Heb dat al wel eens vaker meegemaakt bij woonstede, vooral bij die appartementen waar jij woond(de)/quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:36 schreef DonJames het volgende:
Ik stond 7e op de lijst voor mijn vorige huurwoning, en die heb ik dus toch gekregen. Verder, het feit dat ze al 5 mensen tegelijk uitnodigen voor een bezichtiging doet vermoeden dat meestal niet de nummer 1 het huis ook neemt.
33%quote:Op zondag 7 december 2008 21:12 schreef Destrix het volgende:
Dus als ik het goed begrijp maak ik toch wel kans op dit huisje, omdat ik derde sta!
k moet zeggen dat ik in het verleden heel veel op huizen heb gereageerd, gewoon om te kijken hoe ver ik kwam en dus ook wel het een en ander aangeboden heb gekregen...quote:Op maandag 8 december 2008 11:38 schreef maok het volgende:
Nummer 1 en 2 kunnen ook nog keuze hebben tussen verschillende huizen (omdat ze daar ook hoog komen te staan) en daarom een ander huis kiezen.
Of ze staan voor de zekerheid alvast ingeschreven terwijl ze pas over een paar jaar willen verhuizen en nu dus eerst alles afwijzen om straks in een keer boven aan te staan als ze echt een huis zoeken. (dit laatste geldt natuurlijk niet als je zelf moet reageren op een huis (tenzij dat verplicht is ofzo) maar als er met een meer algemenere wachtlijst wordt gewerkt)
Nee dat telt niet mee, ze letten puur op inschrijfduur.quote:Op zondag 7 december 2008 18:54 schreef Destrix het volgende:
Kijkt een woningbureau alleen naar het rangnummer, of ook wie het meest zo'n appartement nodig heeft?
Stel nummer 1 en 2 hebben al een huisje in de stad, en ik nog niet. Telt dat mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop