Er moet natuurlijk wel tijd overblijven voor Mr. Brightsidequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
Justice![]()
Make My Dayhelaas toch de "saaie" radio-edit
Als de volledige versie was gedraaid was er geen plek meer geweest voor Mr. Brightside.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
Justice![]()
Make My Dayhelaas toch de "saaie" radio-edit
9 minuut nog watquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als de volledige versie was gedraaid was er geen plek meer geweest voor Mr. Brightside.
[edit]
Wat Marc zegt!
Morgen doe ik de hele dag John Bakker na.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Keep the volume up at one louder!!!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Morgen doe ik de hele dag John Bakker na.
"Huh?"
Dus jij hebt bij de goed heiligman op schoot gezeten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:50 schreef on_air het volgende:
Verrassings Sint in het café. Sint houdt van champagne meisjes. En laat ik nou net van champagne houden.
Niet nodig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus jij hebt bij de goed heiligman op schoot gezeten?
0%quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:55 schreef on_air het volgende:
Rudy; wat zijn de kansen voor The Veronica's - Untouched.
It was only a kissquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef on_air het volgende:
It started out with a kiss, how did it end up like this..
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:56 schreef on_air het volgende:
It started out with a kiss, how did it end up like this..
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, wij zijn weer weg... tot volgende week!!
Ass-kickin'.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik had het ook alleen maar over de kansen van vandaag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Mweeh. Het is best een lekkere beat. Het wil wel.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Johquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen maar over de kansen van vandaag.
MAM! Jij raadt nooit....quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar hopen dat Rudy geen boete krijgt van het Commissariaat van de Media wegens veelvuldig reclame maken voor een bepaalde snoepreep.
Euh...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je echt oud als je die nog kent
on_air is nog fris en fruitig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan ben je echt oud als je die nog kent
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb net iemand wakker ge-sms-st. met al dat muzikaal geweld
ik tel 3 heerlijke platen achter elkaar. nu de nieuwe Slipknot nog er achter aanquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Heerlijk rustig chanson. [ afbeelding ]
Trusten Roel !
Beide ontbreken op het moment.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
on_air is nog fris en fruitig.
Vijfde.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Weer Miami Ink kijkend, wil ik mijn derde
Best graag, tja verslavend.
En nie een beetje!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij de vijfde?
ik de derde.... Maar wel gelijk toch? verslavend?
Dus...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:17 schreef on_air het volgende:
Zou Giel het waarderen dat ik een foto van zijn vriending heb met chocolade druipend van haar handen voor haar foef?
Tis dat hier nog wat anti's in NL zijn, anders was er al 1tje op de pols gezet!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:18 schreef on_air het volgende:
[..]
En nie een beetje!
Het is dat ik bepaalde richtlijnen voor de tattoo's heb, anders zat ik al onder.
Dat dus!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:23 schreef -Hans- het volgende:
Van voor naar achter van achteren naar voor. Wat een plaat. Bizar !
Wat 'n track he...!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:23 schreef -Hans- het volgende:
Van voor naar achter van achteren naar voor. Wat een plaat. Bizar !
Van Giel's freunding?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tis dat hier nog wat anti's in NL zijn, anders was er al 1tje op de pols gezet!
Maar binnenkort maar aan de been "sleeve" gaan werken!!!
(@ foto:![]()
)
komt ze bekend voor?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
Een Realdoll in de stu stu studio.
Avond ST![]()
... Ben de naam kwijt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie is zijn vriendin tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |