quote:Op maandag 8 december 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik ben toch altijd lief...sort of
Nee hoor, ik ga dat proberen zo lang mogelijk uit te stellen...quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, ben dan ook echt een familiemensch
Ja maar..nah volgend jaar is het nog wel wat klein, maar het jaar daarop kun je er bijna niet meer omheen denk ikquote:Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga dat proberen zo lang mogelijk uit te stellen...
Ik niet echt... had zaterdag weer verjaardag van familie... het voelt voor mij altijd als opzitten en pootjes geven..quote:Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig, ben dan ook echt een familiemensch
Lekker veel drinken en weer teut naar huis kerenquote:Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed ik vind het ook altijd geweldig. Lekker gezellig met z'n allen om de tafel
heerlijk eten
heb er nu alweer zin in
Ja dat worden inderdaad lange dagen, maar dat zijn we gewend daarquote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat word zeker lange dagen maken daar? Beetje goede toeslag voor zo'n trippie of valt het tegen?
Tja, dat zien we dan wel weer...quote:Op maandag 8 december 2008 08:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar..nah volgend jaar is het nog wel wat klein, maar het jaar daarop kun je er bijna niet meer omheen denk ik
Weet je al wat het wordt btw?
Kijk dat is ideaal... ik moet alles declareren, dus opzich overal waar ik bonnetjes van inlever krijg ik geld voor terug... meestal wel een gedoe...quote:Op maandag 8 december 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat worden inderdaad lange dagen, maar dat zijn we gewend daar
Toeslagen krijg je hier niet. Je krijgt gewoon een budget mee, waarvan me nooit gelukt is het op te makenDus dat is allemaal wel heel netjes geregeld. Baas betaald alles.
quote:Op maandag 8 december 2008 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dat zien we dan wel weer...
Het word een gezond kind![]()
Dat is idd het belangrijkst! Maar van mij mag die zwangerschap wel over zijn, maar we zijn nog maar 30 weken... pfff vrouwlief kan echt bijna niks meer... en ze ziet haar eigen tenen niet meer...quote:Op maandag 8 december 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat is toch wel het belangrijkste toch
Hartstikke fijn voor jullie
Och ja...dan wordt het vervelend (niet dat ik er over mee kan pratenquote:Op maandag 8 december 2008 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is idd het belangrijkst! Maar van mij mag die zwangerschap wel over zijn, maar we zijn nog maar 30 weken... pfff vrouwlief kan echt bijna niks meer... en ze ziet haar eigen tenen niet meer...
Tja, het is nu gewoon uitzitten... Maar ja een te vroeg geboren kind is ook niks... (volgens mij wil je er voorlopig nog niet over meepraten of wel?)quote:Op maandag 8 december 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Och ja...dan wordt het vervelend (niet dat ik er over mee kan praten)
quote:Op maandag 8 december 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker veel drinken en weer teut naar huis keren![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik ben toch altijd lief...sort of
Dudequote:Op maandag 8 december 2008 08:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wil je daar een eerlijk antwoord op
Neu niet echt. Ik vind kindjes heel lief van een ander, maar zelf ben ik daar nog niet aan toe en misschien wel nooit.quote:Op maandag 8 december 2008 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het is nu gewoon uitzitten... Maar ja een te vroeg geboren kind is ook niks... (volgens mij wil je er voorlopig nog niet over meepraten of wel?)
quote:
Mja de bonnetjes moeten wij ook zoveel mogelijk (right..quote:Op maandag 8 december 2008 08:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dat is ideaal... ik moet alles declareren, dus opzich overal waar ik bonnetjes van inlever krijg ik geld voor terug... meestal wel een gedoe...
Moet dat gaan kosten ??quote:Op maandag 8 december 2008 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik kwam zaterdag thuis van werk, kwam ik erachter dat ik nog sleutels van een spiksplinter nieuwe golf 6 in mijn zak had, iemand interesse ?
past niet meerquote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Moet dat gaan kosten ??
Chuck norris facts +1
Chuck Norris does'nt sleep, he waits
Ja dat zegt genoeg... maar je mag best een keer komen oefenen met luiers verschonen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu niet echt. Ik vind kindjes heel lief van een ander, maar zelf ben ik daar nog niet aan toe en misschien wel nooit.
Geen idee. Denk er niet eens over na eigenlijkdus dat zegt dan altijd genoeg denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |