Ik dacht even dat je wist van wie welke kloon was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoef je ook geen expert voor te zijn he? Ff klikken op verdachte namen en je ziet meteen wie al in geen eeuwigheid hebben gepost. Ik was mijn TanjaFan wachtwoord en e-mail adres kwijt
Die had ik lekkahhhquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
LAPO
Ik bedoelde: Liever wel een maand of drie vast daaro.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow.Bummer, ik had jou wel als heel avontuurlijk ergens eigenlijk
Nee, maar wel dat het een kloon was. (of het vermoeden)quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je wist van wie welke kloon was.
quote:
Nee joh, als je je kloons regelmatig uit de kast trekt dan heeft LS niets doorquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je wist van wie welke kloon was.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
Met een zure winares die ik eigenlijk van harte een vette harde schop onder haar hol wil verkopen..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
Met een zure winares die ik eigenlijk van harte een vette harde schop onder haar hol wil verkopen..
Ik heb het iig geprobeerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
En Heidi zo z'n best doen met z'n Lapo's
Maar ook een verdiende winnaar in het schouderklopjes topicquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Muck het volgende:
Een hele dikke schouderklop voor LekkerSimpel is zeker op zijn plek
Geheel belangeloos en uit eigen beweging bood hij aan om de stemmen voor de Sinterklaas-wedstrijd te tellen en heeft daarmee de PR een heleboel werk uit handen genomen. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat we hier heel erg blij mee zijn
LekkerSimpel, hartstikke bedankt voor je hulp!
Vond het echt ruk !!! sorryquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha neeeee ik ben echt heel blij![]()
Tsss!
Ik deed het juist niet om de prijs, snap dat dan
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.
dan kun je vast wel iemand blij maken met je prijs, of je laat de eerste keus aan de tweedeplaatsquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha neeeee ik ben echt heel blij![]()
Tsss!
Ik deed het juist niet om de prijs, snap dat dan
Neukenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb tijdens een therapie geleerd dat je als je iets krijgt net moet doen of je er blij mee bent.![]()
Ik was vroeger ook gewoon eerlijk, maar dat heb ik mezelf dus afgeleerd.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was vroeger ook gewoon eerlijk, maar dat heb ik mezelf dus afgeleerd.
Oh, dat rijdt wel zuinig, maar de benzineprijs is alweer flink gezakt, dus dan heeft ze geen Prius meer nodigquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
We hebben allemaal op een zeikwijf gestemd dat een Toyota Prius als hoofdprijs had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |