Denk dat rabobank ook belachelijk veel verdient aan hypotheekrente aangezien ze als enigste grote bank geen staatssteun hebben gehad en er dus geen concurrentie is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rabobank is allang failliet![]()
Met een hypotheek portfeulle van 220 miljard in deze markt![]()
5% daling per jaar is 11 miljard dat al 4 jaar achterelkaar = 44 miljard
Kwestie van tojd voordat DNB dat ook door heeft![]()
Die zijn nooit zo snelDie
liever
Omdat hij zelf zijn reputatie heeft weggegooid:quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:47 schreef Synthercell het volgende:
Middelkoop heeft men van de buis (RTLZ) gehaald, wel duidelijk waarom
quote:Binnen twee jaar staat het zelfs op 2000 dollar. 'Ik durf mijn reputatie er aan te verbinden.'
De tomaten waren in 2012 om tevreden over te zijn. 2011 was een ramp hopelijk is 2013 net zo of beter als 2012. Paprika's dat is niet zo best de afgelopen paar jaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef arjan1212 het volgende:
rabobank maakt meer verliezen doordat er grote tomatentelers failliet gaan denk ik
Hehe, hoe durft iemand ook dit soort uitspraken te doen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat hij zelf zijn reputatie heeft weggegooid:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_op_2000_dollar.xml
24 SEP 2010
[..]
[ afbeelding ]
Plus dat hij een stijging van goud had verwacht vanwege sterke inflatie, terwijl we juist tegen deflatie aanhikken.
Hij zat er toch niet al te ver vanaf.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat hij zelf zijn reputatie heeft weggegooid:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_op_2000_dollar.xml
24 SEP 2010
[..]
[ afbeelding ]
laten we eens afwachten waar ie volgend jaar staatquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij zat er toch niet al te ver vanaf.
Maar goed, hij had er zelf natuurlijk alle belang bij.
zo is datquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
laten we eens afwachten waar ie volgend jaar staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |