Flikker eens opquote:
gaf mij de lapo dan. Ik had geweldige plannen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef IQM het volgende:
Kut-Bt, die niks tofs als titel of thema weet te verzinnen. Blame her.
Kopen? 10 euro.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gaf mij de lapo dan. Ik had geweldige plannen.
Sorry, maar goede TT's hou ik voor mezelf. Ik maak tenslotte de beste TT'squote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef IQM het volgende:
Kut-Bt, die niks tofs als titel of thema weet te verzinnen. Blame her.
Nu nog de lapo....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar goede TT's hou ik voor mezelf. Ik maak tenslotte de beste TT's!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar goede TT's hou ik voor mezelf. Ik maak tenslotte de beste TT's!
Ik heb er niet echt veel van gelezen aangezien ik een seksverhaal verwachtte. En moet gvd nog 15 dagen wachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het nog best geil trouwensmaar geen idee of het dat voor mannen nou ook is.
Duidelijk door een vrouw geschreven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het nog best geil trouwensmaar geen idee of het dat voor mannen nou ook is.
heeey wie is dat?quote:
Ja ik denk ik val binnen en pak meteen de LAPO aber neinquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Duidelijk door een vrouw geschreven.
Oeh, ik weet niet of ik dit moet doen, oeh wat gaat er gebeuren, oeh je beveelt me dingen, oeh je slaat me op m'n tiet.... En toen ben ik gestopt met lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |