abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63808561
Vergeef mij voor de nogal lompe titel. Ik heb ook wel door dat ik mezelf bij deze ook voor nerd uitmaak. Maar de titel beschrijft mijn probleem wel goed. Ik erger me eigenlijk de laatste tijd steeds meer aan m'n vrienden. Ze gaan nooit uit, hebben geen hobby's of sporten en doen eigenlijk nooit wat behalve studeren of werken. Zowat elk weekend zitten ze s'avonds gewoon thuis een beetje te internetten of films te kijken. Ik vraag elke week weer of ze mee iets leuks gaan doen maar dat is ze allemaal teveel gedoe.

Daardoor zit ik vaak ook noodgedwongen thuis. Op zoek naar nieuwe vrienden zou dus goed voor me zijn. Ik ken buiten m'n vrienden om niet veel andere mensen waar ik zulk goed contact mee heb dat ik echt dingen met ze doe als uitgaan, collega's en studiegenoten daar ga ik wel eens mee om maar die wonen allemaal verder weg en zij hebben ook hun eigen vrienden natuurlijk. En ik woon in een piepklein kut-dorp waar je nauwelijks uit kunt en nooit iets te doen is. Nu wil ik wel verhuizen naar de stad waar ik studeer maar de meeste studiegenoten wonen daar ook niet. Daar zit ik denk ik ook veel alleen. Bovendien is dat ook niet echt een grote stad waar veel te doen is.

Ik ben eigenlijk te oud (24) om nog op een teamsport als voetbal ofzo te gaan en zo mensen te leren kennen. Ook dat is dus lastig.

Ik heb echt te weinig een leven nu, hoe kom ik hier uit?
pi_63808568
Nerds zijn lief!
pi_63808598
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:39 schreef me84 het volgende:
Ze gaan nooit uit, hebben geen hobby's of sporten en doen eigenlijk nooit wat behalve studeren of werken. Zowat elk weekend zitten ze s'avonds gewoon thuis een beetje te internetten of films te kijken. Ik vraag elke week weer of ze mee iets leuks gaan doen maar dat is ze allemaal teveel gedoe.
Wees blij dat je zulke fijne vrienden hebt!
pi_63808607
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:41 schreef Deliah het volgende:

[..]

Wees blij dat je zulke fijne vrienden hebt!
Nee, het is vreselijk.
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:44:06 #5
158452 IQM
I am the one
pi_63808647
quote:
Ik heb echt te weinig een leven nu
Dat is dus het probleem.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:45:48 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_63808677
Doe net als ik paar keer per week met een aantal gozers de frituur aanslingeren en bij iemand een film kijken.
Long live music.
pi_63808734
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:45 schreef MASD het volgende:
Doe net als ik paar keer per week met een aantal gozers de frituur aanslingeren en bij iemand een film kijken.
Dat vind ik 1 keer in de maand ofzo leuk, ik onderneem liever iets
pi_63808741
Paar weken geleden stond hier een topic dat enorm veel hierop leek. Misschien handig om daar eens naar te zoeken.

Je bent trouwens absoluut niet te oud om op een teamsport te gaan. Wat een simpel excuus om het niet te doen. Je weet zelf ook wel dat je je zelf voor de gek probeert te houden door jezelf voor te houden te oud te zijn. Er zijn zat teams waar het niet alleen om het resultaat gaat, maar waar de gezelligheid en de derde helft een belangrijke rol spelen. Er zijn in de buurt vast wel voetbal of hockeyclubs te vinden waar je je aan kan melden. Even opbellen en aangeven waar je naar op zoek bent. De club kan je echt wel bij een goed team plaatsen.

Het argument dat er geen studiegenoten in jouw studentenstad wonen lijkt me ook kul. Een grote groep zal toch echt in de buurt wonen. Dan leer je ook weer eens andere mensen kennen.

Verwacht van je huidige vrienden niet dat ze mee uit zullen gaan. Daar heb je je maar bij neer te leggen dat ze niet zo zijn. Jammer, maar helaas. Het zal toch echt van nieuwe mensen moeten komen als je meer uit wil gaan. Kijk gewoon eens om je heen. Tegenwoordig kan je overal wel nieuwe mensen leren kennen. Je moet er alleen open voor staan en op ze af stappen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_63808811
24 en te oud voor voetbal laat me niet lachen!
Verhuis naar de stad en live your life!
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:52:59 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_63808820
Je bent nooit te oud om met een (team)sport te beginnen.
Gewoon doen dus.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:53:03 #11
158452 IQM
I am the one
pi_63808823
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef me84 het volgende:

[..]

Dat vind ik 1 keer in de maand ofzo leuk, ik onderneem liever iets
Doe dat dan.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63808864
Je bent absoluut niet te oud om op een teamsport te gaan hoor. Ik ben zelf 27 en eigenlijk om dezelfde reden weer begonnen met voetballen.
Nu, 3 maanden later, echt totaal geen spijt van. Als het leeftijdsgenoten zijn wordt je redelijk snel geaccepteerd. Het is nog niet zo direct dat ik elk weekend met ze ga stappen maar je doet zo in ieder geval wel contacten op. De rest komt dan vanzelf wel.

Succes!
pi_63808865
Je bent echt een nerd met al die excuses om maar geen andere mensen te ontmoeten.
Huilebalk.
pi_63808869
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:45 schreef MASD het volgende:
Ga met z'n allen een lanparty houden

Waar je je allemaal wel niet druk om kunt maken
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 6 december 2008 @ 18:57:41 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63808927
je kiest je eigen vrienden dus die verdien je dan ook...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:00:58 #16
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_63808988
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:39 schreef me84 het volgende:
Vergeef mij voor de nogal lompe titel. Ik heb ook wel door dat ik mezelf bij deze ook voor nerd uitmaak. Maar de titel beschrijft mijn probleem wel goed. Ik erger me eigenlijk de laatste tijd steeds meer aan m'n vrienden.
Misschien moet je ze dat dan ook maar eens gaan vertellen.
quote:
Ze gaan nooit uit, hebben geen hobby's of sporten en doen eigenlijk nooit wat behalve studeren of werken. Zowat elk weekend zitten ze s'avonds gewoon thuis een beetje te internetten of films te kijken. Ik vraag elke week weer of ze mee iets leuks gaan doen maar dat is ze allemaal teveel gedoe.
organiseer de rommel dan ook (en ja dat is gedoe)
quote:
Daardoor zit ik vaak ook noodgedwongen thuis.
dat is je rijnste lulkoek
quote:
Op zoek naar nieuwe vrienden zou dus goed voor me zijn.
dit is misschien wel waar maar niet passende conclusie bij bovenstaand verhaal.
quote:
Ik ken buiten m'n vrienden om niet veel andere mensen waar ik zulk goed contact mee heb dat ik echt dingen met ze doe als uitgaan, collega's en studiegenoten daar ga ik wel eens mee om maar die wonen allemaal verder weg en zij hebben ook hun eigen vrienden natuurlijk.
En ik woon in een piepklein kut-dorp waar je nauwelijks uit kunt en nooit iets te doen is. Nu wil ik wel verhuizen naar de stad waar ik studeer maar de meeste studiegenoten wonen daar ook niet. Daar zit ik denk ik ook veel alleen. Bovendien is dat ook niet echt een grote stad waar veel te doen is.
ik woon ook in een gat (wit bord, blauwe letters), ik fiets naar mn vrienden toe die in de stad wonen of het dorp er naast als ze daar wonen/zijn. ik zie dat er vaker andere problemen zijn om vrienden op te zoeken dan afstand.
quote:
Ik ben eigenlijk te oud (24) om nog op een teamsport als voetbal ofzo te gaan en zo mensen te leren kennen. Ook dat is dus lastig.
lastig. is niet onoverkomelijk.
quote:
Ik heb echt te weinig een leven nu, hoe kom ik hier uit?
als je dat echt vindt dan moet je er wat aan DOEN en dat kost energie, en leverd waarschijnlijk ook weer enerige op.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_63809017
Als het echt goede vrienden zijn zou ik ze niet links laten liggen, die vind je niet zo 1 2 3.

Onderneem zelf actie ipv vragen, gewoon erheen gaan en dan zie je wel!
pi_63809471
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:48 schreef Karammel het volgende:
Je bent trouwens absoluut niet te oud om op een teamsport te gaan. Wat een simpel excuus om het niet te doen. Je weet zelf ook wel dat je je zelf voor de gek probeert te houden door jezelf voor te houden te oud te zijn. Er zijn zat teams waar het niet alleen om het resultaat gaat, maar waar de gezelligheid en de derde helft een belangrijke rol spelen. Er zijn in de buurt vast wel voetbal of hockeyclubs te vinden waar je je aan kan melden. Even opbellen en aangeven waar je naar op zoek bent. De club kan je echt wel bij een goed team plaatsen.
Mja daar heb je wel gelijk in maar je begint met een flinke achterstand op zowel sociaal gebied (die jongens kennen elkaar vaak al langere tijd) als op sportief gebied. Ik ben ook geen natuurwonder met voetbal (heb het nog nooit gedaan maar kijk wekelijks wel 3 wedstrijden ofzo) dus ik ben nogal bang om het lachertje van zo'n elftal te worden.
quote:
Het argument dat er geen studiegenoten in jouw studentenstad wonen lijkt me ook kul. Een grote groep zal toch echt in de buurt wonen. Dan leer je ook weer eens andere mensen kennen.
Die wonen veelal in stomme dorpen een eindje van de stad af.
quote:
Verwacht van je huidige vrienden niet dat ze mee uit zullen gaan. Daar heb je je maar bij neer te leggen dat ze niet zo zijn. Jammer, maar helaas. Het zal toch echt van nieuwe mensen moeten komen als je meer uit wil gaan. Kijk gewoon eens om je heen. Tegenwoordig kan je overal wel nieuwe mensen leren kennen. Je moet er alleen open voor staan en op ze af stappen.
Klopt, ondanks dat ik vind dat ze hun jonge jaren vergooien laat ik ze verder met rust, ik heb helaas niet te bepalen wat zij op zaterdagavond doen.
pi_63809481
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:53 schreef IQM het volgende:

[..]

Doe dat dan.
Zoals?
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:36:11 #20
165512 MASD
Music is dead.
pi_63809577
Geen leven én de creativiteit van een dode mug.
Long live music.
pi_63809594
Nou ja ik weet wel veel leuke dingen maar heb niet het lef om door te zetten.
pi_63809669
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:36 schreef me84 het volgende:

net als je vrienden dus..?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_63809690
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:36 schreef me84 het volgende:
Gewoon doen dus. Morgen niet suf op de bank gaan zitten maar gewoon dingen doen, ga langs iemand!
pi_63809732
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef Remake het volgende:

[..]

net als je vrienden dus..?
Nee, die vinden hun leventje prima.
pi_63809750
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Gewoon doen dus. Morgen niet suf op de bank gaan zitten maar gewoon dingen doen, ga langs iemand!
En bij diegene thuis niets zitten doen? Daar schiet ik toch ook niet mee op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')