SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Veel mensen zijn ook afgehaakt toen bleek dat het geen echte platformer meer was! Erg jammer voor die lui want dat gekloot met die voertuigen enz doet dit spel echt goed!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:07 schreef christvs het volgende:
IK heb hem gisteren van klaas gekregen.
Binnenkort mmaar aan beginnen. Wel tof om te zien hoe zoveel mensen hier toch enorm vele fun aan beleven, ondanks de lauwe reviews!
Ik krijg het idee dat, gametrailers bijvoorbeeld, het spel gerushed hebben gespeeld. Echt zonde!
Top van de LOG toren klimmen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
Jij had trouwens zo'n achievement dat je op het hoogste of beste plekje van de stad stond ofzo toch?
Waar is dat
Idd die is wel leuk bedacht!quote:Op zondag 7 december 2008 17:42 schreef Scarface2004 het volgende:
In Nutty Acres moet je zo´n koe in de vulkaan gooien.
easy achievement
Volgens mij nix! je kunt wel die jingo's bevrijden en de mingo's opsluiten!quote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef Scarface2004 het volgende:
In showdown town staan , naast het politie burea 4 van die kinderbiggetjes te janken, wat moet ik hiermee?
Zou kunnequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef -Dries- het volgende:
Meest ondergewaardeerde game of all time?
Gewoon een rij volmaken voor een Achievement en prijsquote:Op maandag 8 december 2008 12:03 schreef -Dries- het volgende:
Ik snap dat Bingo spel echt nietKlungo's Arcade is echt het beste spel ooit!
Je bent gewoon verwend en slecht!quote:
Ik ben slecht Dries het is zoquote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bent gewoon verwend en slecht!
Nee hoor. Ik vind hem nog wel leuk, maar heb pas 15 jiggies. Heb nog niet echt veel tijd gehad om me er echt in te verdiepen. (school + Fallout enzo...)
Je hebt em al wel ''uitgespeeld'' toch? Kzag iig dat je de Burning The Witch achievement had.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben slecht Dries het is zo![]()
Het is een tof spel maar nu heb ik het toch bijna gehad
Zo kennen we je weerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben slecht Dries het is zo![]()
Het is een tof spel maar nu heb ik het toch bijna gehad
Nee dat was toen ik die heks voor de grap raakte met een wapen wat je later krijgtquote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je hebt em al wel ''uitgespeeld'' toch? Kzag iig dat je de Burning The Witch achievement had.
Het overkomt jou ook nog welquote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer![]()
Wat wordt je volgende hype?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |