=afvallen,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doe jij het cutten? Cutten = afvallen? of vetpercentage verlagen ?
Dat ik hier nog op in ga zeg:quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Fuzzysham het volgende:
Wat is de wetenschappelijke verklaring dat veel alcohol slecht voor je training is?
Ik merk er werkelijk geen flikker van, sterker nog ik ben t meeste aangekomen in periodes dat ik ook flink veel weg zuipte.
N biertje is koolhydraatjes en flink wat kcal. Wat is er mis mee?
Onzin.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja ik wil het dus proberen maarr ik voel mij denk ik echt niet op mijn plekDan moet ik in het grote enge hok met losse gewichten
En ik dacht eerst als ik eerst een soort basiskracht heb dan lukken losse gewichten ook
Toch kan een combinatie van trainen met losse gewichten EN apparaten het beste zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin.
Als je een goede sportschool hebt en dus ook goede begeleiders, dan vraag je gewoon een prive-les aan en laat je je alle oefeningen uitleggen.
Trainen op apparaten is lame en heel cheat-gevoelig. Trainen doe je met gewichten. Punt.
Als dat je allemaal teveel moeite is; dan ga je gewoon een keertje met SHE-tje mee trainen, ik beloof dat ik je niet aan het huilen maak
Dat gaat pas op als je een hele grote jongen bent. Squatten is los bijna onmogelijk met 75kg in je nek.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Toch kan een combinatie van trainen met losse gewichten EN apparaten het beste zijn
O ja vrouwen...quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat gaat pas op als je een hele grote jongen bent. Squatten is los bijna onmogelijk met 75kg in je nek.
Maar voor chicks gaat dit niet op.
Er zijn zeker oefeningen die je zeker met flink wat gewicht beter kan uitvoeren met een machine; maar vrouwen en zeker vrouwen die net beginnen met trainen, moeten met hun dikke reet van de machines af komen en lood pompen.
Ik heb privé les gevraagd en heb ik een schema gekregen met apparaten..quote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin.
Als je een goede sportschool hebt en dus ook goede begeleiders, dan vraag je gewoon een prive-les aan en laat je je alle oefeningen uitleggen.
Trainen op apparaten is lame en heel cheat-gevoelig. Trainen doe je met gewichten. Punt.
Als dat je allemaal teveel moeite is; dan ga je gewoon een keertje met SHE-tje mee trainen, ik beloof dat ik je niet aan het huilen maak
Tony Littlequote:
Laat dat schema eerst maar eens ff zien, bolletje.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb privé les gevraagd en heb ik een schema gekregen met apparaten..
Maar van rigital heb ik een ander (beter?) schema gekregen met losse gewichten..
Nou dan moet ik morgen maar eens die losse gewichten aanpakken denk ik. En als het niet lukt dan ga ik graag met je mee!
Ja goed idee, ik gebruik meestal speed.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef versteegrob het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met vetverbranders? Zit te denken om deze te bestellen
Een pakket met één van de sterkste vetverbranders ter wereld: Stacker 4 (efedravrij) en de beste Fat Blocker: Sportslab Fat Blocker! voor 50 euro, http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=48&products_id=252
Combineer dit met kracht en cardio 3 / 4 keer in de week.
Onzin. Slecht voor je, of totaal nutteloos.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef versteegrob het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met vetverbranders? Zit te denken om deze te bestellen
Een pakket met één van de sterkste vetverbranders ter wereld: Stacker 4 (efedravrij) en de beste Fat Blocker: Sportslab Fat Blocker! voor 50 euro, http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=48&products_id=252
zonde van je geld, ephedra vrije stackers...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef versteegrob het volgende:
Nutteloos wil ik niet zeggen. Als je kijk op forum.dutchbodybuilding.com en op alle winkels online er worden zoveel producten verkocht dat iets wel moet werken lijkt mij. Creatine werkt toch ook goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin. Slecht voor je, of totaal nutteloos.
Voeding + workout > tadaaaaaaaaa vetverbranding
Enige voordeel van apparaten vind ik dat je de spiergroep goed kan isoleren zonder alle kleine spiertjes erbij te pakken, kan in sommigen gevallen handig zijn. En 75kg in je nek is niet zo'n probleem. Zware gewichten squatten enzo, regel een spotter ipv machine.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef SHE het volgende:
Dat gaat pas op als je een hele grote jongen bent. Squatten is los bijna onmogelijk met 75kg in je nek.
Maar voor chicks gaat dit niet op.
Er zijn zeker oefeningen die je zeker met flink wat gewicht beter kan uitvoeren met een machine; maar vrouwen en zeker vrouwen die net beginnen met trainen, moeten met hun dikke reet van de machines af komen en lood pompen.
Er worden ook erg veel afvalpillen verkocht en die werken niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Nutteloos wil ik niet zeggen. Als je kijk op forum.dutchbodybuilding.com en op alle winkels online er worden zoveel producten verkocht dat iets wel moet werken lijkt mij. Creatine werkt toch ook goed.
Maar in combinatie met cardio kan zoiets toch het proces versnellen?
Je bent wel heel naief als je denkt dat de crap uit de fitshops allemaal werken.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Nutteloos wil ik niet zeggen. Als je kijk op forum.dutchbodybuilding.com en op alle winkels online er worden zoveel producten verkocht dat iets wel moet werken lijkt mij. Creatine werkt toch ook goed.
Maar in combinatie met cardio kan zoiets toch het proces versnellen?
Waar zeg ik dat alles werkt ? Ik weet ook wel dat je altijd cardio moet doen om af te vallen. Echter zou ik het niet gek vinden als je dit proces kan versnellen. Je kan toch ook eerder breed worden door creatine te gebruiken dan het niet te gebruiken of is dit ook heel naïef om te denken?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bent wel heel naief als je denkt dat de crap uit de fitshops allemaal werken.
Als er geen werkzame stof in zit, dan doet het ook niets. Daarbij zijn supplementen de meest vervuilde pillen in de omloop. En gebruik je boerenverstand : epehdravrije stackers?? Dat is zoiets als een crackvrije pijp.
Zelfs vitaminenpillen blijken doorgaans maar half de vitaminen en mineralen te bevatten die ze claimen.
Eerst je voeding optimaliseren en je train schema; dan zoeken naar de voor jou lichaam en prestaties noodzakelijke suppletie.
Het domste wat je kunt doen is klakkeloos van een webshop aannemen dat je er een grote knul van wordt.
De oude en vertrouwde stack zoals ik deze een paar postings hierboven postte, is heel effectief. Maar efedrine blijft kutspul. Je moet je afvragen waar je nu eigenlijk voor traint. Voor een sterk, fit en gezond lichaam of voor een vetvrije massa die je eindeloos wilt uitputten?
Ik zou eerst maar eens met het eerste beginnen. Kan je daarna altijd nog beslissen of je nummer 2 heel boeiend vind.
En als je besluit dat je mr. Olympia wilt worden; zoek dan je heil in dingen die bewezen werken en ik kan je nu al vertellen dat dat geen verpulverde plantjes zijn.
Zeg toch duidelijk dat ik het naast mijn training wil gaan gebruiken, is toch niks geks aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef Fugie het volgende:
waarom denk je dat die producten verkocht worden
Wat is er mooier dan instant spieren uit een potje, of instant vet verliezen door een pil. Dat koopt iedereen![]()
Hetzelfde als een iPhone, dat ding is echt zwaar overpriced, maar goede marketing maakt een hoop goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |