Ja in het hoge noorden gaat het er niet zo ruig aan toe.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in de randstad woont.
Gelukkig kom ik voor de rest nooit op plaatsen waar geschuurd wordt.
Hahaha, klasse. Ik hoorde de dag erna opeens: "Wat heb jij gisteravond nou weer gedaan?" Had dat wijf het halve dorp opgebeld om te vertellen dat ze succes had. Huppakee, weg reputatie.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, dat kan de beste overkomenIk heb een x een slet in een ranzig steegje geneukt
. De volgende dag verjaardag waar zij ook weer was. Een paar andere sletjes hadden mn telefoon gepakt die altijd ergens op tafel slingert, en lazen in mijn verzonden berichten "je slikt toch wel echt de pil he?"
3 minuten later wist iedereen het en ik voelde me kankerdom
edit:
En ook nog een bericht naar jordeeeh: "nou, de mossel is gekraakt"
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahaha, klasse. Ik hoorde de dag erna opeens: "Wat heb jij gisteravond nou weer gedaan?" Had dat wijf het halve dorp opgebeld om te vertellen dat ze succes had. Huppakee, weg reputatie.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hahaha, klasse. Ik hoorde de dag erna opeens: "Wat heb jij gisteravond nou weer gedaan?" Had dat wijf het halve dorp opgebeld om te vertellen dat ze succes had. Huppakee, weg reputatie.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:08 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
heeft die rechter nou een stoppelbaard?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, dat kan de beste overkomenIk heb een x een slet in een ranzig steegje geneukt
. De volgende dag verjaardag waar zij ook weer was. Een paar andere sletjes hadden mn telefoon gepakt die altijd ergens op tafel slingert, en lazen in mijn verzonden berichten "je slikt toch wel echt de pil he?"
3 minuten later wist iedereen het en ik voelde me kankerdom
edit:
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was dan ook flink kwaad. Ten eerste op mezelf, omdat ik zo stom was geweest en op dat wijf dat het gelijk in de krant zet. Like, wtf, hou het voor jezelf ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat heb je voor pauperwijf dan, die dat gelijk gaat vertellen
Dud boh gek onsmakelijkquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:08 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
prima verwoord!
niet meer doen he, kurk_droog.
HAHAHA, WAT EEN DOM WIJF, ZE HEEFT EEN VISNET OVER HAAR HOOFD GETROKKEN!1!!1quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:08 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wut?quote:
uh? ze ging een bank overvallen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHA, WAT EEN DOM WIJF, ZE HEEFT EEN VISNET OVER HAAR HOOFD GETROKKEN!1!!1
Kut.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Devvie het volgende:
HOE VINDEN JULLIE MIJN KERSTBAAS AVATAR TROUWENS!?
epileptisch epischquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Devvie het volgende:
KANKERLELIJK.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Devvie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je weer unbannedquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
hoiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |