Sanne Vogelquote:
Nou inderdoadquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:39 schreef damsco het volgende:
nieuwe slowchatzonder de vaste losers
Ah, ok. Een vriend van mij zit in een rapgroep en heeft een 'fan' die op dat meisje lijkt, al is ze 17 ofzo.quote:
Is idd een stuk gezelliger zo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:39 schreef damsco het volgende:
nieuwe slowchatzonder de vaste losers
hyvesquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Ah, ok. Een vriend van mij zit in een rapgroep en heeft een 'fan' die op dat meisje lijkt, al is ze 17 ofzo.
Mag ik je hyves Crane?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:41 schreef Crane het volgende:
[..]
Is idd een stuk gezelliger zo.
O ja: TSkutklacht
Dat is sanne niet!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
http://sannev93.hyves.nl/fotos/310004441/0/diO8/
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik keek voor het eerst in maanden weer op m'n Hyves. Staat er bij tikken oid "Chris laat een zeepje vallen voor je". Wtf?
Pas sinds kort een profiel ofzo, of hebben echt zo weinig mensen in je kennisenkring hyves?quote:
Nee had hem laatst verwijderd en ik heb niets met hyves... Maarja peer pressure.. daarnaast hoeveel van de 353 mensen spreek je serieus wel eens...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Pas sinds kort een profiel ofzo, of hebben echt zo weinig mensen in je kennisenkring hyves?
Naja als je wat ouder bent heb je natuurlijk ook veel minder bekenden op Hyves. Denk dat het zoiets isquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Pas sinds kort een profiel ofzo, of hebben echt zo weinig mensen in je kennisenkring hyves?
Tssk, ik heb speciaal voor jou twee superharde bazenposts gemaakt man, lang geleden.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:51 schreef Crane het volgende:
Klopt, ik heb 3 kwart van m'n lijst minimaal 2 maanden niet gesproken.Maar ik vind een beetje met foto's pimpen enzo altijd wel leuk.
Uhm dus je bent een kloon van Nickolaus.Maximillian of andersom?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:50 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Tssk, ik heb speciaal voor jou twee superharde bazenposts gemaakt man, lang geleden.
Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.
'Mensen die extreeem positief doen over hun beperking
Dr. Crane
Ik zat ook al te zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhm dus je bent een kloon van Nickolaus.Maximillian of andersom?
ze is maar dikquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is sanne niet!!
http://forum.mokkels.nl/6-movies-binnenland/8993-sanne-vogel.html
owja ze is inderdaad fokking dikquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:00 schreef damsco het volgende:
[..]
post eens foto van jezelf dan schatje
Ze heeft wat vet omt botquote:
Gewoon goed eten en sporten man. Ik ben ook in 2 jaar tijd enorm gegroeid in de sportschoolquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze heeft wat vet omt bot
Beter dan een gratenpakhuis, want dat ben ik al...
Uiteraard wacht ik nu op foto's van jou voor de vergelijking
Ik ben het beste van beide wereldenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uhm dus je bent een kloon van Nickolaus.Maximillian of andersom?
Jaquote:
Meh, niet echt nodigquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:01 schreef damsco het volgende:
[..]
Gewoon goed eten en sporten man. Ik ben ook in 2 jaar tijd enorm gegroeid in de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |