En Lindgren ook zeg.. Beetje lopen zwaaien om buitenspel. Bij iedere actie komt hij te laat. Veel te weinig daadkracht, wat een wijf zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oleguer.
Okay, ik ben het eens wd wedstrijd betreft.
EN DALEY BLIND!!!!!!!!!!!!!!.
quote:Op zondag 7 december 2008 @ 13:50 schreef versteegrob het volgende:
Lekker! 2-1 wereld prestatie
Bullshitquote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef TIM-846 het volgende:
Wat iedereen toch in die Enoh ziet.. die jongen heeft 25 minuten leuk gespeeld tegen Feyenoord daarna is het vrij weinig geweest.
Jammer van de uitvoering dan weer. Verder is die bal van Suarez natuurlijk prut.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 13:56 schreef TIM-846 het volgende:
Mooi ingestudeerde vrije trap
Inderdaad. Hij heeft laten zien dat hij het wel kan. Laten we niet vergeten dat hij ook een nieuweling is.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bullshit. Die jongen heeft een paar wedstrijden op rij uitstekend gespeeld.
Afgelopen, nu snel vergeten inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:19 schreef Trancelocator het volgende:
Snel vergeten deze wedstrijd. Godver....
Hierzo...quote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef Bananenman het volgende:
Wie waren die mensen hier die het afgelopen week nog opnamen voor Oleguer?
quote:
PIZZA!quote:Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef Mr.Mills het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH
Ik vond Sulejmani ook wel redelijk.quote:Op zondag 7 december 2008 @ 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Naast Suarez viel ook Vermeer mij niet tegen. De rest ondermaats.
Dat was ik.quote:Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef Bananenman het volgende:
Wie waren die mensen hier die het afgelopen week nog opnamen voor Oleguer? Het is toch vandaag voor de zoveelste keer weer duidelijk geworden dat die gast nog te slecht is om de bank warm te houden bij FC Eindhoven. En dat staat dan in de basis bij Ajax. Echt NIET te geloven, wat is die gozer slecht. Flikker hem alsjeblieft op het eerste de beste vliegtuig naar Barcelona en ruil hem voor een zak pepernoten
Verder was natuurlijk het hele team vreselijk slecht, maar deze kutspanjool stak er wel weer met kop en schouders bovenuit. Suarez was vandaag eigenlijk de enige die een voldoende verdiende. En redelijk debuut van Blind misschien, in ieder geval een harde werker. Snel vergeten deze wedstrijd in ieder geval
Hij past zich gewoon heel erg snel aanquote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef Reeve het volgende:
Waarom gaan ze allemaal voor eigen succes!
En wat is die Oleguer drama zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |