abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65052573
Welke taartwinkel? Ik zoek altijd nieuwe, dus ik ben wel op zoek naar adresjes!
pi_65053634
Ik ga in Den Bosch naar de Taartwinkel, ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Bevalt de winkel me niet en wil ik wel vaker taarten bakken bestel ik de volgende keer via de leukstetaartenwebshop.
pi_65055487
Schijnt een heeelee leuke winkel te zijn, wil er ook nog eens heen
pi_65060361
Ik ben vorige week bij de Taartenwinkel in Den Bosch geweest. Leuk en overzichtelijk winkeltje, met best wel veel spulletjes. En de bescuitmix van haar eigen merk werkt echt geweldig, en smaakt super!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_65068018
Sinds ik een poosje geleden twee kookboeken heb gekregen ben ik een beetje aan het bakken geslagen, en ik wilde mezelf nu ook eens wagen aan het decoreren van een taart. Ik heb alleen nog wel een paar vraagjes, misschien dat jullie me kunnen helpen?

Ik ben aan het rondkijken op die site van deleukstetaartenshop. In mijn winkelwagentje liggen nu marsepein (1 kilo, ik heb hier een aantal keer gelezen dat marsepein betrekkelijk eenvoudig is om mee te werken, klopt dat?), 2 kleurstoffen (roze en groen, m'n lievelingskleuren, van het merk Sugarflair), en vlindertjesuitstekertjes (die eigenlijk voor koekjes zijn). Hiermee kom ik toch al een heel eind, om het gewoon eens een keertje uit te proberen? Ik zie mezelf nog geen kikkers kleien, dus ik wilde gewoon vlindervormpjes op de taart plakken, of zo. .

En over de taart zelf (is dat het kapsel? ), kan ik daar een Moskovische taart voor gebruiken? En daar misschien jam tussen smeren of zo?

Alvast bedankt, experts. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65069640
Daar kom je een heel eind mee DaD

Ik heb geen idee wat Moskovische taart is dus daar kan ik je geen antwoord op geven ik gebruik altijd de mix van die website voor het kapsel
Je kunt er idd gewoon jam tussensmeren of slagroom of wat je lekker lijkt.
pi_65069768
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Daar kom je een heel eind mee DaD

Ik heb geen idee wat Moskovische taart is dus daar kan ik je geen antwoord op geven ik gebruik altijd de mix van die website voor het kapsel
Je kunt er idd gewoon jam tussensmeren of slagroom of wat je lekker lijkt.
Dank je wel! Ik heb die dingen besteld en ook nog eetbare glittertjes. Het meisje in mij werd wild, dus die kon ik niet weerstaan. .

In m'n kookboek staat een recept voor moskovische taart als basis voor een versierde taart, dus het lijkt me dat dat wel kan... Het is een simpel klopdeeg van bloem, suiker, boter en eieren.
pi_65070197
DaD, volgens mij is Moskovic zo'n beetje hetzelfde als een kapsel van biscuitmix, Beiden zijn heel erg luchtig, en dat is bij het decoreren van een taart, die al machtig wordt van de versiering, erg fijn.
pi_65070353
Moskovische taarten is prima, dat gebruik ik zelf ook en iedereen vindt het altijd errug lekker! Je boodschappenmand is goed hoor voor een probeersel! Marsepein of fondant kun je beiden gebruiken, gewoon proeven wat je lekkerder vindt, het werkt beiden wel gemakkelijk hoor! Wanneer kunnen we je mooie taart zien?:D
pi_65070378
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef Taartje het volgende:
DaD, volgens mij is Moskovic zo'n beetje hetzelfde als een kapsel van biscuitmix, Beiden zijn heel erg luchtig, en dat is bij het decoreren van een taart, die al machtig wordt van de versiering, erg fijn.
Ok, geweldig. . Dank jullie wel! Als het resultaat niet compleet belachelijk is zal ik een foto plaatsen.
pi_65070505
Mijn is komende zondag jarig, en dat was natuurlijk een goed excuus voor een klein taartje.

Ben nog niet helemaal tevreden. Misschien dat ik zijn leeftijd er ook nog op zet, het is natuurlijk een verjaardagstaart. Ik heb alleen geen cijferuitstekers. Iemand nog een slimme tip?
pi_65070717
Bij de hema hebben ze van die ronde blikjes bij bakspullen, 5 en 7 euro geloof ik, die verkopen ze in taartwinkels voor een tientje of meer... Alle letters of alle cijfers in een blik Erg handig en leuke letters!

Maar leuk gedaan, dat bolletje (Heb je een actiontaartdoos? hij lijkt op de mijne ) Ga je de taart nog invirezen of niet?
pi_65071915
Leuk hoor taartje en jou heet hetzelfde als mijn

Bij de Xenos en bij Cook and co hebben ze ook vormpjes die stukken goedkoper zijn ow en bij de Marskramer ook, maar weet niet of jullie die winkel ook kennen aangezien ik er nog nooit van had gehoord voor die hier kwam te zitten
pi_65072049
Ik kon ze zelf bij de Xenos niet vinden, ze hadden alleen boerderijdieren en gigasterren enzo. Wat is een Cook en co? Marskramer ken ik dan weer wel, maar die zit hier niet meer!
pi_65072611
Hebben jullie geen Cook and Co

Superleuke winkel met allerlei spullen om te koken (duh )
De winkel is helemaal verdeeld in aparte "hoeken" voor dingen die bij elkaar horen. Een Chocolade afdeling, een Pasta afdeling een bakafdeling een tapas afdeling...naja afdeling klinkt groot maar is t niet echt, maar ze hebben wel superleuke spullen
pi_65077412
Bla_Bla_Bla, wat toevallig. Wordt de jouwe zondag ook 23? Want dan wordt het verdacht...

Okee, dan zal ik toch eens gaan rondkijken. Ik heb het setje letters van de Hema, maar die heb ik al een paar jaar geleden gekocht. Kon ze hier bij de Hema laatst ook niet meer vinden, cijfers ook niet. Cook en Co ken ik wel, daar zal ik eens rond gaan kijken!
pi_65078163
De Cook en Co klinkt geweldig Taartje, zal ik anders hier eens voor je kijken of ze er nog zijn als je niets vinden kunt?
pi_65081068
Als je dat zou willen doen, super! Kon op de website van Hema ook niets vinden, helaas. De taartdoos is inderdaad van de Action, fijn ding! Lekker ruim, en nu kunnen taarten ook daarin in de schuur koel staan, in plaats van dat ze veel ruimte innemen in de koelkast. Heb er ook een draaiplateau gehaald, die is ook echt een aanrader!
pi_65081247
Het schijnt dat ze zelfs in de aanbieding zijn nu, ik heb morgen een uurtje pauze, zal kijken of ik het red om snel de stad in te gaan!
pi_65089888
Vanmorgen in de taartwinkel in den bosch geweest. Leuk winkeltje, heel veel spulletjes, maar helaas niet alles wat ik wilde hebben. Het is altijd leuk om te snuffelen en te shoppen, maar een volgende keer bestel ik online. Daar hebben ze toch meer keus en is het wat goedkoper. Moet je natuurlijk wel veel bestellen zodat je de verzendkosten eruit hebt.
pi_65093357
Ik ben bijna klaar met de koksopleiding maar dit leer je daar niet!!:(
Weet iemand een site ofzo waar beschreven staat hoe ik dit precies kan maken.
Kapsel weet ik wel.

Gr.Melanie
Complicated mind, manuel recommended,
Not easy to understand, but very understanding.
pi_65098416
D-Reamz op de leukstetaarten.nl staat een hele hoop info, daar kun je vast iets mee om te beginnen

@Taartje hihi nee die van mij is al iets ouder en niet binnenkort jarig

@Nouwk de Cook and Co IS idd geweldig
pi_65105101
Wow, ik heb gister een bestelling geplaatst bij de leukste taarten shop, en het is nu al bij de chauffeur onderweg naar mij. Echt geweldig! Ik kan dit weekend aan de knutsel. .
pi_65106570
Wat een leuke taartjes hier.
pi_65106964
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:23 schreef Deliah het volgende:
Wat een leuke taartjes hier.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')