Ik gok dat je misschien 3 van die nummers kentquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt waar, wat een kutmuziek
Ze doet altijd lief op m'n last.fm-account.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
De naamkenner
Ze is zeker leuk ja
Ik heb even gekeken, maar ik ken er geen eenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik gok dat je misschien 3 van die nummers kent
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar ik ken er geen een
WAT HIJ ZEGT!quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt waar, wat een kutmuziek
Ook voor jou geldt:quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik gok dat je misschien 3 van die nummers kent
Dat zegt meer over jou.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb dat meisje eens toegevoegd
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb dat meisje eens toegevoegd
Dat daar ook nog zoveel over te vertellen valt is al helemaal triestquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:11 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gipsfetisjisme
Zotheid, gemiste kans.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:11 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gipsfetisjisme
Zotheid, gemiste kans.
quote:Een gipsfetisjisme (Engels : cast fetish, afkomstig van cast (gipsverband)) is één van de talrijke seksuele fetisjismes. Deze mensen, casters genaamd, vinden het opwindend om gipsverband te dragen, bij anderen gipsverband te mogen aanleggen en/of derden met een ingegipst lichaamsdeel te aanschouwen.
Ik ben minderjarig dus dat zal wel loslopenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:13 schreef Jenglejack het volgende:
Trouwens, ik bedenk me ineens.
Dalijk is het een lok-meid voor pedo's
quote:Casters
Casters zijn mensen die vooral kicken op het mogen aanleggen van gipsverband bij een castee, die er dan – op zijn beurt – op kickt om ingegipst te worden (zie beschrijving hierboven). !!! Belangrijk : de meeste gipsfetisjisten zijn niet enkel caster, castee of admirer, maar kunnen in meerdere tot soms zelfs alle categorieën ondergebracht worden.
Hahaquote:
Ik ben 19quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig dus dat zal wel loslopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |