Daaromquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
Bij Guido moet ik denken aan dit :
[ afbeelding ]
WTF?quote:
Kijk nou, dat is het ultieme voorbeeld van een echte man!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:06 schreef Salsaneck het volgende:
Bij Guido moet ik denken aan dit :
[ afbeelding ]
En jij als vader bent het niet eens met de naam?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Schokbreker het volgende:
... is dus vanmorgen bevallen van een zoon.
Klacht: Ze noemen hem Guido
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:06 schreef AngerManagement het volgende:
Pics or it didnt happen.
Ik zie er genoeg te veel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:47 schreef Krentenbol. het volgende:
Die Guido figuren, bestaan die ook in Nederland?
Gelukkig niet zeg!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En jij als vader bent het niet eens met de naam?
Iemand die zich verzorgt en er niet als een alto bijloopt is niet direct een guido hoor.quote:
Sinaasappeltjeshuid? Ik raad je aan om 1x naar Hollywood te rotterdam te gaan. Een waar paradijs waar menig guido te vinden isquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Iemand die zich verzorgt en er niet als een alto bijloopt is niet direct een guido hoor.Ik heb (gelukkig) nog nooit een 'echte' guido gezien.
Daar kom ik al 5 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sinaasappeltjeshuid? Ik raad je aan om 1x naar Hollywood te rotterdam te gaan. Een waar paradijs waar menig guido te vinden is
Wat dacht je ervan om beide niet te nemen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef Rumille het volgende:
Gydo kan nog, maar Guido is een beetje jammer.
Die mag in het nieuwe jaar kersen plukken, een conference houden is blijkbaar niet zijn ding.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Guido Weijers probeert ook op een Guido te lijken.
[ afbeelding ]
True, maar ik ken 3 normale Gydo's en 2 'Guido's' die Guido hetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om beide niet te nemen?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind Guido wel een mooie naam eigenlijk!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind Guido wel een mooie naam eigenlijk!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:06 schreef AngerManagement het volgende:
Geboortekaartje Pics or it didnt happen.
Jijzelf?quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:25 schreef BigKahuna het volgende:
ik ken één guido en dat is een kankerkneus
Het zijn nou niet mijn favoriete buren, we zeggen elkaar niet eens gedagquote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Wie voed zijn kind accessoire zó op!?quote:
Half Tokkie Nederland denk ik zoquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wie voed zijn kind accessoire zó op!?![]()
![]()
Maar je weet dus wel dat ze bevallen is, en welke naam ze hun kind geven?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:20 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Het zijn nou niet mijn favoriete buren, we zeggen elkaar niet eens gedag
Ik denk niet dat ik een kaartje krijg
Ja, want gelukkig ben ik niet doofquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:43 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Maar je weet dus wel dat ze bevallen is, en welke naam ze hun kind geven?
HOAX
Nog een Hoax.quote:Op zondag 7 december 2008 17:37 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ja, want gelukkig ben ik niet doof
En als je zo'n rose ooievaar ziet, en ze hoort zeggen dat het kind Guido heeft, dan is het 1+1=2.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |