Mooie compilatie blijft dat. En dan Appleknockers Flophouse op het eindquote:
Of gewoon de spelers van Feyenoord, de uitvoerders die er niks van baken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bosz kapot maken zou een mooi stokpaardje zijn!
En wie is er ook alweer verantwoordelijk voor de spelers die gehaald zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Of gewoon de spelers van Feyenoord, de uitvoerders die er niks van baken!
Altijd naar het bestuur wijzen is erg makkelijk hé.
Komt er een boek over VI?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef TLC het volgende:
Leuke column van Bert Nederlof in de VI (op de plaats waar die normaal van Johan staat).
Ik ben benieuwd naar dat boek over Voetbal International, ga 'em zeker in huis halen
Ja, geschreven door Bert Nederlof himselfquote:
quote:De snoeiharde kritiek die loskwam na zijn ontslag, heeft hem diep geraakt. Tussen Van Hanegem en zijn voormalige televisiecollega Johan Derksen komt het daarom nooit meer goed. "Ik vind het raar dat mensen iets aannemen van iemand die niets voorstelt en nooit iets heeft gepresteerd. Waar Derksen heeft gevoetbald, hebben de geiten geen eten. Zo schrijft hij ook. Hij is nooit mijn vriend geweest. Ik weet niet waar hij het op baseert als hij dat schrijft.'' (AD/Sportwereld)
Inderdaad, ik heb hem altijd al zo'n irritant figuur gevonden. Mooi dat hij nu door de mand gevallen is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Omnifacer het volgende:
Erg makkelijke kritiek van Van Hanegem weer... Die man moet gewoon gaan figuurzagen ofzo
+5quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:21 schreef Omnifacer het volgende:
Erg makkelijke kritiek van Van Hanegem weer... Die man moet gewoon gaan figuurzagen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |