Nog genoeg tijd om te oefenenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wou dat ik dit kon
In september ga ik trouwen, het zou funny zijn om zelf te taart te gaan bouwen, haha!
Als je met Visa of Paypal betaalt, zijn je aankopen altijd verzekerd. Komt het niet aan, dan maak je daar melding van en dan regelen zij het verder. Verder zijn bedrijven in Engeland echt niet minder betrouwbaar dan Nederlandse, net als hier zullen ze waarschijnlijk gewoon de goederen opnieuw sturen wanneer het niet is aangekomen. Eventueel kun je eerst navragen of je moet tekenen voor het pakket.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Nouwk het volgende:
Had ik een heel bericht getypt, kan ik het opnieuw doen
Maar wat een leuk taart Trulvy, goed dat het nu gelukt is, erg origineel bedacht ook!
Maar ik zit er over te denken om te bestellen in Engeland, omdat de pond nu zo ongelooflijk laag is (vandaag zelfs maar 0,90 cent en dalende!). Niet alleen omdat in Engeland zo veel verkrijgbaar is, maar ook omdat de fondant bijvoorbeeld de helft kost als wat ik er hier voor betaal in de goedkoopste winkel. Kan het misschien op laten halen door een vrachtbedrijf dat naar Londen moet, maar weet niet wat dat kosten gaat. Vind het eng om voor zoveel geld te bestellen en dat het dan niet aankomt!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:51 schreef Taartje het volgende:
Of kun je ook decoreren terwijl het kapsel nog bevroren is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |