Oh, klinkt gaaf man!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was gewoon weg niet in staat om hier langs te komen, maar ik ben jullie niet vergeten hoor:
[ afbeelding ]
Druk bezig geweest met diverse posters/ flyers en logo's. Erg leuke opdrachten. Vorige week voor Light Jockey gespeeld met Sidney Samson/ Marcello en Steve A.K.A. The Darkraver [ afbeelding ]
Dat van die flyers klopt dus niet?! LOLquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zow heej!! dat mn artikel nu al online staat![]()
dat ik een bedrijf heb gevonden die flyers voor me maakt wist ik zelf niet
Tja, niet iedereen doet er aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Moeilijk he, rijmen
blablabla slijmen
nou voor de rest klopt het verhaal wel aardig hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom ze verzinnen maar wat.
*kijkt op haar mobielquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou voor de rest klopt het verhaal wel aardig hoormaar ik was eerder op zoek naar een bedrijf die flyers voor mij wil maken, ik denk dat ze het verkeerd verstaan heeft, maakt niet uit
![]()
Janne heb je men sms gehad?
Gezien, waarom de reactie geplaatst was, lijkt mij dit overbodig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Date plannen?
Nah, eerst elkaar maar leren kennen.
hij heeft een hele mooie stemquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Was dat de MH,Beetje jammer
![]()
Iemand Milow bij DWDD gezien, ik ergens in de nacht herhaling denk ik dan, maar dat was zeker niet verkeerd. Die jongen kan best zingen!
Bren en jij doen gelukkig wel meequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen doet er aan
* Marc63 kijkt op de klok. Pfff... nog 4,5 uur te gaan
Ze zijn te herkennen aan: " Design by: www.rawbyte.nl "quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh, klinkt gaaf man!
Heb je wat voorbeelden daarvan?
Hoe kunnen we posters als die van jou herkennen?
Ik ga vaker kijken, dat ga ik me aanwennen
Een beetje over rijmpjes nadenken is goed voor de creatieve ontwikkelingquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bren en jij doen gelukkig wel mee
Joepie, hiep hoi, hoezee!
Ik ben niet gevraagd inderdaad.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat van die flyers klopt dus niet?! LOLVerder wel een mooi artikel
Hahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet gevraagd inderdaad.....
Ik heb er af en toe ook een paar bij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Bren en jij doen gelukkig wel mee
Joepie, hiep hoi, hoezee!
Ik zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze zijn te herkennen aan: " Design by: www.rawbyte.nl "
(hihi)
Ik moet mijn site nog updaten. Dit weekend misschien eens tijd voor maken!
ik durf t niet aan jou te vragen, je bent druk en gaat bijna naar Ierland...maareh zou jij wat kunnen betekenen voor me dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet gevraagd inderdaad.....
Drankje doen na je werk in Waalwijk in het leukste Grand Cafe van Waalwijk "Marquis"...quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten
als ik een mooie poster zie, mn bril op zetten!
Oh, hoor ik daar nou Henk Westbroek?
Zo'n sinterklaasliedje is precies wat ik zoek!
RoosmarijM?:+quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Roosmarijn kunnen ze best wel bellen, die zit vast thuis
Ze heeft in ieder geval geen uitzending in het KX Radio huis.
Woon jij in Huizenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_
Mail maar even wat je wil... Dan zal ik eens kijken wat ik kan betekenen. En wanneer iets af moet zijn!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik durf t niet aan jou te vragen, je bent druk en gaat bijna naar Ierland...maareh zou jij wat kunnen betekenen voor me dan?
Nee... Roosmarijn Reijmerquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
RoosmarijM?:+
Het enige rijmwoord wat ik kan bedenken is lijm!
Lijkt me heel erg leuk!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Drankje doen na je werk in Waalwijk in het leukste Grand Cafe van Waalwijk "Marquis"...
En dan even bellen, kom ik ook langs.....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft ook zin in sigaar
(om te roken)
dank je welquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Woon jij in HuizenWist ik helemaal niet. Ik woon in Bussum, vandaar mijn opeens verbaasde reactie
![]()
Een leuk stukje
Het is mijn laatste week. Dus het komt niet zo nou.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg leuk!
Hoe laat ben je meestal thuis, dan bel ik eens voor die meuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |