Hij zei pas geleden dat hij spandoeken met Bosz oprotten erop onfatsoenlijk vond. Hoe zullen we die foute vinger noemen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef MaxC het volgende:
Die vinger naast hem in de aflevering van vandaag
Probeer eens te Googelen, dan vind je wel het een en ander. Hier heb je bijvoorbeeld een oud Voetbal Insite-je, met links naar nog oudere, van o.a. het EK.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:47 schreef Superfast het volgende:
Weet iemand hier hoe je afleveringen van lang geleden terug kunt kijken?
Er is wel een soort van archief anders had je dit ook niet kunnen checken:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)edateerdeTrainer.htm
Ludiek?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij zei pas geleden dat hij spandoeken met Bosz oprotten erop onfatsoenlijk vond. Hoe zullen we die foute vinger noemen dan?
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:58 schreef MaxC het volgende:
Die vinger naast hem in de aflevering van vandaag
Lekker subtiel ook.quote:
Viel mij idd ook al op. Soms van die sci-fi piepjes en glitchjes erdoor..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:04 schreef Kriegel het volgende:
Wtf is er vandaag met het geluid? Net of ie door een telefoon staat te praten. :/
Ik weet dan ook wel bijna zeker dat 1 vd leden van de redactie of het camerateam een dolletje met hem uit hebben gehaald. Met andere woorden.. Hij was er niet van op de hoogte dat dat ding er stond toen ze aan het filmen waren..quote:Op donderdag 25 december 2008 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Raar, die middelvinger. Veel te ordinair voor Johan om zoiets als grap te gebruiken.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef DrDentz het volgende:
Degene die dat geflikt heeft krijgt een flinke berisping van Johan, daar krijgt een paard koe de hik van.
Vooral: "Je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop.. Want je moet eens leren luisteren"quote:
Mooie compilatie blijft dat. En dan Appleknockers Flophouse op het eindquote:
Of gewoon de spelers van Feyenoord, de uitvoerders die er niks van baken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bosz kapot maken zou een mooi stokpaardje zijn!
En wie is er ook alweer verantwoordelijk voor de spelers die gehaald zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Of gewoon de spelers van Feyenoord, de uitvoerders die er niks van baken!
Altijd naar het bestuur wijzen is erg makkelijk hé.
Komt er een boek over VI?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef TLC het volgende:
Leuke column van Bert Nederlof in de VI (op de plaats waar die normaal van Johan staat).
Ik ben benieuwd naar dat boek over Voetbal International, ga 'em zeker in huis halen
Ja, geschreven door Bert Nederlof himselfquote:
quote:De snoeiharde kritiek die loskwam na zijn ontslag, heeft hem diep geraakt. Tussen Van Hanegem en zijn voormalige televisiecollega Johan Derksen komt het daarom nooit meer goed. "Ik vind het raar dat mensen iets aannemen van iemand die niets voorstelt en nooit iets heeft gepresteerd. Waar Derksen heeft gevoetbald, hebben de geiten geen eten. Zo schrijft hij ook. Hij is nooit mijn vriend geweest. Ik weet niet waar hij het op baseert als hij dat schrijft.'' (AD/Sportwereld)
Inderdaad, ik heb hem altijd al zo'n irritant figuur gevonden. Mooi dat hij nu door de mand gevallen is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Omnifacer het volgende:
Erg makkelijke kritiek van Van Hanegem weer... Die man moet gewoon gaan figuurzagen ofzo
+5quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Omnifacer het volgende:
Erg makkelijke kritiek van Van Hanegem weer... Die man moet gewoon gaan figuurzagen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |