Wow! Ik begin wel een beetje hyped te worden voor dit spel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me ook een super tof spelquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...wat is Valkyria Chronicles een tof spel! Het gaat van hoogtepunt naar hoogtepunt!
Beste strategische turnbased JRPG ooit. Ja, beter dan Final Fantasy Tactics en Advance Wars.
Sega![]()
[PS3] Valkyria Chronicles #1
Kijk wel uit, staan wat spoilers in.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdegotver...wat is Valkyria Chronicles een tof spel! Het gaat van hoogtepunt naar hoogtepunt!
Beste strategische turnbased JRPG ooit. Ja, beter dan Final Fantasy Tactics en Advance Wars.
Sega![]()
[PS3] Valkyria Chronicles #1
Kijk wel uit, staan wat spoilers in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Er kan er maar een Kratos zijn, en dan is Jason Staham.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou een mooie rol voor The Rock zijn
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:Toevallig vanavond gehaald. Beste level tot nu toe! Werkelijk briljant! Je moest voor het eerst echt 2 turns vooruit denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Vroeg ik mij ook af. Maar aan z'n registratiedatum te zien lijkt me van niet.quote:
Uncharted kan ik bij cdwow.nl niet vinden?!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef motherflocker het volgende:
Heb zelf bij cd-wow Drakes Uncharted + Little Big Planet gekocht, 12.95 en 35,95..
Bij play.com Rainbow six vegas II voor 12.95 ...
Dus heb nu wel genoeg games voor de donkere dagen
quote:
De lieve versiequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af. Maar aan z'n registratiedatum te zien lijkt me van niet.
Toch wel.
Hint: .............,
Ziekelijk heftig inderdaad,.... zware console-seller. Must have,... maar hoe groot is de kans dat dit spel in 2009 uit komt? Weet de release datum namelijk niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Pfff de God of War III trailer...ik hou het echt niet meer. By far de titel waar ik het meest naar uitkijk.
Dat het voor Sony een consoleseller is zet mij al serieus aan het denken dat ik het spel pas begin 2010 zie verschijnen. Hetgeen wat ze nu ook met Killzone 2 doen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziekelijk heftig inderdaad,.... zware console-seller. Must have,... maar hoe groot is de kans dat dit spel in 2009 uit komt? Weet de release datum namelijk niet.
Een oud account,........ geen idee. Ben Chocobo, de Final Fantasy link een beetje zat denk ik.quote:
Exept for Wesquote:Op woensdag 10 december 2008 00:09 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GAWD MN VRIENDIN HEEFT BAZENCADOS
Kijk M Shinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |