ik durf t niet aan jou te vragen, je bent druk en gaat bijna naar Ierland...maareh zou jij wat kunnen betekenen voor me dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben niet gevraagd inderdaad.....
Drankje doen na je werk in Waalwijk in het leukste Grand Cafe van Waalwijk "Marquis"...quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:34 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten
als ik een mooie poster zie, mn bril op zetten!
Oh, hoor ik daar nou Henk Westbroek?
Zo'n sinterklaasliedje is precies wat ik zoek!
RoosmarijM?:+quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Roosmarijn kunnen ze best wel bellen, die zit vast thuis
Ze heeft in ieder geval geen uitzending in het KX Radio huis.
Woon jij in Huizenquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_
Mail maar even wat je wil... Dan zal ik eens kijken wat ik kan betekenen. En wanneer iets af moet zijn!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik durf t niet aan jou te vragen, je bent druk en gaat bijna naar Ierland...maareh zou jij wat kunnen betekenen voor me dan?
Nee... Roosmarijn Reijmerquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
RoosmarijM?:+
Het enige rijmwoord wat ik kan bedenken is lijm!
Lijkt me heel erg leuk!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Drankje doen na je werk in Waalwijk in het leukste Grand Cafe van Waalwijk "Marquis"...
En dan even bellen, kom ik ook langs.....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft ook zin in sigaar
(om te roken)
dank je welquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Woon jij in HuizenWist ik helemaal niet. Ik woon in Bussum, vandaar mijn opeens verbaasde reactie
![]()
Een leuk stukje
Het is mijn laatste week. Dus het komt niet zo nou.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg leuk!
Hoe laat ben je meestal thuis, dan bel ik eens voor die meuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |