Doet dat ertoe?quote:
Wake-up on WLAN werkt wel in combinatie met de PSP, lijkt me dat het met LAN ook wel mogelijk zal zijn.. Maar hoe?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doet dat ertoe?. Nou omdat ik beneden mijn PC heb staan, en de PS3 Media Server gebruik. Deze connect met de PS3, maar moet dan wel aanstaan, anders moet ik twee keer op en neer lopen om hem aan te zetten, PS3 Media Server aan te zetten en er weer op gaan kijken.
Wieviel?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef Jasza het volgende:
Moet iemand hier GTA of Topspin kopen voor een klein prijsje?
Daarnaast ook MLB the game in de aanbieding.
Misschien zijn je instellingen veranderd, of heb je m misschien aan een andere tv gehangen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Kingside het volgende:
Het beeld bij mij is opeens zwart wit geworden, licht dat aan de TV, de kabel of de PS3 zelf?
Ja, het zal vast heel simpel zijn, maar ik heb daar dus echt geen verstand van.
Ja hij zit aan een andere tv nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Misschien zijn je instellingen veranderd, of heb je m misschien aan een andere tv gehangen?
Dan moet je ff de fabrieksinstellingen terug zetten, als het goed is detecteerd ie dan weer je tv, en zou alles opgelost moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja hij zit aan een andere tv nu.
Dat zou ik niet weten... Volgens mij is de ps3 regio vrij kwa spellen, en zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Kingside het volgende:
Ha ik heb het al gezien, het ligt aan het spel. Ik wilde Oblivion GOTY gaan spelen, maar dat is de US versie. Moet ik dan misschien wat anders instellen?
Ja het spel doet het ook gewoon normaal, maar het is gewoon helemaal in zwart wit, zelfs het PS3 menu is tijdens het spel zwart wit dus ik zal wel iets anders in moeten stellen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten... Volgens mij is de ps3 regio vrij kwa spellen, en zou het geen probleem moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |