Waar haal je die kankeronzin nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:42 schreef Salvad0R het volgende:
Wanneer vuurwerk verboden wordt, gaat er een stuk meer gesloopt worden. Reken maar van yes. Idiots.
Uit iets heel tofs, genaamd "logica".quote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:43 schreef Superfast het volgende:
[..]
Waar haal je die kankeronzin nou weer vandaan?
Jouw ongefundeerde logica jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Uit iets heel tofs, genaamd "logica".
Ja, want het is natuurlijk helemaal niet logisch dat mensen naar ander vertier gaan zoeken ten tijde van de Kerstvakantie, wanneer vuurwerk verboden is.quote:
Dat er door het vuurwerk juist meer schade ontstaat heb je vast met je zielige ITO hoofd nog niet bedacht?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk helemaal niet logisch dat mensen naar ander vertier gaan zoeken ten tijde van de Kerstvakantie, wanneer vuurwerk verboden is.![]()
Retard.
Ja man, die rotjes, daar blaas je zo een auto mee op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:13 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat er door het vuurwerk juist meer schade ontstaat heb je vast met je zielige ITO hoofd nog niet bedacht?
Dumbass
Ben je bang dat ze je sterretjes afpakken ofzo?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja man, die rotjes, daar blaas je zo een auto mee op..
Ehm, wat ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:16 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze je sterretjes afpakken ofzo?
Met een rotjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:23 schreef Salvad0R het volgende:
Ik ben er bang voor dat mijn ruit/jouw ruit wordt ingegooid of mijn auto in brand wordt gezet, etc, wanneer die smerige laffe bemoeizuchtige retards vuurwerk verbieden.
Ga vooral door met je ziekelijke bemoeizucht.
Okay, je bent nu officieel gedegradeerd tot discussie-onwaardige. Gefeliciteerd en veel plezier op Fok! in de toekomst.quote:
Nu pas?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:40 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Okay, je bent nu officieel gedegradeerd tot discussie-onwaardige. Gefeliciteerd en veel plezier op Fok! in de toekomst.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:53 schreef Salvad0R het volgende:
Welke schade dan? Die stukjes papier op straat? Of wat.
Denk je dat dat buitenlandse spul wat hier binnenkomt wanneer ze vuurwerk verbieden minder schadelijk is?
Ik vat werkelijk geen ene reet van die bemoeizuchtige vuurwerkhatende no-lifers.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:55 schreef Roux het volgende:
Dat 'onderzoek' waar jij mee op de proppen komt is echt ronduit belachelijk te noemen. Ik zie alleen maar opsomming van een paar getalletjesMaar de uitkomst is dan ook niet zo verassend gezien de opdrachtgevers van het onderzoek.
Er wordt totaal geen direct verband aangetoond tussen het gebruik van vuurwerk en de kosten van schade/verwondingen. Sowieso zie ik verder totaal geen enkele onderbouwing in het 'onderzoek' waardoor het gewoon compleet ongeloofwaardig is.
Daarbij is het zo dat met legaal consumenten vuurwerk amper iets aan te richten valt. Het overgrote deel is ten gevolge van het veel zwaardere illegale vuurwerk wat niet in NL te krijgen is. Wanneer in NL het vuurwerk verboden wordt gaan meer mensen illegaal vuurwerk uit het buitenland halen waardoor er juist meer problemen zullen ontstaan.
Ja dus? Waar is de onderbouwing dan dat al die schade direct gevolg is van vuurwerk? Er wordt zat andere schade aangericht door brandstichting, stenen/flessen gooien, vechtpartijen, molotov cocktails noem maar op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 04:59 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik heb gegevens verzameld van diverse gemeenten, ziekenhuizen en onderzoeksbureau's, zoals TNO."
Concreet genoeg
Cijfers + bron :quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:05 schreef Roux het volgende:
[..]
Ja dus? Waar is de onderbouwing dan dat al die schade direct gevolg is van vuurwerk? Er wordt zat andere schade aangericht door brandstichting, stenen/flessen gooien, vechtpartijen, molotov cocktails noem maar op.
Juist ja, dat is dus dat zogenaamde onderzoek waar ik het over had. Bedankt dat je het er even hebt bijgehaald. Heb je het zelf ook al eens bekeken? Ik denk haast van niet. Want als je het wel had bekeken dan had je wel ingezien dat ál die kosten in dat lijstje onmogelijk toegerekend kunnen worden aan het afsteken van vuurwerk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
Cijfers + bron :
http://www.staakthetvuren(...)rk%20calculaties.pdf
Kijk en huiver:
Wederom bevestigt wat velen al jaren roepen.
Afschaffen die miljoenen kostende onzin
quote:Voor wat het vuurwerk betreft worden de problemen in beperkte mate veroorzaakt
door legaal vuurwerk. Illegaal vuurwerk en allerhande geknutsel met vuurwerk
leveren meer problemen op. Omdat handhaving al zo’n enorme opgave is bij
de jaarwisseling, lijken inspanningen die ertoe leiden dat (het afsteken van)
vuurwerk dat nu legaal is wordt verboden gedoemd te mislukken of zelfs
contraproductief.
Een onderzoek van de politieacademie is opeens wel dubbelblind?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 05:39 schreef Roux het volgende:
[..]
Juist ja, dat is dus dat zogenaamde onderzoek waar ik het over had. Bedankt dat je het er even hebt bijgehaald. Heb je het zelf ook al eens bekeken? Ik denk haast van niet. Want als je het wel had bekeken dan had je wel ingezien dat ál die kosten in dat lijstje onmogelijk toegerekend kunnen worden aan het afsteken van vuurwerk.
Laten we eens naar het volgende onderzoek van de politieacademie kijken:
http://www.minbzk.nl/aspx(...)selingsonderzoek.pdf
Lees dan vooral even hoofdstuk 7
[..]
Nu is het ineens zo dat door het consumentenvuurwerk het illegale niet aangepakt kan worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |