree...quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Nee maar serieus. Hoe ziek in het hoofd is de persoon die al die vallen en machines voor in de films verzonnen heeft?![]()
Iemand aan al zijn pezen vastmaken en om los te komen moet je jezelf lostrekken. Maargoed, met gescheurde pezen lig je als een lendedoek op de grond. Etc etc etc...![]()
Ik heb trouwens nog nooit Saw helemaal gezien. Dit is de 1e keer men.![]()
Wil die andere delen nu ook wel zien.
Bwhehe, je mag van je ouders zeker ook een vakantie naar Parijs voor ze kopen. Omdat ze toch weten dat je het nooit doetquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn papa en mama zijn zo tof dat ik van ze mag zuipen neuken smoken en noem maar op.
Laat ik nou alleen af en toe een paar biertjes en wat sterke drank nuttigen.
En dan te bedenken dat neuken en smoken juist de leuksten uit het rijtje zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn papa en mama zijn zo tof dat ik van ze mag zuipen neuken smoken en noem maar op.
Laat ik nou alleen af en toe een paar biertjes en wat sterke drank nuttigen.
Niets mis met blowen. Heel liev en braaf.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn ouders denken dat ik heel lief en braaf ben en zoiets nooit zou doendus daar ligt het probleem.
boerquote:
Ik ben in juli een week alleen thuis geweest heur.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bwhehe, je mag van je ouders zeker ook een vakantie naar Parijs voor ze kopen. Omdat ze toch weten dat je het nooit doet
Ik ook! 2 zelfs.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben in juli een week alleen thuis geweest heur.
Filmpje kijken en dan halverwege keihard neuken!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zit een beetje met een probleem
Het komt hierop neer:
Ik ga naar zo'n chick![]()
Maar had niet echt bedacht wat de oorspronkelijke planning zou worden
Kan iemand mij helpen
(voor als ze vraagt, wat gaan we doen)
(dit is zegmaar date 1)
Die ene doe ik niet aan wegens gebrek aan en de ander doe ik helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat neuken en smoken juist de leuksten uit het rijtje zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Thank god zijn mijn ouders vaak weg.
Dude, ik mag dan nog nooit gezoend/geneukt hebben. Maar als je je druk gaat maken over wat te doen op je date en ook nog op een forum vragen. Damn dude.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zit een beetje met een probleem
Het komt hierop neer:
Ik ga naar zo'n chick![]()
Maar had niet echt bedacht wat de oorspronkelijke planning zou worden
Kan iemand mij helpen
(voor als ze vraagt, wat gaan we doen)
(dit is zegmaar date 1)
Of keihard neuken en halverwege filmpje kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Filmpje kijken en dan halverwege keihard neuken!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die ene doe ik niet aan wegens gebrek aan en de ander doe ik helemaal niet aan.whehe, jij zal nooit aan neuken doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je lang wachtenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
BP, post eens een foto van jezelf.
Nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
BP, post eens een foto van jezelf.
Nee, dat zou betekenen dat het slechte seks was.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Of keihard neuken en halverwege filmpje kijken.
De afhaachinees kan wonderen doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Pittige grap meng.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
whehe, jij zal nooit aan neuken doen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dude, ik mag dan nog nooit gezoend/geneukt hebben. Maar als je je druk gaat maken over wat te doen op je date en ook nog op een forum vragen. Damn dude.....[ afbeelding ]
Ah man, niks van aantrekken johquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben godverdomme geen mensenschuwe puisterige kutnerd ofzo hoor.![]()
Jezus, er is eentje maagd op z'n 18e, CALL THE DAILY TELEGRAPH, WE'VE GOT A FIRST TIME EVER
BT, hoe zou jij het het liefst hebben ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat het slechte seks was.
Kan ik in ieder geval zeggen dat ik geneukt heb. Hmm?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Of keihard neuken en halverwege filmpje kijken.
Dat is je eigen schuld hoor BP. Ik vind het absoluut niet vreemd als iemand nog maagd is op zn 18e, lijkt mij volkomen normaal. Maar jij maakt er telkens weer onderwerp van gesprek van.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben godverdomme geen mensenschuwe puisterige kutnerd ofzo hoor.![]()
Jezus, er is eentje maagd op z'n 18e, CALL THE DAILY TELEGRAPH, WE'VE GOT A FIRST TIME EVER
Whehehehe, jwtquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten.
Oftewel ik ben een puisterige mensenschuie kutnerd?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
![]()
10.000 posts in een maand is natuurlijk niet sad
Joh.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat het slechte seks was.
Wat, de datequote:Op zaterdag 6 december 2008 23:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
BT, hoe zou jij het het liefst hebben ?
Dat doe ik expres meng.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld hoor BP. Ik vind het absoluut niet vreemd als iemand nog maagd is op zn 18e, lijkt mij volkomen normaal. Maar jij maakt er telkens weer onderwerp van gesprek van.
Wat zij zegt. Jij begint er zelf de hele tijd over. Ik snap dat je je postquota moet halen, maar dat kan ook op een andere manier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld hoor BP. Ik vind het absoluut niet vreemd als iemand nog maagd is op zn 18e, lijkt mij volkomen normaal. Maar jij maakt er telkens weer onderwerp van gesprek van.
de vorige keer dat ik ging film kijken met een dame is het behoorlijk misgegaanquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, de date? Ga gewoon wat drinken ofzo, of serieus een filmpje kijken, lekker simpel.
ZEUR DAN OOK NIET!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik expres meng.
Daar heb ik soms veel jolijt om, de reacties dan he.
Want?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de vorige keer dat ik ging film kijken met een dame is het behoorlijk misgegaan
Ik had gister 50 meng.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Jij begint er zelf de hele tijd over. Ik snap dat je je postquota moet halen, maar dat kan ook op een andere manier.
Als je het zo grappig vindt, zeur er dan nu ook niet over.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe ik expres meng.
Daar heb ik soms veel jolijt om, de reacties dan he.
hehe, het missen van hints enzo...quote:
De dvd ging kapot?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
de vorige keer dat ik ging film kijken met een dame is het behoorlijk misgegaan
HMTA.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je het zo grappig vindt, zeur er dan nu ook niet over.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hehe, het missen van hints enzo...
Stel je voor
Mooi meisje
En jij
bij haar thuis
op bed
filmpje aan
film kijken komt niet veel van terecht
meer veel zoenen enzo
waarop ze zegt 'kom, we gaan wat leuks doen'
antwoord: Jaa laten we de championsleaguefinale kijken![]()
![]()
![]()
Waarom moet die finale ook tegelijk
Ik had toen keihard gefaald
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Stel je voor
Mooi meisje
En jij
bij haar thuis
op bed
filmpje aan
meer veel zoenen enzo
![]()
![]()
Sukkel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Stel je voor
Mooi meisje
En jij
bij haar thuis
op bed
filmpje aan
meer veel zoenen enzo
![]()
![]()
En een saaie film. En geen seks.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen dat die film ook echt saai was
Damnquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
Hee maar ik ga slapenSorry terminator & anderen. Ciaoooo en sweet dreams alvast!
Dus je was flink van de wereld?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
Damn, ik ben kapot![]()
Bij de shop hadden ze iets nieuws, namelijk 'wizmix'. Verschillende soorten, voorverkruimelde wiet
Eigenlijk nog steeds.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je was flink van de wereld?
Wel als je het gebruikt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT GA IK DOENquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Is het trouwens niet een idee voor de experimenterende junk onder ons om paddo's te roken?
Ehm... ik vind het stinken, zo beter?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:32 schreef Anthony92 het volgende:
juist als je het gebruikt stinkt het niet
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
BP, als wilt zoenen/neuken moet je misschien eens naar fokmeets gaan.
Heeft ook bij mij geholpen.Vaak geloof ik iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR DIT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
voor een politiebureau waar ze allemaal meekijken?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Is het trouwens niet een idee voor de experimenterende junk onder ons om paddo's te roken?
Ja, maar nog beter zou het zijn als je tietenpics post.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm... ik vind het stinken, zo beter?
Vraag me af of het überhaupt effect geeft...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Eigenlijk is het gewoon dat je plotseling iemand tegenkomt op fok die je toevallig op msn krijgt, niet uitgepraakt raakt, meet, een beetje zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vaak geloof ik iets niet.
MAAR DIT.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, wat een tip.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon dat je plotseling iemand tegenkomt op fok die je toevallig op msn krijgt, niet uitgepraakt raakt, meet, een beetje zowordt en dan gaat zoenen.
![]()
Van neuken is het niet gekomen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:36 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Ja, maar nog beter zou het zijn als je tietenpics post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |