Niet, want 1/2 x 1/2 = 1/4quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
NEE SUKKEL, 2xde helft is toch 1![]()
![]()
HOE STOM KAN JE ZIJN ZEG@!1
Jij moet niet zo de wijsneus uit gaan hangen..quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
We hebben kankerentie: Hyves
[..]
Niet, want 1/2 x 1/2 = 1/4doe nou niet zo wijs. 1/2 + 1/2 is wel 1.
Nee hoor, dan heb je nog steeds 2 halve peprnoten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij moet niet zo de wijsneus uit gaan hangen..
als ik 2 halve pepernoten neem, 2keer de helft dus
dan heb ik toch een hele pepernoot
Voeg ze bij elkaar: halve ++++++++++++++++++ halve: Heb je 1quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je nog steeds 2 halve peprnoten.
en als je die bij elkaar doet heb je een hele pepernoot, en niet een kwartquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je nog steeds 2 halve peprnoten.
ja, maar jij rekent dus helft plus de helftquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voeg ze bij elkaar: halve ++++++++++++++++++ halve: Heb je 1
Jullie zijn gewoon domquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voeg ze bij elkaar: halve ++++++++++++++++++ halve: Heb je 1
Iets + Iets =2xietsquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:16 schreef BobbyB het volgende:
We hebben kankerentie: Hyves
[..]
Niet, want 1/2 x 1/2 = 1/4doe nou niet zo wijs. 1/2 + 1/2 is wel 1.
Dat ligt eraan hoeveel er is afgekruimeld toen je de pepernoot door de helft deed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, maar jij rekent dus helft plus de helft
maar dan kom je op ¾ uit
Als je hem breekt heb je 2 halve, dan voeg je ze samen (tegen elkaar aan) en dan heb je 1.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon domje kan nooit een hele pepernoot krijgen van 2 halve, tenzij je ze aan elkaar weet te lijmen.
Godver,ik kan dat topic niet meer vinden voor meer kansloze voorbeelden
Maar samen is het het equivalent aan 1 hele, en niet aan 1/4. SUKKEL LOSER DOMBO NIETSNUT FAALHAAS KANSLOZE RUKKERquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon domje kan nooit een hele pepernoot krijgen van 2 halve, tenzij je ze aan elkaar weet te lijmen.
Zoals ik al zei, er kruimelt altijd wel wat af, dus krijg je nooit een hele terug.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je hem breekt heb je 2 halve, dan voeg je ze samen (tegen elkaar aan) en dan heb je 1.
0,5+0,5= 1
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, dat snap ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
als ik 10ML GHB heb
en dat geef ik aan 2 meisjes
dan krijgen ze allebei 5ML GHB
2meisjes krijgen dus de helft van mijn GHB
als ik dan 1 meisje mee naar huis neem
en ik steek eerst de helft van mijn fallus in haar
en daarna de andere helft
dan zit mijn hele fallus dus in haar
Jij bent niet baasquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er kruimelt altijd wel wat af, dus krijg je nooit een hele terug.
Zegquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar samen is het het equivalent aan 1 hele, en niet aan 1/4. SUKKEL LOSER DOMBO NIETSNUT FAALHAAS KANSLOZE RUKKER
om en nabij dan he, want echte noobs krijgen dan 0.94 ofzoquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent niet baasEen echte baas doet niet aan kruimelen.
Maar anders is 0,5+0,5 dus 0,97
De ONZ'ers enzo jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
om en nabij dan he, want echte noobs krijgen dan 0.94 ofzo
Waarom verwachte ik dat eigenlijk al wel ?quote:
Wat wil jequote:
Je hebt zelf geen mooie tietenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:54 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga eten koken. En Do heeft geen mooie tieten!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Doei. Weer een week erbij voor KoP
Geen idee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ga je nog achter de tienertietjes aan vanavond?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef Silentalarm het volgende:
hoi.ben nu in de bijenkorf. zometeen sushi !
Bloeden ze al?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:02 schreef Devvie het volgende:
OHNOES MN OREN
Ik klikte perongeluk op slipknot
Telefoon-internet?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef Silentalarm het volgende:
hoi.ben nu in de bijenkorf. zometeen sushi !
*Herkenbaar....quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja beetje kutten met mijn nieuwe mob. schijtirritant
jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bloeden ze al?
Slipknot is best relaxte muziek...
Wat een kutgezicht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:10 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check hoe die kop van dat joch verandert.
Mijn eetlust, wat doe je...quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
jaze bloeden net zo erg als die meneer met dat ontplofte potje in zn reet
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
jaze bloeden net zo erg als die meneer met dat ontplofte potje in zn reet
![]()
ja, dat dacht ik ook toen ik hem zagquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eetlust, wat doe je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |