quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum. De reden hiervoor is: Irritant gedrag.
Gebanned op het scholieren.com forum.
Wie had dat verwacht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Bij deze wil ik je melden dat je verbannen bent van het forum. De reden hiervoor is: Irritant gedrag.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:13 schreef Fascination het volgende:
Ik gaf wel goede tips vond ikquote:
Tuurlijk, wie kan ik anders bedoelen?quote:
Ja sorry, ik ging eerst even etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Eindelijk een nieuw deel wtf beter opent degene met de lapo hem meteen.
Vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gaf wel goede tips vond ik.
quote:Toen dus door het lot de zonen en dochters van alle mensen gegeven werden, en het lot niemand uitzonderde en al bijna alle zonen en doch¬ters opgegeten waren, is volgens een vaste volgorde de enige dochter van de koning volgens het lot gegrepen en aan de draak toegewezen.
Niemand, aangezien ik BP ben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie kan ik anders bedoelen?
Volgende keer dan meteen openen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ging eerst even eten
Er schijnt nu ook zo'n nieuwe te zijn he: Behangplakkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand, aangezien ik BP ben.
Er was rijstquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgende keer dan meteen openen.
Jammer dan, ik blijf de BP.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er schijnt nu ook zo'n nieuwe te zijn he: Behangplakker
haha neequote:
Dat ze eens een cursusje Nederlands moesten nemenquote:
Wtf, Nederlands literatuur?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik haat middeleeuwse stukken![]()
[..]
quote:
Zullen we een keer dat forum overvallen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ze eens een cursusje Nederlands moesten nemen. En bij liefdesproblemen van meisjes ten aanzien van jongens dat ze moesten switchen naar de vrouwenliefde en dat ik daar wel bij kon helpen
.
Jullie smsden over een goed boek?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef afcajos het volgende:
Heey behangplakker wat een spannend smsverkeer hadden wij vannacht
Weer een fok! raid op een ander forum. Dat was zo tof.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zullen we een keer dat forum overvallen?
Ik zat tot vorig jaar met zijn neefje in de klas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef IQM het volgende:
Najiib komt straks op tv met z'n nieuwste show.Nederland 1 6 december 2008 20:25 - 22:05 uur
Tvoje Maminkaquote:
quote:
Ik wilde op 1 stemmen maar door een spastische handeling stemde ik op 2quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Welke kerst UI?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1: [ afbeelding ]
2: [ afbeelding ]
Ik zal 'm een beetje over laten lopen. Goed voor de lak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, tot het randje. Of zal ik wachten tot de benzine nog goedkoper wordt?
#1 van de poll.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:32 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ja, Die topic van mijfiets gejat, na de fietsenlampjes
*Zoekt worthless without pics - plaatjequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef sezten het volgende:
[..]
#1 van de poll.
Jou fiets kan ik in me kont steken (had ik nog niet verteld dat ik hem had gejat?)
quote:
quote:
quote:
Respekt 2 YourATquote:
BT ik ga je weer bellen vannacht als ik lam ben okequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles goed? Nog plannen voor de nacht?
Slapen om 12 uur.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles goed? Nog plannen voor de nacht?
Doe maar niet want ik slaapquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
BT ik ga je weer bellen vannacht als ik lam ben oke
Oehh maak je zelf kledingquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Slapen om 12 uur.Zie 2 posts eerder.
Voor de rest gaat alles prima, heb eindelijk stof voor nieuw rokje.
Ja! Ik ben niet van wereldniveau, maar een a-lijn rokje is goed te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehh maak je zelf kleding?
(Ik wilde eerst typen 'kun je naaien' maar ehhh)
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe maar niet want ik slaapik ga niet uit vannacht
!
Ik maak ook wel eens dingen maar meestal mislukken ze echt grandioosquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja! Ik ben niet van wereldniveau, maar een a-lijn rokje is goed te doen.
ik wil nog een nieuwequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens dingen maar meestal mislukken ze echt grandioos
nu hou ik het op kettinkjes enzo, dat kan ik aan!
Noem een onderwerp.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ga godverdomme eens praten ofzo! Ik heb de hele dag geleerd en nu eis ik VERMAAAAAK!
Noob, regel dan vervoer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
smaatjes mislopen doordat je fiets gejat is
quote:
Haha, stiekem heeft die sma jouw fiets gejat en dus zat je eigenlijk op je eigen fiets.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Ik kon bij smaatje achterop fietsen
![]()
Alleen dat neemt niet weg dat die fiets gejat moest worden
Ik zie 't verschil tussen een smaatjesfiets en een mountainbike nog net welquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, stiekem heeft die sma jouw fiets gejat en dus zat je eigenlijk op je eigen fiets.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 heur! Nog helemaal ongebruikt.[ afbeelding ]
Maar je fiets is dus gejat? Dat zou ik wel ironisch vinden aangezien ik in je vorige topic nog zei dat je blij moest zijn dat je je fiets nog hadquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]Ik kon bij smaatje achterop fietsen
![]()
Alleen dat neemt niet weg dat die fiets gejat moest worden
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 heur! Nog helemaal ongebruikt.[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik speel NOOIT meer voor zwarte piet
Ondankbare kankerkinderen !quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet?
Op m'n werk hadden we vrijdag superlol met 2 zwarte pieten.
Ik moest best wel hard lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ondankbare kankerkinderen !
MEER SNOEP
MEER SNOEP
En eentje schold mij zelfs uit voor neger
Wat een baas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ondankbare kankerkinderen !
MEER SNOEP
MEER SNOEP
En eentje schold mij zelfs uit voor neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |