- bahquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Het moet sowieso iemand met een Arabisch uiterlijk zijn imo.
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?quote:PLAYSTATION®HOME BETA SERVICE WILL BECOME AVAILABLE TO ALL PLAYSTATION®3 USERS ON DECEMBER 11
Highly Anticipated Service Open For All PLAYSTATION 3 Users
Grieken hebben over 't algemeen toch ween beetje een Arabisch uiterlijk. Kratos heeft iig een Arabisch uiterlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef Beach het volgende:
Is Kratos niet gewoon een Griek. Waarom dan iemand met een arabisch uiterlijk
Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?
Ik ben er ook niet weg van,......... vraag me af hoe lang dit blijft.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Wessiej het volgende:
Home is misschien wel het stomste ooit wat er is geproduceerd als add-on, en dan nog zo groot brengen + die hype.
Mensen die honderden uren in dit project hebben gestopt kunnen ze beter een andere baan aanbieden
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Gstyles het volgende:
Is er nou al iets bekend over HOME ©? ik kan nergens een werkelijke release date vinden... en ik wacht al veeeeeelllste lang
Ben zeeeeer benieuwd offie danook morgen te downloaden is.. ik geloof er eigenlijk bijna niet meer inquote:Op woensdag 10 december 2008 15:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Morgenavond mag jij je kamer gaan inrichten!
http://www.insidegamer.nl(...)december-online.html
Doet dat ertoe?quote:
Wake-up on WLAN werkt wel in combinatie met de PSP, lijkt me dat het met LAN ook wel mogelijk zal zijn.. Maar hoe?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doet dat ertoe?. Nou omdat ik beneden mijn PC heb staan, en de PS3 Media Server gebruik. Deze connect met de PS3, maar moet dan wel aanstaan, anders moet ik twee keer op en neer lopen om hem aan te zetten, PS3 Media Server aan te zetten en er weer op gaan kijken.
Wieviel?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:23 schreef Jasza het volgende:
Moet iemand hier GTA of Topspin kopen voor een klein prijsje?
Daarnaast ook MLB the game in de aanbieding.
Misschien zijn je instellingen veranderd, of heb je m misschien aan een andere tv gehangen?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:39 schreef Kingside het volgende:
Het beeld bij mij is opeens zwart wit geworden, licht dat aan de TV, de kabel of de PS3 zelf?
Ja, het zal vast heel simpel zijn, maar ik heb daar dus echt geen verstand van.
Ja hij zit aan een andere tv nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Misschien zijn je instellingen veranderd, of heb je m misschien aan een andere tv gehangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |