En de vraag kwam van Peter Bossequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef Bklein het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)weShirtBoycotten.htm
"Bruins is een begenadig talent"
Hij gaat ook geweldig door het lint over het nieuwe Feyenoord shirt
Het viel me gisteren op TV ook op dat z'n kop wat dikker wordt, maar op zich ziet het er wel iets gezonder uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:30 schreef Merkie het volgende:
Johan wordt wel weer erg dik.
zou dat kuchje na "Ik heb hier een aantal hele aantrekkelijke secretaresses rondlopen" toevallig zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:45 schreef Bklein het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)weShirtBoycotten.htm
"Bruins is een begenadig talent"
Hij gaat ook geweldig door het lint over het nieuwe Feyenoord shirt
Kortademigheid, kortzichtigheid..quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef Grulez het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om zn kortademigheid...
En de zeer relevante vragen over of hij de Linda leest en hoe vaak hij naar de kapper gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
Johan claimt dat hij altijd relevante en interessante vragen eruit haalt, maar ik tel vandaag twee achterlijke vragen.
1. Iemand die niet snapt hoe het kan dat de Nederlandse clubs armer zijn terwijl 'Nederland toch een rijk land is'.
2. Iemand die nog maar eens vraagt wat hij over de situatie van FC Utrecht en het ontslag van de assistent-trainers vindt.
Totaal niet relevant en interessant naar mijn mening, maar goed.![]()
Echt hč? Het klinkt net alsof 'ie vlak ervoor een paar rondjes om het veld gelopen heeft...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:36 schreef koningdavid het volgende:
Johan is echt kortademig aan het worden.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef Grulez het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om zn kortademigheid...
iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Echt hč? Het klinkt net alsof 'ie vlak ervoor een paar rondjes om het veld gelopen heeft...
Die eerste vraag is op zich een goede vraag, want waarom zou het onmogelijk zijn om het voetbal hier naar een hoger (rijker) niveau te tillen!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:49 schreef TC03 het volgende:
Johan claimt dat hij altijd relevante en interessante vragen eruit haalt, maar ik tel vandaag twee achterlijke vragen.
1. Iemand die niet snapt hoe het kan dat de Nederlandse clubs armer zijn terwijl 'Nederland toch een rijk land is'.
2. Iemand die nog maar eens vraagt wat hij over de situatie van FC Utrecht en het ontslag van de assistent-trainers vindt.
Totaal niet relevant en interessant naar mijn mening, maar goed.![]()
Geniale vraag ook trouwens.quote:Op maandag 15 december 2008 15:15 schreef Rucebo het volgende:
Hij er weer...
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)jnaNiemandJonker.htm
Jonker bashen
Looms kreeg geel aldus Johanquote:Op maandag 15 december 2008 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geniale vraag ook trouwens.![]()
FC Twente kreeg er ook nog een beetje van langs.
Gewoon DD invullen bij die zoekfunctie op eredivisielive.nl?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan de filmpjes van Doordekken nergens meer vinden.
Vind ik alleen oude afleveringen mee, normaal staan ze onder Specialsquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef groenen het volgende:
[..]
Gewoon DD invullen bij die zoekfunctie op eredivisielive.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |