abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 08:38:29 #201
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63843370
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

ik ben toch altijd lief...sort of
Ik moest lachen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 8 december 2008 @ 08:38:31 #202
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843371
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

nee volgend jaar voor jou wel
Nee hoor, ik ga dat proberen zo lang mogelijk uit te stellen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:38:46 #203
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843373
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig, ben dan ook echt een familiemensch
Indeed ik vind het ook altijd geweldig. Lekker gezellig met z'n allen om de tafel heerlijk eten
heb er nu alweer zin in
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:39:21 #204
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843380
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ga dat proberen zo lang mogelijk uit te stellen...
Ja maar..nah volgend jaar is het nog wel wat klein, maar het jaar daarop kun je er bijna niet meer omheen denk ik
Weet je al wat het wordt btw?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:39:41 #205
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843387
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig, ben dan ook echt een familiemensch
Ik niet echt... had zaterdag weer verjaardag van familie... het voelt voor mij altijd als opzitten en pootjes geven..
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:39:42 #206
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_63843388
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Indeed ik vind het ook altijd geweldig. Lekker gezellig met z'n allen om de tafel heerlijk eten
heb er nu alweer zin in
Lekker veel drinken en weer teut naar huis keren
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  maandag 8 december 2008 @ 08:40:12 #207
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_63843392
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat word zeker lange dagen maken daar? Beetje goede toeslag voor zo'n trippie of valt het tegen?
Ja dat worden inderdaad lange dagen, maar dat zijn we gewend daar
Toeslagen krijg je hier niet. Je krijgt gewoon een budget mee, waarvan me nooit gelukt is het op te maken Dus dat is allemaal wel heel netjes geregeld. Baas betaald alles.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  maandag 8 december 2008 @ 08:40:59 #208
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843402
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:39 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Ja maar..nah volgend jaar is het nog wel wat klein, maar het jaar daarop kun je er bijna niet meer omheen denk ik
Weet je al wat het wordt btw?
Tja, dat zien we dan wel weer...

Het word een gezond kind
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:42:27 #209
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843414
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:

[..]

Ja dat worden inderdaad lange dagen, maar dat zijn we gewend daar
Toeslagen krijg je hier niet. Je krijgt gewoon een budget mee, waarvan me nooit gelukt is het op te maken Dus dat is allemaal wel heel netjes geregeld. Baas betaald alles.
Kijk dat is ideaal... ik moet alles declareren, dus opzich overal waar ik bonnetjes van inlever krijg ik geld voor terug... meestal wel een gedoe...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:43:10 #210
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843428
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:40 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Tja, dat zien we dan wel weer...

Het word een gezond kind
dat is toch wel het belangrijkste toch
Hartstikke fijn voor jullie
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:44:15 #211
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843435
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

dat is toch wel het belangrijkste toch
Hartstikke fijn voor jullie
Dat is idd het belangrijkst! Maar van mij mag die zwangerschap wel over zijn, maar we zijn nog maar 30 weken... pfff vrouwlief kan echt bijna niks meer... en ze ziet haar eigen tenen niet meer...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:45:55 #212
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843456
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:44 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat is idd het belangrijkst! Maar van mij mag die zwangerschap wel over zijn, maar we zijn nog maar 30 weken... pfff vrouwlief kan echt bijna niks meer... en ze ziet haar eigen tenen niet meer...
Och ja...dan wordt het vervelend (niet dat ik er over mee kan praten )
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:47:59 #213
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843496
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Och ja...dan wordt het vervelend (niet dat ik er over mee kan praten )
Tja, het is nu gewoon uitzitten... Maar ja een te vroeg geboren kind is ook niks... (volgens mij wil je er voorlopig nog niet over meepraten of wel?)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:48:10 #214
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843498
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Lekker veel drinken en weer teut naar huis keren
en dan terwijl je schoonouders een paar honderd meter verderop wonen niet meer de weg naar huis weten
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:48:19 #215
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_63843501
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:37 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

ik ben toch altijd lief...sort of

wil je daar een eerlijk antwoord op
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
pi_63843506
Moguuuuhhhhh
Tis toch nie? Jawoh tist!
  maandag 8 december 2008 @ 08:48:41 #217
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843507
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

[..]

wil je daar een eerlijk antwoord op
Dude ...doh dat ik altijd lief ben enzo
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:49:00 #218
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843512
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:48 schreef Mjahtogh het volgende:
Moguuuuhhhhh
Mjahtogh
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:49:23 #219
194732 -Madskillz28TH
Zo doe je dat !! :7
pi_63843515
Ik kwam zaterdag thuis van werk, kwam ik erachter dat ik nog sleutels van een spiksplinter nieuwe golf 6 in mijn zak had , iemand interesse ?
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
  maandag 8 december 2008 @ 08:49:59 #220
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63843525
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:47 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Tja, het is nu gewoon uitzitten... Maar ja een te vroeg geboren kind is ook niks... (volgens mij wil je er voorlopig nog niet over meepraten of wel?)
Neu niet echt. Ik vind kindjes heel lief van een ander, maar zelf ben ik daar nog niet aan toe en misschien wel nooit.
Geen idee. Denk er niet eens over na eigenlijk dus dat zegt dan altijd genoeg denk ik
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  maandag 8 december 2008 @ 08:50:00 #221
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843526
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:48 schreef Mjahtogh het volgende:
Moguuuuhhhhh
goodmeurning!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 8 december 2008 @ 08:50:28 #222
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_63843528
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Kijk dat is ideaal... ik moet alles declareren, dus opzich overal waar ik bonnetjes van inlever krijg ik geld voor terug... meestal wel een gedoe...
Mja de bonnetjes moeten wij ook zoveel mogelijk (right.. ) meenemen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_63843537
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik kwam zaterdag thuis van werk, kwam ik erachter dat ik nog sleutels van een spiksplinter nieuwe golf 6 in mijn zak had , iemand interesse ?
Moet dat gaan kosten ??

Chuck norris facts +1

Chuck Norris does'nt sleep, he waits
Tis toch nie? Jawoh tist!
  maandag 8 december 2008 @ 08:51:39 #224
194732 -Madskillz28TH
Zo doe je dat !! :7
pi_63843546
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef Mjahtogh het volgende:

[..]

Moet dat gaan kosten ??

Chuck norris facts +1

Chuck Norris does'nt sleep, he waits
past niet meer

doe maar een goed bod
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
  maandag 8 december 2008 @ 08:51:51 #225
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_63843553
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:49 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

Neu niet echt. Ik vind kindjes heel lief van een ander, maar zelf ben ik daar nog niet aan toe en misschien wel nooit.
Geen idee. Denk er niet eens over na eigenlijk dus dat zegt dan altijd genoeg denk ik
Ja dat zegt genoeg... maar je mag best een keer komen oefenen met luiers verschonen hoor
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')